طرح استاندارد 499 روپیه در ماه شارژ می شود، در حالی که Premium با 649 روپیه در ماه ارائه می شود.
دهلی نو: پلتفرم پخش محتوا، نتفلیکس، روز سهشنبه اعلام کرد که نرخ اشتراک ماهانه خود را تا 60 درصد در هند کاهش میدهد زیرا به دنبال جذب بینندگان در بحبوحه رقابت رو به رشد در فضای OTT این کشور است.
طبق تعرفههای جدید که از روز سهشنبه اجرایی میشود، نتفلیکس موبایل اکنون با قیمت 149 روپیه در ماه (از 199 روپیه قبلی) در دسترس خواهد بود، در حالی که طرح پایه به جای 499 روپیه به جای 499 روپیه، 199 روپیه در ماه خواهد بود.
طرح استاندارد 499 روپیه در ماه شارژ می شود، در حالی که Premium با 649 روپیه در ماه ارائه می شود.
این طرح ها قبلاً به ترتیب 649 و 799 روپیه شارژ می شدند.
ما در حال کاهش قیمتهایمان هستیم و این در همه جا در برنامههای ما وجود دارد. این شامل همه خدمات ما - محلی و جهانی میشود. بیشترین افت 60 درصدی در پسزمینه است زیرا میخواهیم عموم مردم نتفلیکس را روی یک صفحه بزرگتر یا در هر یک از آنها تماشا کنند. مونیکا شرگیل، نایب رئیس نتفلیکس محتوا (هند)، به PTI گفت، بنابراین قیمت از 499 روپیه به 199 روپیه کاهش یافته است.
وی افزود که کاهش قیمت ها با بسته قدرتمندی که این شرکت در حال راه اندازی است مقایسه می شود.
نتفلیکس از زمان راه اندازی آن در هند در سال 2016 یک پیشنهاد درجه یک است و برنامه های اشتراک آن از حدود 500 روپیه شروع می شود. از آن زمان، این شرکت قیمت ها را تغییر داده و طرحی را فقط برای دستگاه های تلفن همراه در کشور ارائه کرده است.
از زمانی که به اینجا (هند) آمده ایم، به ویژه در دو سال گذشته، شتاب زیادی داشته ایم. وقتی وارد شدیم، بیشتر سرویسی بودیم که محتوای جهانی می آورد.
او گفت: "اما در دو یا سه سال اخیر این به طرز چشمگیری تغییر کرده است و ما در حال گسترش رتبه بندی خود هستیم... تمام تمرکز روی دستیابی به گروه بزرگتری از مخاطبان ما در آنجا است، توسعه در آنجا یک استراتژی بسیار ارگانیک است."
او افزود که قیمت گذاری برای همه از جمله کاربران جدیدی که به پلتفرم می پیوندند جذاب خواهد بود.
در حالی که نتفلیکس در فضای پخش پریمیوم بازی می کند، با آمازون پرایم ویدیو، هاتستار و حتی یوتیوب، همراه با دیگر بازیکنان محلی در بازار هند رقابت می کند.
رقابت در فضای ویدیو بر اساس تقاضا با کاهش شدید تعرفه های داده در کشور تشدید شده است.
مصرف محتوا طی چند سال گذشته، به ویژه در پی همه گیری، چندین برابر افزایش یافته است. پلتفرم های OTT مانند Netflix، Amazon Prime Video، Disney Hotstar و Zee5 رشد چشمگیری در تعداد کاربران داشته اند. بازیکنان کوچکتر مانند Hungama و ALTBalaji نیز به طور فعال کتابخانه برنامه نویسی اصلی خود را برای رسیدن به بازار هند گسترش می دهند.
آمازون اخیراً اعلام کرده است که هزینه عضویت سالانه در برنامه Prime خود (که شامل محتوا و سایر مزایا می شود) در هند را 50 درصد به 1499 روپیه افزایش می دهد. هزینه های ماهانه و سه ماهه نیز افزایش می یابد. Disney + Hotstar با 899 روپیه در سال در دسترس است.
آخر[ad_2]
مقالات مشابه
- هند روزانه 7081 مورد جدید ابتلا به کووید را ثبت کرده است که 264 مورد فوتی داشته است
- راههای جذب بازدید کننده با استفاده از تکنیکهای سئو
- ایر ایندیا احتمالا تا آخر هفته به گروه تاتا واگذار خواهد شد
- Fake bands: Too good to be real - Thu, 24 Sep 2020 PST
- 9 روشها به اسباب بازی بدون شکستن شما موسسه مالی
- انتشار Kraken: سیاتل رونمایی نام برای NHL حق رای دادن
- آموزش طراحی سایت در تبریز ،آموزش طراحی وب در تبریز
- امتحان UPTET پس از انقضای کاغذ لغو شد، 23 نفر دستگیر شدند
- دکتر Zorba Paster: متصل نگه دارید در طول همه گیر خود را برای افزایش تابآوری - Tue, 15 Jul 2020 PST
- ساعت بن تن پروژکتوری سخنگو خرید ارزان |فروشگاه من و تو خرید