گرفتن در ورزش: بازی بیس بال, آینده پیش نویس تغییرات ممکن است نزدیک درب به آینده سالن از شهرت بازیکنان - Sat, 09 May 2020 PST

گرفتن در ورزش • آن را سخت به استدلال می کنند که ما در زندگی بی سابقه بار. یک داستان دیروز از آسوشیتد پرس تایید

توسط NASERINEWS در 20 اردیبهشت 1399

گرفتن در ورزش • آن را سخت به استدلال می کنند که ما در زندگی بی سابقه بار. یک داستان دیروز از آسوشیتد پرس تایید آن است. نه آن یکی. یکی در مورد بیس بال پیش نویس است.

•••••••

• لیگ اصلی بیس بال فصل است که در وقفه. هیچ پول وجود دارد در آینده. میلیاردرهای است که خود این تیم در حال صدمه زدن کمی. پس از همه, هیچ محرک چک از دولت نشان داد تا خود را در چک کردن حساب. دیگر از شما می دانید آنهایی که دریافت می کنند در اطراف بار مالیاتی.

گوشه باید قطع شود. دلار را نجات داد. قایق بادبانی بیش از حد. وجود دارد تنها یک راه برای انجام این کار است. تعادل کتاب در پشت جزئی لیگ و آینده نگر بازیکنان.

کسی جایی فکر باید در این راه است. و آمد تا با ایده بریده شده پشت جزئی از تیم های لیگ برتر – بحث هنوز هم در حال پیشرفت و از بین بردن تمام اما پنج دور سالانه رایگان agent پیش نویس – و پاداش مرتبط با آن است.

بنابراین کسی به فکر این هیولا از یک ایده است. ما فکر می کنم تا حداقل 10 احمق ایده های هر روز. خوشبختانه ما کسی در خانه است که به نظر می رسد ما با یک بهت زده نگاه در چشم او می لرزد او سر wearily و اجازه دهید ما می دانیم که ما در حال پارس کردن اشتباه درخت افرا.

حیف راب مانفرد نمی استخدام کسی است که هوشمند است. یا که صاحبان نمی باید یک علامت کوبا در زوم تماس برای گفتن سلام آیا این راه ما می خواهیم برای نجات چند میلیون.

لیگ کوچک بیس بال ورزشی حیاتی برای بسیاری از کوچک به متوسط شهرهای امریکا است. این روابط طرفداران بیس بال – کاهش گونه به لیگ های عمده ای در راه های بسیاری. آنها ابراز کسانی که روابط با تماشای بازی در تلویزیون, ساخت, راه سفر, خرید یادگاری. جزئی از تیم های لیگ ساخت متصل به بیس بال است که گذشته است.

آن متصل می شود و در حال حاضر چیز ساییده شده. شاید فراتر از تعمیر. و کاهش تعداد افرادی که یک فرصت برای تحقق یک رویا, هک کردن این فرصت را حتی به رویا از بیس بال به عنوان یک حرفه ای است که قصد ندارم به ضمیمه نوار مجرای به رشته.

همچنین ممکن است بیرون قیچی و قطع روابط. بیس بال محبوبیت شده است در حال سقوط برای چند دهه. فوتبال و بسکتبال را سبقت را در چشم های عمومی. دیگر ورزش ها دوست دارم شانس برای تبدیل شدن به یکی از سه بزرگ. و کسانی که متهم هستند با نگه داشتن بازی سرمایه گذاری در آگاهی عمومی به نظر می رسد به فکر راه به سمت علاقه خود را.

آن را عجیب و غریب. خود شکست.

نکته خنده دار در مورد بیس بال پیش نویس این است: این فرد پیش نویس آخر حتی در صورتی که در دور 62 یا بیشتر ممکن است فقط تا پایان Hall of Famer. نمی توانم بگویم که در مورد NFL draft. حتی اگر لیگ تنها هفت دور آقای بی ربط واقعا تبدیل به آقای مربوطه تا کنون.

بازی بیس بال به عنوان یک ورزش است که چنین crapshoot کسی که ورقه از طریق ترک فقط ممکن است در نهایت با یک مجسمه در Cooperstown. نمونه های بسیاری وجود دارد اما مورد علاقه من است مایک پیازا یک 62-انتخاب دور 1988 زمانی که بیس بال و هنوز هم تا به حال 62 دور. این 1,390 هفتم بازیکن گرفته شده است. و به پایان رسید تا با 15 سال در سالن از شهرت حرفه ای. او به تنهایی نیست. برای هر دور اول standout در سالن مانند کن Griffey جونیور وجود دارد Trevor هافمن (یک 11th-دور انتخاب کنید). برای هر بری لارکین وجود دارد Andre Dawson (یکی دیگر از 11,-دور انتخاب کنید). برای هر گرگ Maddux وجود دارد بروس ساتر (21-انتخاب دور) و یا غنی Gossage (نهمین دور).

معادل آن در اواخر دور میدارد خواهد بود بخشی از پیش نویس این سال است. آن بلند خواهد شد بیش از. مسیر به بیس بال و موفقیت فقط رو سخت تر است. و با کیفیت از بازی طول می کشد یکی دیگر از ضربه.

همه برای چند دلار است که در نهایت نمی تواند به اندازه کافی پایین جاده به نگه داشتن بیس بال از محو شدن. واقعا غم انگیز است. کسانی که به اتهام نگه داشتن بازی برخی از ما در لحن خوب به طور مستمر تصمیم گیری که در غارت آن از اسب بخار. همه در تعقیب صرفه جویی در چند دلار در اینجا وجود دارد.

•••

WSU: شاید کالج بیس بال برنامه هایی مانند واشنگتن را بهره مند از بیس احمقانه طرح است. پاشنه قرار دادن خود را در یک موقعیت برای انجام درست آن به عنوان پیشرفت به خود پیچیده شکل می گیرد. ... در جای دیگر در Pac-12 وجود دارد بنابراین بسیاری از مجهولات در مورد فصل فوتبال در حال حاضر است. چگونه اجرا خواهد شد و بازی مانند یک صابون اپرا. ... UCLA در حال نزدیک شدن انتخاب یک مدیر ورزشی. یکی از مدرسه دستیاران نیست فینالیست. ... اورگان در خط حمله به نظر می رسد مجدد هست. ... در بسکتبال, اخبار, یک اورگان دولتی گارد انتقال. ... ایالتی آریزونا مربی بابی Hurley فکر می کند او دو ستاره باز خواهد گشت. ... آریزونا مربی شان میلر می خواهد طرفداران به او یک پاس در فصل گذشته.

Gonzaga: در اطراف WCC یک BYU بازیکن برخورد با شکسته مچ به پایین کشش. ... دلار از دست داده است دستیار مربی و اضافه شده یک زن و شوهر از بازیکنان.

EWU و آیداهو: اطراف آسمان کنفرانس آن بحث خواهد شد گام های بعدی در هفته های آینده. ... پورتلند ایالت مدیر ورزشی صحبت با رسانه ها به تازگی. ... به طوری که ایالت آیداهو است. بنگال مربیان در حال گرفتن furloughs به عنوان بخش معاملات با یک کسر بودجه. ... مونتانا بسکتبال برنامه reloaded فهرست. ... در فوتبال, اخبار ایالتی مونتانا است که هنوز استخدام با وجود این بیماری همه گیر. ... UC Davis اضافه کرده است نیوزیلند توپ زن.

Seahawks: هاوکز داد Bruce Irvin خیلی خوب پول است. خود باقی مانده کلاه فضایی نیست به عنوان بالا به عنوان بسیاری فکر می کردم. ... D. K. متکالف و گاردنر Minshew از جمله افرادی بودند که با صحبت NFL rookies در مورد آنچه که انتظار می رود در چند ماه آینده. ... هاوکز مورد علاقه به عنوان در حال حاضر در 11 از 16 بازی. یک 11-5 رکورد خوب خواهد بود درست است ؟

Mariners: اگر شما اقامت تا به تماشای بیس بال کره ای برای شما خوب است. شما ممکن است با دیدن یک پیش نمایش دزدکی حرکت کردن از آنچه ما بیس بال را مانند نگاه در چند ماه.

•••

• من می دانم که من گفته ام این داستان قبل از اما برای سال های بسیاری من فکر کردم من تا به حال انتخاب شده در بیس بال پیش نویس. این یک داستان پیچیده از قول من به پدر و بیس بال پیش نویس بودن فضای مجاز: نامحدود در زمان و MLB نگه داشتن انتخاب های تحت کاری ادامه داده اند از همه برای هفته ها در آن زمان. داستان کوتاه به اندازه کافی به جا در اینجا من توهم نبود خرد تا سال بعد زمانی که من برخی از حفاری و پیدا کردن نام من ارائه نمی شد. من نمی توانم بگویم پدر من تا زمانی که کسی که به او اطمینان کرده بود من گرفته شده بود مرده بود. بدون استفاده از تحریک یک خون دشمنی. تا بعد ...



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب