آمریکایی ها هنوز هم اعتماد ندارند self-driving cars, نظرسنجی نشان می دهد - Fri, 22 مارس سال 2020 PST

نزدیک به نیمی از آمریکایی ها می گویند که آنها نمی خواهد در یک نفس, رانندگی, تاکسی, بر اساس یک نظرسنجی به سفارش

توسط NASERINEWS در 2 خرداد 1399

نزدیک به نیمی از آمریکایی ها می گویند که آنها نمی خواهد در یک نفس, رانندگی, تاکسی, بر اساس یک نظرسنجی به سفارش گروه حمایت از همکاران به صورت خودکار خودرو آموزش و پرورش است. این نظرسنجی آنلاین انجام شده در ماه های فوریه و مارس توسط SurveyUSA یافت گسترده شک و تردید و سردرگمی در مورد خودروهای.

از 1,200 بزرگسالان مورد مطالعه 48 درصد گفتند که "هرگز در یک تاکسی و یا سوار-به اشتراک گذاری خودرو که رانده مستقل" در حالی که 21 درصد گفت: آنها مطمئن نیستید در مورد آن. یک پنجم از پاسخ دهندگان گفته است که AVs هرگز امن و پنجم اظهار داشت: اشتباه است که ممکن است "به طور کامل بدون راننده وسیله نقلیه امروز است."

"آمریکایی ها یک عدم اعتماد و عدم آگاهی در مورد AVs" گفت: هموار, مدیر اجرایی, تارا Andringa.

ائتلاف مستقل خودرو توسعه دهندگان و ایمنی جاده گروه هموار تاسیس شد در سال 2019 با هدف اطلاع رسانی به ناحیه مورد خود رانندگی اتومبیل. اعضای آن عبارتند از Waymo کروز و آرگو – سه نفر از رهبران دهیم به تازگی منتشر شده خود رانندگی Scorecard – و همچنین شورای ملی ایمنی مادران علیه رانندگی در حالت مستی و فدراسیون ملی نابینایان.

آخرین نتایج نظر سنجی اکو قبلی نظر سنجی نشان می دهد که یک مشکل بالقوه در مورد پذیرش مصرف کننده از خود رانندگی اتومبیل. "شرکت در حال قرار دادن سرمایه گذاری بزرگ به توسعه AVs اما نظر سنجی های عمومی مثل این یکی نشان دادن شک و تردید و نگرانی و بی اعتمادی" گفت: Andringa. "نقطه هموار است به کمک این فاصله را."

این اولین بار است که هموار به بررسی احساسات عمومی در سراسر AVs. این گروه قصد دارد تا با استفاده از نظرسنجی به عنوان یک پایه برای اندازه گیری تغییرات در احساسات و به کمک قاضی اثر آن در آموزش و پرورش کمپین که شامل نگه داشتن اتومبیل بدون راننده تظاهرات برای عموم مردم. نتایج نظرسنجی گفت: Andringa, تقویت باور است که مردم با دادن دسترسی به فن آوری است که بهترین راه برای تغییر نظرات. شصت درصد از افراد مورد مطالعه گفتند که باید اعتماد بیشتر در AVs اگر آنها می دانستند بیشتر در مورد چه تکنولوژی کار می کند.

الیور کامرون, مدیر اجرایی سفر یک اتومبیل بدون راننده راه اندازی و هموار عضو گفت: این نظرسنجی مطابق با تجربه خود را ارائه خودمختار سواری به ساکنان خصوصی در جوامع بازنشستگی در فلوریدا و کالیفرنیا.

"ما تا به حال چند ساکنان که هیجان زده هستند و آنها واقعا نمی مراقبت در مورد این واقعیت که یک ماشین خود رانندگی چرا که آنها شاهد تولد پرواز" گفت: کامرون. اما برای بسیاری دیگر گفت: "برای اولین بار سوار است مثل این است که در رولرکوسترهای. وجود ترس به دنبال کمک.

"مثل" آه که نبود خیلی بد'" کامرون گفت. "من فکر می کنم که رفتن به اکثر آمریکایی ها تجربه است. از آن خواهد شد یک فن آوری هیجان انگیز – شاید حتی ترسناک تکنولوژی – تا زمانی که شما آن را امتحان کنید. و سپس آن را فقط تبدیل به حالت عادی است."

شاید جای تعجب رانندگان که گفت: آنها آگاه بودند از تبلیغات در سراسر خودکار رانندگی – از جمله مورد بارگذاری ماشین خود رانندگی که منجر به کشته شدن یک عابر پیاده در آریزونا در سال 2018 و تصادفات مربوط به تسلا خلبان اتوماتیک – به احتمال زیاد به می گویند AVs امن هستند. رانندگان که گزارش داشتن پیشرفته-سیستم کمک راننده یا عدس در ماشین های خود را نیز به احتمال زیاد خوشبین خود رانندگی اتومبیل.

هفتاد و سه درصد از رانندگان با جلو برخورد سیستم هشدار بر روی ماشین های خود را به عنوان مثال گفت که امن AVs در دسترس خواهد بود در عرض 10 سال در مقایسه با 58 درصد از کسانی که بدون. در عین حال رانندگان که می گویند آنها خود را از وسایل نقلیه با عدس نیز بیشتر احتمال دارد به اشتباه در مورد در دسترس بودن به طور کامل بدون راننده وسایل نقلیه; 59 درصد از رانندگان که با داشتن یک کنترل از راه دور سیستم پارکینگ به عنوان مثال به اشتباه اعلام کرد که آنها می توانید خرید یک ماشین خود رانندگی امروز.

"این راهی است که برخی از شرکت های تبلیغ محصولات فعلی خود و مردم به این باور که ماشین قادر به بیش از آنها هستند" گفت: Andringa.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب