33 میلیون به دنبال ما بیکاری کمک از ویروس آمار

توسط کریستوفر RUGABERواشنگتن (AP) — نزدیک به 3.2 میلیون گذاشته و کارگران کاربردی برای مزایای بیکاری در هفته گذ

توسط NASERINEWS در 18 اردیبهشت 1399

توسط کریستوفر RUGABER

واشنگتن (AP) — نزدیک به 3.2 میلیون گذاشته و کارگران کاربردی برای مزایای بیکاری در هفته گذشته به عنوان کسب و کار خاموش شدن ناگهانی ناشی از شیوع ویروسی عمیقتر بدترین ایالات متحده فاجعه اقتصادی در دهه.

حدود 33.5 میلیون نفر در حال حاضر در زمینه بیکاری کمک در هفت هفته پس از coronavirus شروع وادار کردن میلیون ها نفر از شرکت به بستن درهای خود را و بریده بریده خود حقوقی واجد شرایط. که معادل یک پنجم آمریکایی ها که تا به حال به کار گرفته شده در فوریه زمانی که نرخ بیکاری رسیده بود 50 سال اخیر فقط 3.5 درصد.

وزارت کار گزارش روز شنبه نشان می دهد که اخراج در حالی که هنوز نفس بالا به طور پیوسته رو به کاهش پس از سنبله های تیز در اواخر ماه مارس و اوایل آوریل است. مدعیان بیکاری کمک کرده اند در حال حاضر کاهش یافته است به مدت پنج هفته متوالی از یک قله در حدود 6.9 میلیون دلار در طول این هفته که منتهی به مارس 28.

برنامه های کاربردی برای بیکاری کمک های رز در شش متحده در هفته گذشته از جمله مین, New Jersey, و, اوکلاهما, و کاهش یافته و در 44 دیگران است.

این گزارش نشان داد که 22.7 میلیون نفر در حال حاضر دریافت کمک بیکاری — با یک اندازه گیری از دست دادن شغل از آتن آغاز شد. که شکل وقفه یک هفته در پشت آمار و ارقام برای اولین بار نرخ بیکاری برنامه های کاربردی. و نه هر کسی که امر به بیکاری کمک هستند تایید شده است. تعدادی از گذاشته شدن کارگران از دریافت کمک های اولیه در حال حاضر برابر با 15.5 درصد از نیروی کار است که واجد شرایط برای مزایای بیکاری.

این اعداد و ارقام یک پروکسی برای از دست دادن شغل و نرخ بیکاری خواهد شد که جمعه منتشر شد که به احتمال زیاد خواهد شد به بدترین, از, مدرن, رکورد نگه داشتن آغاز شد و پس از جنگ جهانی دوم است. نرخ بیکاری پیش بینی شده است برای رسیدن به 16 درصد که بالاترین نرخ پس از رکود بزرگ و اقتصاددانان تخمین می زنند که 21 میلیون شغل از دست داده بودند در ماه گذشته. اگر این امر به این معنی است که تقریبا همه کار رشد در 11 سال پس از رکود بزرگ به پایان رسید از بین رفته در یک ماه.

حتی کسانی که آمار و ارقام خیره کننده نمی خواهد به طور کامل تصرف قدر از آسیب coronavirus است وارد در بازار کار. بسیاری از مردم که هنوز شاغل را به حال خود ساعت کاهش می یابد. دیگران دچار کاهش پرداخت. برخی از کسانی که مشاغل از دست رفته در ماه آوریل و نبود یک نگاه جدید در نور تاریک و دلگیر چشم انداز حتی نمی توان به عنوان بیکار. گسترده تر اندازه گیری — بسیاری از افراد با مشاغل — می تواند به یک رکورد کم است.

آمار رسمی مربوط به تعداد مدعیان بیکاری نیز ممکن است تحت شمارش اخراج. نظرسنجی توسط اقتصاددانان دانشگاهی و فکر می کنم تانک نشان می دهد که به عنوان بسیاری از 12 میلیون نفر از کارگران که گذاشته بودند با اواسط ماه آوریل فایل نیست برای مزایای بیکاری در آن یا به این دلیل آنها نمی تواند حرکت خود را دولت ضعف سیستم و یا آنها احساس بیش از حد دلسرد را امتحان کنید.

به عنوان اقتصاد اسلاید بیشتر به آنچه به نظر می رسد مانند یک رکود اقتصادی شدید اقتصاددانان در حال طرح ریزی است که تولید ناخالص داخلی — گسترده ترین سنج از رشد اقتصادی است — پیمانکاری در زمان مه-ژوئن سه ماهه تکان دهنده 40 درصد نرخ سالانه. به عنوان آن را بیشتر اخراج به نظر می رسد به گسترش فراتر از خط مقدم صنایع مانند رستوران ها و هتل ها و فروشگاه های خرده فروشی.

GE Aviation, برای مثال, گفته است که برش 13000 شغل. Uber ریخته خواهد شد 3,700 موقعیت. MGM اقامتگاههای تفریحی بین المللی اعلام کرده است که furloughs از بیش از 60 ، 000 کارکنان می تواند به اخراج.

اما کاهش کار با چکش کارگران در رستوران ها و هتل ها و شرکت های خرده فروشی به خصوص سخت است. با توجه به حقوق و دستمزد پردازنده ADP, حدود نیمی از کل مشاغل در هتل و رستوران در صنعت — 8.6 میلیون ناپدید شده در مارس بر اساس داده ها از آن شرکت های بزرگ مشتریان. یک دسته که شامل خرده فروشی و حمل و نقل ریختن 3.4 میلیون نفر از کارگران.

به عنوان کسب و کار در سراسر این کشور را تعطیل و گذاشته شدن دهها میلیون نفر اقتصاد غرق شده را به یک نزدیک به فلج. حتی به عنوان برخی از کسب و کار شروع به بازگشایی در برخی از کشورهای خاص, کارخانه ها, هتل ها, رستوران ها, تفریحی, ورزشی و سالن های سینما و بسیاری از کسب و کارهای کوچک هنوز هم تا حد زیادی توقیف. فروش خانه در حال سقوط است. ضریب اطمینان مصرف کننده و هزینه های در حال غرق شدن است.

تفاوت بین 30 میلیون به علاوه تعداد مدعیان بیکاری که واصل شده است در چند هفته گذشته و انتظار می رود مارس از دست دادن شغل از کمی بیش از 20 میلیون منعکس کننده تفاوت در چگونه این ارقام وارد شده.

دولت محاسبه زیان کار با بررسی کسب و کار و خانواده. این شبکه که در شکل نیز تعداد استخدام که برخی از شرکت ها مانند آمازون و بسیاری از فروشگاه های مواد غذایی انجام داده اند. در مقابل کل مدعیان هستند تجمعی شکل آنها شامل برنامه های کاربردی برای کمک بیکاری آغاز شد که در اواسط ماه مارس.

علاوه بر این دولت انجام آن نظرسنجی به صورت ماهانه شغل گزارش در وسط هر ماه است. پس از اخراج این دو هفته آخر ماه مارس را نشان نمی دهد تا در روز جمعه گزارش اشتغال. آنها به جای خواهد بود از جمله در مارس شغل گزارش منتشر خواهد شد در اوایل ماه ژوئن است.

پس از مشکلات با دولت سیستم های کامپیوتری تا به حال آهسته توزیع فدرال مزایای بسیاری گذاشته و کارگران در تمام 50 ایالت در حال حاضر پرداخت 600 دلار اضافی هفتگی بهره مند است که دولت فدرال گنجانده شده در بسته امداد تصویب در اواخر ماه مارس است. که نشان دهنده یک کمک قابل توجهی به میلیون ها گذاشته و کارگران بسیاری از آنها هنوز هم باقی می ماند اضطراب و نامشخص است.

جیمی استوارت اجاره کردن یک اتاق خواب یدکی در خانه اش را به تلاش برای پایان می رسد دیدار پس از از دست دادن شغل خود در جنوب غربی فلوریدا رفت و آمد مکرر. داشتن کاربردی برای مزایای بیکاری در اواخر ماه مارس او در نهایت موفق به دریافت اولین پرداخت از $1,200 این هفته است. استوارت 37 ساله ساکن Bonita Springs با این نسخهها کار به عنوان یک سرایدار در خارج از فصل و به عنوان یک تغییر مدیر و متصدی بار در توچال رستوران.

بعد از اخراج او معوق خود را پرداخت خودرو به صورت دو ماه و لغو غیر ضروریات مانند زوم پاندورا و Netflix بکشد. او اخیرا برای مواد غذایی تمبر که پوشش حدود نیمی ماهانه صورتحساب مواد غذایی.

"من سلامت روحی و روانی رو به وخامت گذاشته است به یک نقطه که من را به رسمیت نمی شناسیم خودم نمی," او گفت:. "من چشم متورم و خون در همه زمان ها در حال حاضر به طور منظم از لحظات ضعف است که مرا به طور کامل تسلی ناپذیر.

"به نظر می رسد مثل من در سن 10 سال پس از این مستند آغاز شده است."

___

AP تحریریه Kelli کندی کمک به این گزارش از میامی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب