100 سال پیش در کنتون: خدمه نبرد آتش سوزی, پاسخ به رکورد تعداد آلارم - Thu, 30 Jul 2020 PST

آتش سوزی جنگل رفت "در داد و بیداد" از طریق Inland Northwest پس از رعد و برق rumbled بیش از کوه ها. در 24 ساعت

توسط NASERINEWS در 10 مرداد 1399

آتش سوزی جنگل رفت "در داد و بیداد" از طریق Inland Northwest پس از رعد و برق rumbled بیش از کوه ها.

در 24 ساعت گذشته یک دوجین آتش مشتعل در سنت جو و کشیش مناطق رودخانه. این حملات رعد و برق آمد و پس از هفته ها گرم و خشک و آب و هوا.

آتش نشان شد گرد آوردن در سراسر منطقه و در حال ارسال به نقاط داغ. برخی از آتش سوزی در حال حاضر بوده است خاموش با اقدام سریع اما حداقل یکی در بالا St. Joe منطقه رودخانه در حال حاضر رشد به 200 هکتار است.

در یک مربوط به داستان اسپوکن آتش نشانی گزارش شده است که آن را دریافت کرده بود 259 آتش آلارم در جولای ترین تا کنون ثبت شده در اسپوکن. این شهر گرم و طولانی طلسم شد دوباره به سرزنش با بسیاری از آتش سوزی بودن چمن قلم مو و یا آتش سوزی.

از حادثه ضرب و شتم: گرترود Brewer, 31, درگذشت قلب مقدس بیمارستان از زخم گلوله به سر. او تا به حال شده است در روند بسته بندی تفنگ در یک تنه هنگامی که آن را به طور تصادفی مرخص شد.

پلیس گفت که آنها تا به حال او را پاک از هر گونه سرزنش.

از الماس ضرب و شتم: یک اسپوکن زن متهم کسی از سرقت او $1,000 حلقه الماس در رختکن یا checkroom از Natatorium پارک "شیرجه رفتن."

چند ساعت بعد یک زن دیگر – که تا به حال دیده می شود که داستان در اسپوکن دیلی کرونیکل که بعد از ظهر – کشف حلقه الماس در کف ساختمان درست در خارج از checkroom.

الماس حلقه بازگردانده شد به صاحب آن است.

یک Nat پارک سخنگوی آن گفت: "پاک ما شهرت" علاوه بر ساخت مالک مبارک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن