دکتر Zorba Paster: متصل نگه دارید در طول همه گیر خود را برای افزایش تابآوری - Tue, 15 Jul 2020 PST

توسط دکتر Zorba Paster برای سخنگوی-نقد و بررسی من شده فکر کردن زیادی در مورد تابآوری. شاید شما بیش از حد. فره

توسط NASERINEWS در 25 تیر 1399

توسط دکتر Zorba Paster برای سخنگوی-نقد و بررسی

من شده فکر کردن زیادی در مورد تابآوری. شاید شما بیش از حد.

فرهنگ لغت وبستر – بله من هنوز هم آن را در قالب کتاب اگر چه من دوست دارم نسخه وب بسیار بهتر – می گوید حالت ارتجاعی است "این ظرفیت به سرعت بازیابی از مشکلات; چقرمگی" با تعریف بودن "توانایی یک ماده یا جسم به بهار دوباره به شکل; کشش."

این بار از همه گیر این بار از ترس است که شما یا یک دوست ممکن است آلوده شدن است که مشکل زمان است. ما چگونه کنار بیاییم ؟

که در آن حالت ارتجاعی آمده است ؟ آن را به ارث برده و یا آموخته است ؟ شما می توانید تفاوت در چگونه شما احساس می کنید به حرکت در زندگی با داشتن یک نگرش مثبت بدون اینکه Pollyanna-ish در مورد آن ؟

است وجود دارد یک پاسخ ساده به این. و رک و پوست کنده این یک سوال بسیار مهم در یک زمان بسیار مهم است.

من متوجه شده ام چیزی که مرا نگران. هنگامی که من در من هفتگی خرید مواد غذایی و یا برای به دست آوردن روزنامه های یکشنبه, پیدا کنم که مردم به من نگاه و لبخند مانند آنها استفاده می شود. در حال حاضر بدیهی است که اگر ما در حال پوشیدن ماسک و ما نمی توانیم با دیدن یک لبخند. اما چیزی است که وجود دارد بیشتر به این.

به دلیل آنچه که اتفاق می افتد در جهان ما در حال ضرورت به دنبال خودمان را به دور. و است که اغلب معمول "ویسکانسین خوب" راه ابتلا به شخص دیگر چشم و لبخند بر لب.

چند سال پیش من تا به حال یک پرستار جدید شروع در دفتر ما. من در اورگان, ویسکانسین, یک شهر است که تا به حال هیچ چراغ توقف برای دهه اول ما نقل مکان کرد وجود دارد و شما می توانید تماس بگیرید هر کسی در شهر با شماره گیری فقط پنج رقم است.

آن را دنج و کوچک دوستانه – دقیقا همان چیزی است همسر من, پنه لوپه و من و یک محل عالی برای زندگی و بالا بردن بچه ها. هنوز هم است.

این پرستار جدید تا به حال زندگی می کردند و مشغول به کار در شیکاگو شهر که در آن بزرگ شدم. چند هفته پس از شروع به کار در شهر کوچک ما, من او را پرسید که چگونه او آن را دوست داشت.

من می دانستم که او دوست داشت این کار او در آن بزرگ است. او اظهار داشت که وجود دارد در زمان کمی از مورد استفاده قرار گرفتن به این دلیل که هنگامی که او در زمان ظهر به راه رفتن در اطراف شهر مردم لبخند زد او را گرفتار و چشم به او نگاه کرد و گفت: سلام.

در شیکاگو هنگامی که کسی را که شما را کوچک پشت تعجب که چرا آنها در حال انجام است. اما در ویسکانسین قطعا جایی که من زندگی می کنند, آن را فقط دوستانه است.

در حال حاضر با اجتماعی فاصله ما نیاز به تلاش برای مطمئن شوید که ما هنوز هم که اتصال جامعه که حتی اگر ما 6 فوت از هم فاصله ما هنوز هم می تواند لبخند. بنابراین من و بعد فورا رفت واز به عادت بودن بیشتر آگاه گفت: "سلام چگونه می ya' امروز انجام?"

نتیجه ؟ مردم لبخند خود را تحت ماسک. شما می توانید آن را ببینید. و زمانی که من بررسی در فروشگاه های مواد غذایی, من از نگاه "جستجوگر" در چشم و از آنها بپرسید که چگونه آنها در حال انجام است. من آنها را درگیر در یک گفتگو که تقریبا همیشه باعث می شود آنها را به لبخند وادارید. به وضوح یک وضعیت برنده-برنده است.

من گفتن این به خاطر آن بخش عمده ای از انعطاف پذیری است. ارتباط اجتماعی در هر نقطه که شما می توانید آن را کمک می کند تا ما از طریق این روز با یک نگرش ذهنی مثبت. آن را یک گام در تابآوری ميکنند.

من در نگاه برخی از تابآوری تحقیقات – وجود یک vulture وجود دارد. این مذاکرات در مورد ساخت اتصالات دیدن مشکلات به عنوان غیر قابل عبور نیست (اگر چه در واقع بعضی ها هستند) پذیرش تغییر به عنوان بخشی از زندگی و حرکت به سمت اهداف خود ،

و من به عنوان خوانده شده که از COVID-19 همه گیر خرید و فروش کتاب های خودیاری سر به فلک کشید. من شوکه نیست که در مورد. آن را حس می کند.

اما خط پایین این است که در آن برای شروع ؟ برای کسانی که در آن دولت من فکر می کنم شروع در هر راه شما می توانید با دیگران است که در آن اتفاق می افتد – از طریق تلفن توسط زوم در فرد با یک لبخند زیر آن ماسک با تشکر از شما برای کسی که ممکن است ارائه چیزی به درب خود را.

به تازگی من شده اند بسیار علاقه مند در تغییر – چگونه می توان آن را به رفتن. من تحت تاثیر قرار شده است با این ایده که تغییرات کوچک ایجاد یک تاثیر بزرگ.

گفت: شما در حال رفتن به از دست دادن 50 پوند اگر شما نیاز به به عالی است, اما آنچه در مورد 5 پوند بیش از ماه آینده و یا دو ؟ اگر شما انجام این کار, اگر شما نگاه کنید به پیشرفت آن کمک می کند تا به شما بخشیده است.

من چرخش: همان درست است در مورد ارتباط اجتماعی. این گام های کوچک شما را امروز بدون شک درو پاداش های بزرگ فردا برای شما و دیگران است.

هنگامی که شما انجام می شود خواندن این تماس زوم و یا FaceTime کسی که شما را دوست دارم و یا دیده نمی شود برای سال ها و سال ها.

من این روز دیگر – وقتی که من به نام هم اتاقی قدیمی از مدرسه پزشکی روز در شیکاگو – کسی که من تا به حال صحبت برای 40 سال. از طریق یک برنامه بزرگ به نام صفحات سفید من پیدا کردم او شماره تلفن تماس گرفته شده از آن بود و 2 ساعت مکالمه ساخته شده است که هر دو از ما لبخند و لبخند و لبخند. این فقط به عنوان مهم به من خوب بودن را به عنوان هدف قرار دادن بیضوی. آن حالت ارتجاعی کار می کنند. ایمن ماندن و ماندن هست.

دکتر Zorba Paster است که یک پزشک خانواده و میزبان رادیو عمومی برنامه "Zorba Paster بر سلامت خود را." او را می توان در رسید askzorba@doctorzorba.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب