زنان سو ایالات متحده آمریکا شنا بیش از سوء استفاده جنسی توسط مربیان

شش زنان در زمینه دعاوی مدنی علیه ایالات متحده آمریکا شنا, آن, انجمن های محلی در کالیفرنیا و در حال حاضر سه-ممن

توسط NASERINEWS در 22 خرداد 1399

شش زنان در زمینه دعاوی مدنی علیه ایالات متحده آمریکا شنا, آن, انجمن های محلی در کالیفرنیا و در حال حاضر سه-ممنوع مربیان مدعی ملی حاکم بر بدن قادر به محافظت از آنها را از سوء استفاده توسط آن دسته از مربیان است.

دبرا Grodensky, Suzette مورن و تریسی Palmero همراه با سه نفر دیگر از زنان که ناشناس باقی می ماند ثبت سه پرونده های حقوقی در این ماه — دو در Alameda County Superior Court در شمال کالیفرنیا و یکی در Orange County Superior Court در جنوب کالیفرنیا. در میان افراد نام در لباس سابق المپیک ایالات متحده و مربی تیم ملی میچ Ivey سابق ایالات متحده, تیم ملی, مدیر اورت Uchiyama و مربی سابق Andrew King.

مناسب محرمانه ایالات متحده آمریکا شنا از جمله مدیر اجرایی سابق چاک Wielgus و دیگر مقامات ارشد محلی انجمن ها و باشگاه ها آگاه بودند Ivey, Uchiyama و پادشاه درنده رفتار اما حاضر به آدرس آن را ایجاد یک فرهنگ از سوء استفاده که در معرض ده ها تن از شناگران زیر سن قانونی به سوء استفاده جنسی و آزار و اذیت.

پرونده های حقوقی اعتقاد بر این بود که برای اولین بار عمده براده تحت یک جدید در کالیفرنیا قانون است که اجازه می دهد تا جنسی-قربانیان سوء استفاده به مقابله در دادگاه معتادان خود و سازمان هایی است که محافظت شکارچیان. مجلس لایحه 218 که رفت به اثر در Jan. 1 ایجاد یک پنجره به فایل های گذشته ادعا می کند که تا به حال تمام شده تحت اساسنامه محدودیت ها.

"من سوء استفاده شد و 100 درصد قابل پیشگیری" Grodensky گفت: طی یک ویدئو کنفرانس.

Grodensky گفت: پادشاه آزار او از سنین 11 تا 16 زمانی که او یک شناگر در دنویل کالیفرنیا در اوایل 1980s. در حال حاضر 51 و در نیویورک زندگی می کنند, او گفت که او رنج می برد از سال افسردگی به عنوان یک نتیجه از سوء استفاده. Grodensky گفت: پادشاه نظافت از گسترده خود را به خانواده دوستان و هم تیمی.

در سال 2010 شاه به اعدام محکوم شده و محکوم به 40 سال زندان پس از شفاعت هیچ مسابقه به 20 کودک آزاری اتهامات عنوان شده علیه.

"من می خواهم این دعوی را از خواب بیدار ایالات متحده آمریکا شنا," Grodensky گفت. "من می خواهم تغییر فرهنگی و موظف آموزش و پرورش برای این ورزش است."

مورن گفت: پادشاه مربی او در سن 12 سالگی در شمال کالیفرنیا. در حدود همان سن او گفت: Ivey شروع به نظافت او برای ارضاء جنسی که منجر به تشدید و او زنان حامله در 17. مورن گفت: او گفت: او را به سقط جنین در ماه قبل از 1984 المپیک ایالات متحده محاکمه.

"ایالات متحده آمریکا شنا فعال میچ Ivey به سوء استفاده و به عنوان یک نتیجه, من رنج می برد از سال افسردگی و عزت نفس پایین و حملات هراس در بالای اضطراب حاد. من هنوز هم رنج می برند از تروما امروز که با من بماند برای بقیه زندگی من" مورن گفت. "ایالات متحده آمریکا شنا باید خانه تمیز و پاک از مربیان و مدیران که ایجاد این فرهنگ است که چشم پوشی از سوء استفاده جنسی توسط مربیان است."

Grodensky موران و Palmero گفت: فرهنگ همچنان وجود دارد در ایالات متحده آمریکا شنا.

"اگر من باید شجاعت به داستان من در مرحله ملی ایالات متحده آمریکا شنا باید شجاعت را به تمیز کردن خانه و این ورزش امن تر برای همه کودکان" گفت: موران که دیگر دوست دارد به شنا کردن و نگهداری کودکان خود را از این ورزش به دلیل سوء استفاده.

در یک بیانیه ایالات متحده آمریکا شنا گفت: سه مربیان نام در دعاوی را "طولانی" در بدن حاکم لیست افراد به طور دائم به حالت تعلیق و یا فاقد شرایط لازم برای عضویت, با توجه به اتهامات سوء رفتار از 1980s و 1990s و ایالات متحده آمریکا در مرکز SafeSport به رسمیت شناخته شده است و افتخار خود را از ممنوعیت.

"ما به طور کامل پشتیبانی بازماندگان از سوء استفاده جنسی همراه خود را شفا سفر. ایالات متحده آمریکا شنا امن برنامه ورزشی همچنان به کار با برجسته بهداشت و آموزش و پرورش و کارشناسان به ارائه معنی دار عضو منابع و SwimAssist کمک های مالی به کسانی که در نیاز" بدن حاکم گفت. "سازمان" و از آن زمان رهبری باقی می ماند متعهد به ارائه یک محیط امن و یک کشت مثبت برای همه اعضای آن است."

Palmero گفت که او مورد آزار قرار گرفته توسط Uchiyama آغاز و در 14 هنگامی که او شنا در توستین کالیفرنیا در اوایل 1990s. در حال حاضر 46 و هنوز هم زندگی در جنوب کالیفرنیا Palmero گفت: او معتقد بود دیگر مربیان در تیم او می دانست که از Uchiyama سوء استفاده و انجام هیچ چیز نیست. ده سال بعد او گزارش داد او را به Wielgus که او گفت: تا به حال Uchiyama امضای یک توافق محرمانه که او در آن بستری برای سوء استفاده و استعفا داد. Wielgus درگذشت در سال 2017 در سن 67.

Uchiyama بعد یک کار مربیگری در نزدیکی یک باشگاه های کشور در توصیه دیگری ایالات متحده آمریکا شنا اجرایی است.

"این اخبار ویرانگر بود به من. آن را به عنوان اگر آنها رد همه چیز است که برای من اتفاق افتاد" Palmero گفت. "این است که چگونه ایالات متحده آمریکا شنا طول می کشد مراقبت از آن درنده مربیان است."

Palmero گفت که او می خواهد یک تحقیق که فعال Uchiyama به سوء استفاده از او و به کسانی که مردم ممنوع از ورزش است.

اد Allard زنان وکیل گفت: ایالات متحده آمریکا شنا شناخته شده در مورد موارد خود را برای سال.

"در عین حال آنها هدفمند نیست رسیدن به آنها اعتقاد داریم چرا که آنها نمی خواهند به حقیقت را می دانم در مورد چه کسی می دانست که مورد سوء استفاده خود و هیچ چیز" او گفت:. "این سازمان واقعا نمی تواند به جلو حرکت می کند مگر اینکه آن اخراج از عضویت در آن به طور دائم کسانی که مسئول تداوم این فرهنگ است."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

Allard گفت که او قبلا هشدار داده فعلی ایالات متحده آمریکا شنا, رئيس جمهور و مدیر عامل تیم Hinchey به افراد درون سازمان که واجد شرایط برای نظارت بر کودکان و Hinchey گام خود را به آنها را حذف کنید. در حال حاضر او خواستار Hinchey به انجام بیشتر.

"افرادی هستند که باقی می ماند در موقعیت های رهبری امروز در ایالات متحده آمریکا شنا که در راه رفتن به عقب و حتی روز از دبرا Grodensky در اواخر 80s در اوایل '90s" Allard گفت: "و اگر آن نیاز به ضربه تا چیز به جای همه این افراد با برخی از افراد پس از آن که آنچه ما باید انجام دهیم. که در آن شروع می شود."

آسوشیتد پرس می کند به طور معمول شناسایی افرادی که می گویند آنها قربانیان تجاوز جنسی اما Grodensky موران و Palmero باید جلو آمده و علنا به صحبت در مورد موارد خود را.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب