به عنوان سازمان ملل بازگشایی, هشدار در مورد ظهور ویروس ردیابی حفره

توسط جیم MUSTIAN کریستینا A. کسیدی و لری HINNANTنیویورک (AP) — بالا بهداشت جهانی رسمی شنبه هشدار داد که کشورها

توسط NASERINEWS در 23 اردیبهشت 1399

توسط جیم MUSTIAN کریستینا A. کسیدی و لری HINNANT

نیویورک (AP) — بالا بهداشت جهانی رسمی شنبه هشدار داد که کشورهای اساسا رانندگی نابینایان در بازگشایی اقتصاد خود را بدون راه اندازی قوی تماس با ردیابی به ضرب و شتم به شعله ور شدن یو پی اس از coronavirus.

هشدار در آمد که در فرانسه و بلژیک آمده از مستندات هلند فرستاده کودکان به مدرسه و بسیاری از ایالات آمریکا پیش رو فشرده با بلند کردن محدودیت های کسب و کار. مدیر عامل شرکت تسلا Elon Musk اعلام کرد این شرکت 10,000-کارگر ماشین الکتریکی کارخانه در نزدیکی سان فرانسیسکو عامل بود دوشنبه در سرپیچی از coronavirus دستورات بهداشتی که بسته غیرضروری کسب و کار.

مقامات هشدار داده اند که این معضل می تواند دوباره با انتقام گسترده و بدون تست و ردیابی افراد آلوده در تماس با دیگران است.

ترس از عفونت های در کشور است که باید شل درست در روزهای اخیر در آلمان که در آن خوشه ها در ارتباط بودند به سه کشتارگاه; در ووهان چین شهر که در آن بحران آغاز شده و در کره جنوبی که در آن 85 موارد جدید در ارتباط بودند به کاباره ها که پس از بازگشایی anti-virus اقدامات کاسته شد.

سازمان بهداشت جهانی در شرایط اضطراری رئیس دکتر مایکل رایان گفت که قوی تماس با ردیابی اقدامات اتخاذ شده توسط آلمان و کره جنوبی ارائه امیدواریم که این کشورها است که می تواند شناسایی و حذف خوشه های قبل از خارج شدن از کنترل است.

اما او گفت: کشورهای دیگر خروج از مستندات را به طور موثر به کار تماس با ردیابی محققان که در تماس با افرادی که تست مثبت پیگیری کردن مخاطبین خود را و آنها را به قرنطینه قبل از آنها می تواند گسترش ویروس. Coronavirus گسترش می تواند قبل از اینکه مردم احساس بیمار و آن را مهم به سرعت عمل می کنند. رایان کاهش یافته است به نام کشورهای خاص.

"بستن چشم خود و تلاش برای درایو را از طریق این کور است در مورد به عنوان احمقانه یک معادله که من دیده ام" رایان گفت. "و من واقعا نگران آن است که برخی کشورها در حال تنظیم خود را برای برخی از جدی کور رانندگی بیش از چند ماه آینده."

در کاخ سفید با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد: "ما ملاقات لحظه ما غالب شد." او بعدا گفت که او با اشاره به ویروس تست و اصرار داشت همه آمریکایی ها که می خواهند آزمون می توانید آنها را حتی اگر کارشناسان می گویند که ظرفیت وجود ندارد.

تنها روز دوشنبه خود را در دولت می گویند آن را اعتقاد بر آن بود به اندازه کافی تست برای تست های سراسر کشور کمپین به آدرس قابل توجهی میزان مرگ در خانه های پرستاری و ارشد دیگر امکانات مراقبت.

در سراسر جهان به ویروس آلوده تایید 4.1 میلیون نفر کشته و بیش از 285,000 از جمله بیش از 150 ، 000 در اروپا و 80,000 در ایالات متحده با توجه به شمارش توسط دانشگاه جانز هاپکینز. کارشناسان بر این باورند که تعداد کسانی که درک شیوع واقعی تلفات.

بیش از 10 ، 000 مردم در تماس با ردیابی در آلمان کشور از 83 میلیون دلار یا حدود یک چهارم اندازه, ایالات متحده است.

بریتانیا رها اولیه تماس با ما-ردیابی تلاش در مارس زمانی که این ویروس را گسترش سریع ساخته شده آن را غیر ممکن است. در حال حاضر آن است که استخدام 18000 نفر.

فرانسه وزیر بهداشت قول داده است قوی تماس با ردیابی و متعهد کشور را تست 700000 نفر در هفته. روز دوشنبه با پیشرفت نامشخص ملت بالاترین دادگاه دستور دولت به مراقبت شدید در حفاظت از حقوق و حریم خصوصی, مصاحبه, شک و تردید در مورد چگونگی ادامه.

در ایالات متحده, که در آن مقامات بهداشتی از نزدیک تماشا خواهد کرد در روزهای آینده برای هر تجدید حیات این ویروس پس از دو هفته متحده آغاز شد و به تدریج بازگشایی, تماس, ردیابی یک درهم آمیخته از روش ها و آمادگی سطوح. متحده در حال استخدام و ردیابی تماس با ردیاب و کارشناسان می گویند صدها نفر از هزاران نفر مورد نیاز خواهد بود در سراسر کشور است.

اپل و گوگل و برخی از ایالات آمریکا و کشورهای اروپایی در حال توسعه تماس با ما-ردیابی نرم افزار که نشان می دهد که آیا کسی عبور از مسیرهای با یک فرد آلوده. اما این فن آوری مکمل و جایگزین نیست کار فشرده انسانی کار کارشناسان می گویند.

ماساچوست است آموزش بیش از 1000 تماس با ردیاب کمک نرم افزار. در سخت ترین ضربه کرنر از ایالات متحده, New York, تماس با ردیاب شروع آموزش آنلاین دوشنبه. رژیم صهیونیستی. اندرو کومو گفت: برخی از مناطق شمال ایالت راحتی می توانید محدودیت های بعد از جمعه.

ضمن یک مطالعه جدید نشان می دهد که شهر نیویورک مرگ و میر از coronavirus ممکن است هزاران نفر از مرگ و میر بیش از رسمی شمارش.

بین اواسط ماه مارس و اوایل آوریل حدود 24,000 بیشتر مردم در این شهر از محققان را معمولا انتظار می رود که زمان از سال به مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از تحلیل گفت. که در مورد 5,300 مرگ و میر بیشتر از آنچه قبلا نسبت به این ویروس برای دوره.

بیش از حد "مرگ" شده اند می تواند باعث غیر مستقیم با شیوع این بیماری در برخی موارد توسط swamping سیستم مراقبت های بهداشتی و تاخیر در نجات غریق برای مراقبت از مشکلات بهداشت و سلامت دیگر این گزارش گفت:.

یکی دیگر از جدید CDC گزارش نشان داد چقدر دشوار و وقت گیر است برای ردیابی ویروس موارد است. تحلیل کالیفرنیا تلاش در اوایل روز در ایالات متحده شیوع یافت که تماس با مسافران از چین و ایران مصرف حدود 1,700 ساعت از زمان توسط مقامات محلی و هنوز هم متوقف نمی ویروس از ورود به دولت است.

در شل شدن تا کشور خود را مستند مقامات آلمانی باید املای یک سطح خاص از عفونت است که می تواند منجر به reimposition محلی منطقه محدودیت. کشورهای دیگر — و ایالات متحده شده اند مبهم در مورد چه خواهد بود به اندازه کافی به ماشه یکی دیگر از سرکوب.

با روز دوشنبه بخشی از بازگشایی در فرانسه جمعیت شکل گرفته در برخی از ایستگاه های مترو پاریس, اما این شهر بدنام ترافیک وجود ندارد. نیمی از این فروشگاه در شانزه لیزه باز شد.

پاریس آرایشگری برنامه ریزی شده به اتهام هزینه برای یکبار مصرف, دنده محافظ آنها باید به مشتریان. قابل فهم خواهد بود چیزی از گذشته گفت: Brigitte L'Hoste, مدیر, مو de Beauté سالن.

"چهره زیبایی تغییر خواهد کرد به این معنی مشتریان نمی خواهد به اینجا می آیند برای استراحت. مشتریان خواهد آمد چرا که آنها نیاز به" گفت: Aurelie Bollini یک آرایشگر در سالن. "آنها خواهد آمد و هدف گرفتن حداکثر انجام می شود در کوتاه ترین زمان ممکن."

سالن مو در فلوریدا مخالفت با مقررات و مقید کردن تقاضا به عنوان آنها بازگشایی سراسر دولت است. حاشیه سالن در ناپل رزرو شد برای کل هفته ظرفیت آن محدود اجتماعی-دورى قوانین.

"این فقط خالص هرج و مرج است. همه هیجان زده در مورد گرفتن خود را کوتاه کردن مو" گفت: صاحب تریش tablet wallpapers.

قرنطينه رسیده به دفاتر دو فرمانداران ایالات متحده. فرماندار ایلینویز J. B. پریتزکر پیوست تمام کارکنان در کار از خانه پس از یک دستیار آزمایش مثبت برای COVID-19. دولت ثبت نزدیک به 800 مرگ در هفت روز پایان روز شنبه آن را ایلینویز' مرگبارترین هفته هنوز. آیووا رژیم صهیونیستی. کیم رینولدز شروع با مشتقات جزئی شده است.

در کره جنوبی دولت را پایین نگه داشته و دوباره متوقف مدرسه reopenings برنامه ریزی شده برای این هفته و بسته شدن کاباره ها و کافه در سئول در منطقه است که تا به حال فقط بازگشایی شد. آن است که تلاش برای پیگیری کردن 5,500 کاربران از یک سئول شبانه منطقه از طریق کارت اعتباری معاملات تلفن همراه سوابق و امنیت فیلم.

تقریبا نیمی از اسپانیا 47 میلیون نفر از افراد منتقل شده به شل تر محدودیت شروع به معاشرت فروشگاه در فروشگاه های کوچک و نشستن در خارج از منزل در رستوران. مادرید و بارسلونا باقی مانده تحت مستند.

نخست وزیر بوریس جانسون اعلام کرد متوسط, کاهش, کشور lockdown اما خواست شهروندان را به هدر دادن پیشرفت است. برخی اشتباه گرفته بودند به دولت منتقل شعار خود را از "در خانه ماندن" به "هشدار باقی بماند." اسکاتلند و ولز و ایرلند شمالی گیر با شعار.

برخی از جهان برتر ورزش, لیگ بودند در نظر گرفتن مراحل را برای از سرگیری رقابت با مردان بوندسلیگا, فوتبال در آلمان شروع به شنبه و آمریکا نسکار مسابقه روز یکشنبه در کارولینای جنوبی — بدون فن در سایت.

لیگ اصلی بیس بال صاحبان تایید ساخت یک پیشنهاد به اتحادیه بازیکنان است که می تواند منجر به شروع فصل در اطراف چهارم جولای آخر هفته در ballparks بدون فن.

___

Hinnant گزارش از پاریس کسیدی از آتلانتا. آسوشیتد پرس نویسنده رون بلوم در نیویورک و AP روزنامه نگاران در سراسر جهان کمک کرده است.

این نسخه به روز شده است برای اصلاح در 4 graf که 85 موارد جدید در کره جنوبی بودند کاباره ها نه به یک بازدید کننده در کاباره ها.

دنبال AP همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن