صورتحساب مربی شان McDermott رو به با خارج از فصل ارتقاء

بوفالو n. y.—Sean McDermott از ذهن نیست که در نقطه ای قرار داده که وقتی پرسید که آیا لوایح بوفالو باید فهرستی

توسط NASERINEWS در 12 اردیبهشت 1399

بوفالو n. y.—Sean McDermott از ذهن نیست که در نقطه ای قرار داده که وقتی پرسید که آیا لوایح بوفالو باید فهرستی که ساخته شده است را به نفع خود در حال حاضر.

"شما زیبا مرد" McDermott گفت: با اشاره به یک خبرنگار در یک ویدئو کنفرانس پنج شنبه. "پرتاب fastball بالا و داخل. چانه موسیقی است."

و در عین حال او آماده نیست برای نوسان دور در پرداختن رسانه ها برای اولین بار پس از قبض به روز رسانی فهرست خود را در رایگان آژانس و گیرنده به دست آورد Stefon Diggs در تجارت با مینه سوتا در ماه مارس قبل از تحکیم ثانویه در پیش نویس NFL آخر هفته گذشته.

McDermott تنها تا کنون در تصدیق صورتحساب' فهرست فعلی است که عمیق ترین آن بوده است و پس از مصرف بیش از این کار سه سال پیش.

"گوش دادن ما قطعا بیشتر همراه از جایی که بودیم وقتی که من در اینجا," او گفت:. "و این بخشی از هدف شما می خواهید می شود قادر به می گویند که."

اثبات, اما, هنوز ماه دور با توجه به چالش های او و بقیه NFL چهره در زمانی که تیم را مجاز به شروع تمرین به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. و هنوز هم وجود دارد بازی به بازی می شود.

چه در سوال حداقل بر روی کاغذ است صورتحساب در نهایت شبیه یک مدعی بر اساس انواع عوامل یک تیم آینده خود را دوم حذفی ظاهر در سه سال است.

بوفالو فهرستی از ویژگی های تداوم با تمام اما و چهار به طور منظم بازگشت از فصل گذشته. و هر سوراخ وجود دارد ممکن است مجبور شده بودند shored تا از طریق یک سری از خارج از فصل ها از جمله پایان دفاعی ماریو ادیسون دفاعی مقابله با ورنون ساقی linebacker A. J. کلاین و cornerback جاش نورمن.

آن را به اندازه کافی برای برخی از به خصوص صورتحساب به عنوان شیک انتخاب کنید تا جایگزین جدید انگلستان میهن پرستان بالای شرق آسیا جدول رده بندی پس تام بردی خروج.

Diggs' دستیابی به تنهایی مهم بود چرا که این پتانسیل بهبود جاش آلن رهبری جرم است که به دشواری به ثمر رساند. بوفالو موفق به بالا 21 امتیاز 11 بار در فصل گذشته از جمله 21-18 اضافه وحشی-کارت حذفی از دست دادن به هوستون که در آن صورتحساب حیف و میل یک 16-0 در سه ماهه سوم منجر شود.

"ما نیاز به امتیاز شده است که تاکید و یک موضوع است که ما در مورد صحبت کردیم پس از پایان فصل او گفت:" از یک تیم است که تا به حال 10 بازی تصمیم گرفت تا با هفت امتیاز و یا کمتر.

"من دوست دارم به یک صندلی بر روی نیمکت در سه ماهه چهارم یکی از این بازی ها و شاید خوردن یک تکه نارنجی یا نوشیدن یک Gatorade به جای داشتن قلب من رفتن به یک میلیون مایل در ساعت" McDermott اضافه شده است.

نگرانی هنوز وجود دارد با یکی از بزرگترین مربوط به کمبود زمان تمرین به توسعه بوفالو عبور بازی.

McDermott گفت: جرم صرف حدود 70 درصد از بهار خود را به شیوه های کار در می گذرد با تمرکز عطف به حمله در حال اجرا هنگامی که بازیکنان مجاز به پوشیدن پد. او همچنین تعجب که چگونه آن را ممکن است برای آلن برای ساخت شیمی با Diggs.

"من در مورد آن, اما من حدس می زنم نگران نیست در این مرحله" McDermott گفت و اشاره کرد هر تیم چهره ها سهم خود را از چالش است. "چه شما انجام دهید این است که سعی کنید برای تنظیم و تطبیق و مانند ما قبل گفت: موضوع ما این فصل شده است: `پیدا کردن یک راه است.""

McDermott, سابقه غلبه بر سختی در بوفالو.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

در طول اولین فصل لوایح غلبه چهل تکه فهرست در حال گذار — بوفالو معامله سه استارت گیرنده سامی واتکینز دفاعی مقابله با Marcell Dareus و cornerback رونالد داربی به پایان 9-7 و پایان 17 سال حذفی خشکسالی است. فصل گذشته صورتحساب ساخته شده از پلی آف با وجود جرم است که شامل هشت غذای جدید.

هر چند بازیکنان در حال کار کردن از راه دور خود به خود McDermott است reintroducing سالانه خود را خارج از فصل تیم پیوند جلسات بار دیگر به داشتن تازه واردان معرفی خود را به اشتراک بگذارند پس زمینه تیم در طول جلسات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن