مردم کسب و کار: چهار شنبه, ژوئن 14

خدمات مالیشمال آسمان پایتختیک مینیاپولیس مبتنی بر سرمایه گذاری شرکت اعلام کرد که پاتریک کی و رایان فریزر پیوست

توسط NASERINEWS در 25 خرداد 1399

خدمات مالی

شمال آسمان پایتختیک مینیاپولیس مبتنی بر سرمایه گذاری شرکت اعلام کرد که پاتریک کی و رایان فریزر پیوست شرکت است. کی یک اصل در بوستون ، Fraser که یک معاون رئیس جمهور در مینیاپولیس ، ... پیپر سندلر Cos., یک مینیاپولیس مبتنی بر سرمایه گذاری بانک و نهادی اوراق بهادار شرکت اعلام کرد علاوه بر این از Mikki Mathews به آن امور مالی و سرمایه گذاری بانکی تیم متخصص در شهرداری financings. ... Thriventیک مینیاپولیس مبتنی بر متنوع خدمات مالی سازمان اعلام کرد که مری جین فورتین خواهد شد پیوستن به این سازمان به عنوان معاون ارشد و مدیر ارشد تجاری افسر.

مراقبت های بهداشتی

نخست درمانیک Eagan داروخانه مبتنی بر سود مدیریت شده به نام کایل Skiermont به عنوان معاون ارشد تخصص داروسازی و خدمات تحویل.

قانون

سه وکیل در مینیاپولیس دفتر بالارد Spahr شناخته شده اند اتاق های ایالات متحده آمریکا در آن سال 2020 رتبه بندی: James R. Walstonاملاک و مستغلات; Laura L. Krenzاملاک و مستغلات و رابرت E. Tunheimشرکت/M&A.

سازمان های غیر انتفاعی

در Saint Paul & مینه سوتا بنیاد اعلام کرد که استفانی گیل اتحاد پیوست سازمان به عنوان دانشیار معاون رئیس جمهور در امور کنترل. او موفق اسکات Zastoupil که پیشنهاد شد به رئیس امور مالی.

ایمیل موارد به businessnews@pioneerpress.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب