گرفتن در ورزش: وقتی که می آید به ورزش ما همیشه سعی کنید به حس شوخ طبعی حتی در میان زمان های سخت - Fri, 17 Jul 2020 PST

گرفتن در ورزش • در همه جا شما نگاه کنید در دنیای ورزش, اخبار, به نظر می رسد بسیار ناراحت کننده است. خسته کننده

توسط NASERINEWS در 27 تیر 1399

گرفتن در ورزش • در همه جا شما نگاه کنید در دنیای ورزش, اخبار, به نظر می رسد بسیار ناراحت کننده است. خسته کننده است. افسرده. ما نمی توانیم تغییر دهیم. آن را در قدرت ما است. اما ما می توانید سعی کنید به اضافه کردن یک لبخند و یا دو. این هدف ما بود ، برای اضافه کردن کمی طنز به نفرت اخبار شناور در اطراف. فقط با من تماس Gru.

•••••••

• خواهد که شما را من عوامل ؟ احتمالا. ضمنا کیم یک نقطه نرم در قلب خود را برای کسانی که کمی زرد دیدن, بنابراین ما باید شخص یا جانور سوگلی اقلام پراکنده در سراسر خانه. وجود دارد بالش, پتو, soap dispensers و وحشت زده به دنبال قللک. آن مسائل منطقه گرگ و میش کابوس اگر شما از من بپرسید, اما, هیچ, هر, کند, بنابراین ما حرکت خواهد کرد.

بهر حال چگونه ما را بیشتر از همه خبر بد است ؟ ما فقط می تواند به شما نشان می دهد یک عکس از موهای من زمانی که من در صبح است. که ترک شما بر روی زمین نورد خنده. آلبرت انیشتین-دوست ندارم که شروع به توصیف آن است. در مقایسه با طعم وحشی از من خاکستری قفل موهای خود را به نظر می رسد مثل او فقط پا را از یک Supercuts.

و یا ما می تواند پیدا کردن پوشش نقره ای در رژیم صهیونیستی. جی Inslee جدید به منظور محدود کردن تجمع در اطراف واشنگتن است. پس از همه, که دوست دارد برای شرکت در مراسم عروسی به هر حال ؟ خسته کننده گرفتگی پیر امور. در حال حاضر شما باید یک ساخته شده است در بهانه چه با محدودیت های جدید در همه اجتماعات است. ... صبر من گفته بودن Inslee عمد معاف از مراسم عروسی خود را ؟ واقعا ؟ که در آن است. من رای گیری برای شخص دیگری در ماه آینده. پس از همه, اگر میله بسته شده چه خوب است که این عروسی به هر حال اگر شما نمی توانید جلال مست و فراموش احمقانه خام است که به خاطر 50 سال ؟

آن را به اتفاق می افتد در زمین گلف من حدس می زنم. کسانی که هنوز هم ،

یکی در جنوب که در آن من زندگی می کنند باید یک نام جدید به زودی. جلاد دره در مسیر سریع برای تغییر چه با مفهوم آن را در درون جامعه بومی آمریکا. (ربکا سفید دارای این پوشش از این تصمیم.) خوب با من. اجازه دهید آن را تغییر دهید به یک مطلب دقیق نام و نام خانوادگی. همانطور که در "راه بیش از حد طولانی گلف است." یا "نهر در جایی که من از دست 1,456 توپ." اگر هر کدام از کسانی که چگونه در مورد "27 مایل پیاده روی از سبز به سه راهی سی سی؟"

همه کار می کنند. به طور جدی تعداد بار به من فشرد و سپرده توپ من به Latah نهر خاموش سوم توپ را روی گوه چشمگیر است. سابقه و رکورد من مطمئن هستم. همچنین ممکن است ترکیب آن در رفو نام.

آن را نگاه نمی کند که اگر فوتبال کالج های نجومی در حال رفتن به یک) در زمان شروع; یا ب) اتفاق می افتد. همه در همه ، که غم انگیز است. سپس دوباره وجود دارد مثبت موجود در آن است. فکر می کنم از وقت آزاد شما باید در روزهای شنبه. هک, شما می دانید که آب از ویژگی های شما همیشه می خواستم در حیاط خلوت? که خواهد شد بسیاری از عرق پشت شکستن حفاری و سیمان کار می کند ؟ بله که یکی. در حال حاضر شما باید به اندازه کافی وقت آزاد در پاییز به آن انجام می شود. مطمئن, شما نمی قادر خواهد بود به خارج شدن از رختخواب در روزهای یکشنبه به دلیل درد عضلانی اما این خوب است. شما باید یک آب خنک از ویژگی های. و خود را در Cougars را به یک سال بدون از دست دادن جام اپل.

با عرض پوزش. ارزان شات. توجه کنید که چگونه من به اجتناب از هر گونه ارزان عکس تا به حال ؟ اما من نمی تواند به کل یک ستون بدون یک یا دو. نه زمانی که آیداهو دبیرستان فعالیت های انجمن باعث می شود آن را بسیار آسان است. پس از همه, این سازمان به نظر می رسد اجتناب از هر گونه درست راهنمایی در مورد ورزش در دوران آمادهسازی شیوع در دولت است. دستورالعمل دیروز منتشر شد – دیو نیکولز این داستان وجود دارد و پوشش از دیگر رسانه های خبری در دولت – به نظر می رسد ساده: برو جلو شروع on Aug. 10 و امید برای بهترین. ما به شما اجازه هر منطقه مدرسه تصمیم می گیرید که چگونه برای ادامه. کنترل محلی, محلی, قوانین است.

که به ارمغان می آورد تا یک سوال. یکی از IHSAA الزامات متحده هر منطقه باید یک برنامه در محل برای زمانی که ورزشکاران یا مربیان تست مثبت برای COVID-19. که طرح این است که مشخص شود در رابطه با بخش بهداشت محلی یک خودداری کنند استفاده می شود اغلب در طول این سند است. خوب است. اما اگر طرح خود را شامل می گویند معینی-طول دوره قرنطینه? و حریف خود را که هفته, تیم که در حال آمدن به مدرسه خود را از منطقه دیگر متفاوت است طرح که شامل یک رویکرد متفاوت به هر قرنطینه? که برنامه طول می کشد سابقه ؟ آیا بازیکنان خود نشستن چون شما می دانید شما سلامت منطقه تصمیم می گیرد آن است که در بهترین منافع همه سلامت و ایمنی در حالی که خود بازیکنان حریف با همان مسائل بازی ؟ به نظر می رسد کمی غیر منطقی است.

بنابراین آیا این ایده از هر مدرسه منطقه تعیین پاسخ های خود را ایجاد یک درهم آمیخته از قوانین در سراسر کشور. این نوع خنده دار هنگامی که شما در مورد آن فکر می کنم.

من حدس می زنم آن را متناسب با سمت راست در با روز تم.

•••

WSU: زمانی که Biletnikoff جایزه سازمان دیده بان لیست منتشر شد در اوایل صبح روز پنجشنبه حداکثر Borghi نام بر روی آن بود. تئو Lawson تعجب که چگونه یک در حال اجرا به عقب می تواند به عنوان یک جایزه داده شده به گیرنده های پس از او به آن نگاه کرد. در اینجا چیزی است که او در بر داشت. ... در اطراف Pac-12 و کالج ورزشی NCAA به نظر نمی رسد فکر می کنم coronavirus روند با اشاره به سمت یک فصل فوتبال. که به نظر می رسد پیام اصلی در سازمان دستورالعمل های ایمنی. ... سیاتل تایمز دارای یک داستان نشاط بخشی با دانشگاه ارتباط. ... شما باید به قاضی که آیا این داستان در مورد USC خشت Helton پرداخت افزایش – نشاط بخشی است یا نه. ... ما منتقل می کند در طول بیشتر از Oregon State مربی Jonathan Smith. ... بسیاری وجود دارد Pac-12 بازیکن در Biletnikoff جایزه سازمان دیده بان لیست از جمله از اورگان و ایالتی آریزونا. ... کلرادو بازیکن تا به حال برای ایجاد یک مسیر انحرافی را طی قبل از ورود در بولدر. ... استخدام هستند و به نوعی در گیر یک الگوی برگزاری. ... کالیفرنیا اعلام کرد: بیشتر ورزشکاران تست مثبت است.

Gonzaga: سواحل غرب کنفرانس فکر نمی کند که آن را به یک زمان خوب به بازی های ورزشی. هنوز رتبهدهی نشده است به هر حال. پس از آن به تاخیر افتد ورزشی تا اواخر ماه سپتامبر. جیم Meehan تمام جزئیات در این داستان است. ... سابق GU مربی دن مونسون دختر در حال مبارزه با COVID-19. او شده است بسیار بیمار است. ... تاخیر بسیار بزرگ اخبار در طول کنفرانس رد پا وجود دارد داستان های دیگر به تصویب همراه به عنوان به خوبی.

Hoopfest: مدیر اجرایی مت eli duncan شد لری ویر مهمان در اخیر مطبوعات جعبه پادکست.

Mariners: بد شانس یا هیچ شانس ؟ همه ما می دانیم چه بیشتر رایج برای M را نمی کنیم ؟ تیم دهکدهای از دست داد خولیو رودریگز در حالی که برای. ... بهترین بخشی از intrasquad بازی ؟ دوستان در صورت خاموش در برابر یکدیگر. و تغذیه کردن هر یک از دیگر. ... است که آن را فقط به من یا به نام کال رالی جیغ بازیکن بیس بال?

Seahawks: NFL است و حتی فراتر از مدارس بالا وقتی که می آید به کروناویروس برنامه.

•••

• اجازه دهید من را ببینید اگر من این حق است. تیم های ورزشی حرفه ای با ظاهر نامحدود منابع در حال مبارزه برای نگه داشتن coronavirus از خود ایجاد حباب و تحت کنترل ؟ کالج ها با منابع کمتر است اما هنوز هم با بسیاری از مزایای مربوط به تست و انزوا هستند و همه چیز در حال حرکت به عقب و فکر لغو یا تعویق? و آیداهو دبيرستان کمبود منابع با بسیاری از مربیان و مسئولان در گروههای در معرض خطر هستند و با تمام سرعت پیش رو ؟ بله به نظر می رسد در مورد حق است. تا بعد ...



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب