بانی Blodgett: تمرکز بر روی میوه, گوجه فرنگی, گیاهی!

تیز چشم خواننده بدحجابی من برای عدم ذکر (در ستون های اخیر) اهمیت هرس به منظور تشویق گیاه گوجه فرنگی به تمرکز ب

توسط NASERINEWS در 10 مرداد 1399

تیز چشم خواننده بدحجابی من برای عدم ذکر (در ستون های اخیر) اهمیت هرس به منظور تشویق گیاه گوجه فرنگی به تمرکز بر روی ساخت و گوجه فرنگی و نه برگ و گل است که هرگز میوه.

تمرکز من در چگونه به آب گوجه فرنگی (به سختی یک مسئله فوری این تابستان). اما من منتقد نقطه خوبی گرفته شده است.

چگونه به هرس Solanum lycopersicum بستگی دارد که آیا آن را معین (بوش-type) تولید میوه های آن همه در یک بار و یا نامشخص (تاک-نوع) ، باردهی به طور نامحدود به عنوان درخت رشد می کند همیشه بلندتر است.

ما با آب و هوای آن نسبتا کوتاه پنجره فرصت در حال رشد بسیاری از باغبان ها ترجیح می دهند همه در یک بار, درختچه, بر این نظریه که گیاهان خود آنها را به یک محصول سپر قبل از زمستان در مجموعه. مانده گوجه فرنگی می تواند همیشه کنسرو برای زمستان لذت بردن.

Vining گوجه فرنگی پاداش کسانی که حاضر به شرط بندی بر روی یک پاییز بی پایان. بزرگتر گوجه فرنگی دیگر بلوغ آن زمان. برخی کون بزرگ, چاق, ارثیه و بیفتک رقم را در 80 روز یا بیشتر به طور کامل رسیدن.

شروع به سر گرفتن برخی از طرفداران خود را آغاز انگور در زیر چراغ و خاموش نگه دارید خارج از منزل کاشت تا ماه ژوئن.

اگر شما برنامه ریزی در این راه گیاهان خود را حفظ خواهد کرد و گوجه فرنگی که از ماه اوت تا اکتبر آب و هوا اجازه.

به عبارت دیگر نامشخص BLTs.

(کوچکتر گوجه فرنگی مانند گیلاس و انگور رقم هستند و ایده آل مناسب برای vining سبک است چرا که آنها را نیم تا زمانی که پسر بزرگ،)

من رشد گوجه فرنگی که برچسب قول می دهم که اگر همه به خوبی می رود, من ناهار خوری در پنیر موزارلا و گوجه فرنگی چاشنی زده با ریحان تازه خرد شده و آغشته به روغن زیتون در صرف 70 روز از آغاز به پایان برساند.

البته من تقلب. گیاهان من آمده از مرکز باغ نه من زیرزمین انکوباتور. و من آنها را خرید بزرگ است که در آستانه (یا در حال حاضر) گل.

سپس من آنها را کشت عمیق به طوری که تنها بالاترین برگ ها بالاتر از زمین. این روش باعث می شود برای بیشتر گیاهان مقاوم و نوع فراوان رشد برگ است که تغذیه ریشه است که خوراک میوه ها.

هرس را تشویق می کند این گیاه برای ساخت گوجه فرنگی به جای مازاد گل و برگ با هیچ شانس تحمل میوه های رسیده قبل از برف مگس.

هیچ حس هزینه های گرانبها انرژی از دست رفته شود. با سر خود را!

من عذر خواهی به کسانی که سوگند خود عمل برداشت گوجه فرنگی سبز و اجازه دادن به آنها در رسیدن به داخل خانه در پاییز. من هرگز در بر داشت نتایج به ارزش تلاش سرخ-سبز-گوجه فرنگی دستور وجود. برای من وجود دارد هیچ جایگزینی برای یک به طور کامل میرسید تازه-off-the-تاک (یا بوش) گوجه فرنگی.

به همین دلیل است که من مصمم هستم اجازه نمی دهید هر varmints (مانند جوجه من) به من گوجه فرنگی قبل از من انجام دهد.

داشتن سرفه تا برای اولین بار از این سال برداشت هر یک از گوجه فرنگی حلقه که از من حمایت vining گیاهان در حال حاضر در زندان به سر تا پا در فولاد ضد زنگ سیم مش.

آن را خورد و آن را دیدم خاموش

حتی اگر من نمی رشد گوجه فرنگی هرس خواهد بود وظیفه اصلی من در این زمان از سال است. من آموخته اند به آن را خورد و دیدم آن — حتی اهسته اندام از بتکده dogwoods که همانطور که اشاره کردم آخرین بار self-دانه شور و نشاط در باغ من.

عمل من است به حذف زمان فصل رشد در هر دو dogwoods و viburnums (قره بوته). این را تشویق می کند تا گیاهان به میوه به شدت به جای رشد جدید برگ و ساقه.

من می خواهم به فکر می کنم wrens و محدوده chickadees در حال ضمن تشکر از من به عنوان جشن زیبا آبی و توت قرمز که اعتراف کنم راه بیش از حد تلخ برای سلیقه من.

این crabapple درختان درمان همان, هر چند من در تلاش برای متقاعد کردن معدن برای توسعه بیشتر "طبیعی" شکل است. آنها در بازیابی از من داشتن آنها را مجبور به سال های شبیه غول پیکر آبنبات چوبی.

آندره لو برگشتن من نیست. (او طراحی لویی چهاردهم باغ در ورسای.)

من نمی توانم بگویم به اندازه کافی در مورد هرس و ابزار است که قادر به انجام این همه خودم حتی اگر من درختان در حال حاضر چهار برابر ارتفاع من.

این Finether طولانی به کار گرفته pruner است که احتمالا ساخته شده توسط یک شرکت چینی است. هر چند وب سایت هنرمندانه مبهم این واقعیت است که قیمت یک مرده سادگی. من آن را در انبار خانه برای کمتر از یک سوم از آنچه که من می خواهم انتظار می رود به پرداخت. آن است که قابل تنظیم برای سه طول مختلف از باریکترین و دور از کاربر بودن البته سبکترین.

در این راه آن را به من یاد یک میله ماهیگیری که تهوع به نوک باریک قادر به خم شدن تحت وزن خود را خرمن کوبی طعمه بدون خوراکی.

این pruner نمی خم اما جای تعجب است که قابلیت مانور است. تیز (بای پس) آرواره نگه دارید و قطع ساقه ها و شاخه ها با اقتدار. این دسته پلاستیکی نه تنها فشار آنها را بسته اما همچنین قادر می سازد آنها را برای مانع شدن مفصل گردنده و بهبود گسترده بیش از آستین به کار گرفته قیچی باغبانی که فک هستند که توسط طناب.

آن می آید با یک هرس دیدم برای شاخه های ضخیم تر.

من hots برای ادریسی

من تا به حال در نظر گرفته شده برای نوشتن در مورد ادریسی در این هفته. خب ... به طور خلاصه من به طور مستمر شگفت زده در چگونه آنها نجات در غیر این صورت (با وجود تمام هرس و وجین) وضعیت غم انگیز در باغ من آن را به عنوان تلاش طریق تابستان افسردگی.

برای تازه کار "تابستان افسردگی" اشاره به (و معمولا خشک) دوره در ماه های ژوئیه و اوت بین اوایل bloomers و افتخارات سقوط.

چه یک برکت و رحمت هستند و با نشاط خوشه از peegee ادریسی (H. paniculata). من از مد افتاده "آنابل" (H. arborescens) به نظر می رسد به حس رقابت یا شاید این همه که باران اما در عوض از سرنگونی بیش از هر معمول او ایستاده بلند در کنار (پشتیبانی توسط?) تازه واردان مانند H. paniculata "Quickfire" "انگشت کوچک Winky" و "الماس صورتی رنگ است."

"Incrediball" بود تربیت صحیح "آنابل را" وحشتناک استقرار. پیدا کردن من آن شکوفه (مانند نام آن) کمی بیش از حد قوی برای سلیقه من اما قوی تر ساقه فراموش جلوگیری از افتادگی زیر که وزن.

من عاشقانه با "برای همیشه" گل bigleaf ادریسی (H. macrophylla) که گل در هر دو قدیمی و جدید چوب است. "بیایید رقص نور ستاره" جذاب lacecap با متمایل به رنگ ارغوانی-گل های صورتی باقی می ماند عشق و علاقه اما این ادریسی فقط به این معنا نیست برای ما آب و هوا.

شکوفه زمان خاموش است با گل در فصل گذشته ناشی بیش از حد اغلب گرفتن سرمازده با اوایل بهار یخ و گل در چوب جدید در آینده خیلی دیر است.

همچنین گیاهان به نظر می رسد برای مبارزه با ما کمی گرمتر اما هنوز بی پایان و به طور فزاینده ای نامنظم زمستان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب