رستوران به روز رسانی: Estelle در takeout بازی; استوارت پاسیو باز; دولت عادلانه آبجو به زودی در دسترس

کارکنان و صاحبان در ایستل جنوبی اروپا الهام گرفته از رستوران در خیابان سنت کلر خیابان تصمیم گرفته اند که آنها

توسط NASERINEWS در 31 تیر 1399

کارکنان و صاحبان در ایستل جنوبی اروپا الهام گرفته از رستوران در خیابان سنت کلر خیابان تصمیم گرفته اند که آنها احساس نمی راحت ارائه در شخص ناهار خوری اما آنها در حال ارائه takeout دوشنبه از طریق جمعه. این منو شامل پاستا برخی استارت برگر یک گوش ماهی غذای اصلی و دسر.

آشپز/صاحب Jason هانسن گفت که در جولای 30, تیم شروع خواهد شد ارائه takeout صبحانه پنج شنبه-یکشنبه نیز هست. هانسن chef de cuisine, Nathel اندرسون که قبلا در Patisserie 46 است و شلاق تا برخی از اسپانیایی و پرتغالی شیرینی و آنها نیز ارائه صبحانه و ناهار ساندویچ چند نسخه از نان ذرت مکزیکی Espanola و bravas patatas.

رستوران پاسیو تنظیم شده است برای کاربران که می خواهند برای لذت بردن از خود takeout اما هیچ سرویس ارائه خواهد شد.

استل: 1806 St. Clair Ave. St. Paul; 651-330-9648; estellestp.com

استوارت پاسیو خدمت "کنار جاده ای گاه به گاه" منو

استوارت همچنین تصمیم گرفت که داخل سالن ناهار خوری نیست در حال حاضر امن, اما آشپز/صاحب حداکثر تامپسون باز پاسیو.

در حال حاضر آن را فقط در چهار شنبه-پنج شنبه, یک قدم تا مقابله با خدمات نوع معامله. وجود دارد کوکتل, slushies و کنسرو شراب و منو شامل ساندویچ طرف و آبی-صفحه خاص. تامپسون آن را "کنار جاده ای گاه به گاه."

و بله, شما می توانید خود را چیزبرگر.

استوارت: 128 N. کلیولند Ave. St. Paul; 651-645-4128; stewartsminnesota.com

آسانسور پل به پیشنهاد دولت عادلانه آبجو

آسانسور پل دم شرکت که باعث می شود برخی از پرفروش دولت عادلانه آبجو ارائه خواهد شد آن مینی دونات و پای آهک کلیدی آبجو هر دو limited-edition نمایشگاه طعم در 750 -illiliter crowlers از آن Stillwater taproom.

آبجو در دسترس خواهد بود بین Aug. 27 سپتامبر. 7 تاریخ است که در طی آن در نمایشگاه ایالتی مینه سوتا برنامه ریزی شده بود. آنها نیز در دسترس خواهد بود در شیر در taproom. شما می توانید قبل از سفارش crowlers آنلاین شروع ژوئیه 29. لینک سفارش شده است ارسال شده در آبجوسازی Facebook صفحه: facebook.com/liftbridgebrewing

آسانسور پل دم: 1900 W. برج درایو Stillwater; 888-430-2337; liftbridgebrewery.com

Dark Horse به طور موقت می بندد

Dark Horse, بار و رستوران در Lowertown به طور موقت بسته و پس از یک کارمند آزمایش مثبت برای COVID-19. رستوران گفت: در آن صفحات رسانه های اجتماعی که در آن باقی خواهد ماند بسته به کارکنان زمان به خود منزوی و تست شده است.

رستوران پست خوانده شده در قسمت:

"اگر شما به ما ملحق پس از بازگشایی, ما امیدواریم که شما متوجه همه چیز ما را برای کمک به سعی کنید به نگه داشتن مردمی امن است. کارکنان ما به دقت بررسی همه چیز به خصوص دست خود و با همه به اشتراک گذاشته شده/بالا-سطوح تماس. آنها پشتکار عینک ماسک در اسب و در زندگی شخصی خود بیش از حد. ما افتخار در کار ما و تیم ما انجام داده است و خدا را شکر برای فداکاری خود را.

ما همه چیز را ما می تواند از فکر می کنم برای همه حفظ امن و سالم است.

با ایمنی کارکنان و مهمانان در ذهن ما باقی خواهد ماند تا اطلاع ثانوی بسته. ما همیشه اولویت مردم بیش از سود ما باقی می ماند متعهد به انجام همه چیز ممکن است برای حفظ کارکنان ما و جامعه امن است. ما مشتاقانه منتظر استقبال از شما اما در عین حال ما شما را تشویق به حمایت از برادران و خواهران ما در مهمان نوازی. کل صنعت نیاز به کمک شما برای زنده ماندن این بیماری همه گیر.

مراقبت از خود و دیگران ما را از این طریق دریافت کنید با هم."

Dark Horse, بار و رستوران: 250 E. 7 St. St. Paul; 651-313-7960; darkhorsebarandeatery.com

مرکزی n. e. باز در مینیاپولیس

سابق شمال شرق مینیاپولیس بد پیشخدمت محل بازگشایی به عنوان مرکزی n. e.

بد پیشخدمت صاحبان اندی و مریم کوهن با همکاری Morrissey مهمان نوازی در مفهوم جدید است که در خدمت "بالا غذاهای آمریکایی ساخته شده از ابتدا و نوآورانه کوکتل ساخته شده با مینه سوتا ارواح" با توجه به انتشار اخبار.

مرکزی n. e.: 700 Central Ave. N. e. مینیاپولیس; 612-354-7947; central-ne.com

R. I. P.

بالا پایان برنده جایزه رستوران مکزیکی Popul Vuh در شمال شرق مینیاپولیس بسته شده است.

رستوران فضای مشترک با خواهر, رستوران, Centro که باز باقی خواهد ماند. انتشار اخبار گفت: فضای "نمی خواهد نشستن خفته است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن