صافکاری pdr چیست و چرا باید به جای رنگ آمیزی مجدد خودرو انتخاب کنید؟

فرورفتگی‌های کوچک و متوسط ​​بعید است که بر قابلیت‌های رانندگی خودروی شما تأثیر بگذارند، اما بر ظاهر

توسط NASERINEWS در 28 آذر 1401

فرورفتگی‌های کوچک و متوسط ​​بعید است که بر قابلیت‌های رانندگی خودروی شما تأثیر بگذارند، اما بر ظاهر زیبایی و ارزش بازار خودرو شما تأثیر می‌گذارند.

روش‌های مرسوم برای برداشتن فرورفتگی اغلب شامل یک کار رنگ‌آمیزی است که آسیب را می‌پوشاند، اما ارزش خودرو را کاهش می‌دهد. به همین دلیل، بسیاری از دارندگان خودرو تعمیرات صافکاری بدون رنگ (PDR) را انتخاب می‌کنند که از فشارها و کشش‌های روشمند برای بازگرداندن خودرو به شکل اولیه‌اش بدون نیاز به رنگ‌آمیزی استفاده می‌کند.

 

صافکاری pdr سقف و کاپوت  گزینه بهتری نسبت به رنگ آمیزی مجدد وسیله نقلیه شما در مورد تعمیرات فرورفتگی است. به گفته GlobeNewswire، انتظار می‌رود که بازار صافکاری PDR بین سال‌های 2022 تا 2026 به میزان 417.75 میلیون دلار رشد کند.

این بدان معناست که پیدا کردن یک سرویس تعمیر فرورفتگی بدون رنگ معتبر در نزدیکی شما آسان‌تر می‌شود و یک تکنسین صافکاری PDR با تجربه اطمینان حاصل می‌کند که خودروی شما به خوبی جدید به نظر می‌رسد. .

در اینجا به چهار دلیل می پردازیم که چرا برداشتن فرورفتگی بدون رنگ روش بهتری برای رفع فرورفتگی ها و فرورفتگی ها نسبت به رنگ آمیزی مجدد است.

 

1. صافکاری PDR باعث صرفه جویی در زمان می شود

تعمیرات سنتی فرورفتگی در یک کارگاه بدنه خودرو شامل استفاده از فیلر است. سپس، سنباده کاری و رنگ آمیزی مجدد باید انجام شود، که روند را گسترش می دهد. از طرف دیگر، برداشتن فرورفتگی بدون رنگ تنها شامل اعمال فشار بر روی فرورفتگی با استفاده از ابزارهای ویژه برای فشار دادن و مکش پانل فرورفته شده به شکل اولیه است. این پروسه تنها چند ساعت طول می کشد و خودروی شما به همان اندازه جدید به نظر می رسد.

 

2. صافکاری PDR ارزش خودروی شما را حفظ می کند

تعمیرات متداول خودرو مانند کار رنگ آمیزی مجدد در صافکاری سعید منعکس شده است که برای مستندسازی تعمیرات و تعمیرات اساسی عمل می کند. با تعمیرات معمولی (رنگ آمیزی مجدد)، ارزش فروش مجدد وسیله نقلیه شما کاهش می یابد.

هنگامی که به جای برداشتن فرورفتگی بدون رنگ را انتخاب می کنید، لازم نیست به صافکاری سعید مراجعه کنید. وسیله نقلیه شما همان مقدار را خواهد داشت زیرا با صافکاری PDR ، این فرآیند به طور کامل فرورفتگی‌ها را از روی پانل حذف می‌کند، گویی آسیب هرگز وجود نداشته است.

 

3. صافکاری PDR نیاز به رنگ آمیزی مجدد را از بین می برد

رنگ اصلی یک ماشین مانند طلا است، فوق العاده ارزشمند است. رنگ، پرداخت و دوام رنگ اصلی کارخانه به لطف پیشرفت‌های رنگ‌های مدرن خودرو، برای چندین دهه تضمین می‌شود. اما با رنگ آمیزی مجدد، جایی برای خطا و احتمال بروز مشکلات در مسیر وجود دارد.

ممکن است کار رنگ‌آمیزی دقیقاً با بقیه قسمت‌های خودرو مطابقت نداشته باشد یا رنگ با گذشت زمان محو شود (با سرعتی متفاوت از بقیه خودرو). گرد و غبار یا سایر آلاینده های موجود در طول رنگ آمیزی مجدد می تواند ظاهر بکر سطح را تحت تأثیر قرار دهد.

گاهی اوقات، لایه رنگ جدید حتی می تواند راحت تر حباب کند یا خراش دهد. همه این مسائل رنگ آمیزی مجدد را بسیار کمتر مطلوب می کند، به همین دلیل است که بسیاری از دارندگان خودرو به جای آن صافکاری PDR را انتخاب می کنند.

 

4. صافکاری PDR مقرون به صرفه است

تعمیر فرورفتگی بدون رنگ یا صافکاری pdr بسیار مقرون به صرفه تر است زیرا تکمیل آن به زمان، مواد و کار کمتری نیاز دارد. خواه وسیله نقلیه شما دچار فرورفتگی های جزئی یا آسیب شدید تگرگ شده باشد، تخمینی را از یک تعمیرگاه فرورفتگی بدون رنگ دریافت کنید و آن را با یکی از فروشگاه های بدنه خودرو مقایسه کنید.

صرفه جویی در زمان و قیمت تعمیر به تنهایی ارزش انتخاب صافکاری PDR را نسبت به رنگ آمیزی مجدد معمولی دارد. در حالی که تکنسین PDR در حال تعمیر وسیله نقلیه شما است، احتمالاً حتی به یک خودروی قرضی نیاز نخواهید داشت. از آنجایی که بسیار مقرون به صرفه است، به همین دلیل است که مشتریان وصاحبان خودرو صافکاری pdr را ترجیح می دهند.

ضربه زدن و تصادف با ماشین شما یک اتفاق غیرقابل پیش بینی است که حتی مراقب ترین رانندگان نیز اغلب نمی توانند از آن اجتناب کنند.

صافکاری pdr و برداشتن فرورفتگی بدون رنگ اغلب کارآمدترین، مقرون به صرفه ترین و حفظ ارزش است. اگر خودروی شما اخیراً در اثر تصادف و  دچار فرورفتگی شده است، صافکاری سعید ی تواند آن را به طور کامل حذف کرده و به سرعت وسیله نقلیه شما را تعمیر کند.

همین امروز برای صافکاری pdr با صافکاری سعید تماس بگیرید یا به سایت https://safkarisaeed.com مراجعه کنید

مطالب زیر در این سایت وجود داره که میتوانید مطالعه کنید:

 

صافکاری pdr چیست؟  صافکاری pdr مخفف چیست؟ صافکاری pdr سقف - صافکاری pdr در محل - صافکاری pdr در شهر ری - صافکاری pdr کاپوت - قیمت صافکاری pdr -  صافکاری pdr در شرق تهران - بهترین صافکاری pdr

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن