جناح Ryan Telfer بازگشت به نیویورک 9 FC کانادا لیگ برتر

جناح Ryan Telfer می خواستم به خانه آمده و نیویورک 9 FC تنها بیش از حد خوشحال ملزم به.تورنتو FC اصل loaned 26 س

توسط NASERINEWS در 15 خرداد 1399

جناح Ryan Telfer می خواستم به خانه آمده و نیویورک 9 FC تنها بیش از حد خوشحال ملزم به.

تورنتو FC اصل loaned 26 ساله از ترینیداد و توباگو از طریق Mississauga به کانادا باشگاه لیگ برتر در ماه مارس 2019. او به ثمر رساند اولین گل در CPL تاریخ پایان فصل با هشت گل در 26 بازی.

پس از تورنتو تصمیم به انتخاب کنید تا گزینه قرارداد در ماه نوامبر گذشته او در ماه ژانویه در کوتاه-مدت قرارداد با Nea سلمینا فاماگوستا از قبرس برای اولین بار بدست آورد.

کانادا beckoned زمانی که لیگ شد, توقیف با توجه به جهانی همه گیر.

"من فقط می خواستم به بازگشت به خانه برای کمک به خانواده در کانادا" Telfer گفت.

هنگامی که او تصمیم به بازگشت به سفارت کانادا کمک او به عقب بر گردیم به لندن برای گرفتن یک پرواز به تورنتو.

او گفت که او ممکن است مانده اند در قبرس که در آن او با بازی پنج تا شش بازی ها, اگر این بیماری همه گیر به حال اتفاق افتاده است.

"از نظر سطح (بازی) آنچه که من دیدم این بود که خیلی شبیه به آنچه که من تجربه کرده اند در MLS" او گفت:. "این واقعا باز چشم من به درک که برخی از فوتبال اینجا در آمریکای شمالی است که واقعا دور در مقایسه با اروپا است."

Telfer ساخته شده CPL تاریخ به ثمر رساند و سه دقیقه به لیگ باز کردن بازی در برابر جعل ورزشگاه Tim Hortons زمینه در مارس 2019 در همیلتون. او نیز شد اولین نمره برای CPL تیم برابر MLS مخالفان هنگامی که او متصل برابر مونترال تاثیر در کانادا قهرمانی.

Telfer افزود: یکی دیگر از افتخار زمانی که بازی برای ترینیداد و توباگو در برابر مارتینیک در کونکاکاف ملل لیگ, او اولین بازیکن از CPL صفوف به نمره در سطح بین المللی.

"او همیشه خواهد بود بسیار مهم برای هر دو York 9 FC و CPL پس از به ثمر جمله مهم اولین" نیویورک 9 مدیریت مشاور آنگوس McNab در بیانیه ای گفت. "پس از فروش امیلیو (استوز به هلندی باشگاه ADO Den Haag) آن مهم است برای اطمینان ما به ارمغان آورد در با کیفیت بالا تعویض و با Ryan ما انجام داده است."

در کانادا متولد شده به پدر و مادر از ترینیداد و توباگو, Telfer رشد در چاگواناس در مرکزی ترینیداد اما به طور منظم بازدید خانواده در اینجا. او به کانادا نقل مکان کرد برای مدرسه زمانی که او 17.

Telfer بازده با خاطرات قبرس یک کشور جزیره ای است که برانگیخته خاطرات ترینیداد و توباگو است.

"هر کس را پشت گذاشته و superfriendly چرا که آنها یک کشور توریستی" گفت: Telfer است که دربسته در محیط شش بار با ترینیداد و توباگو است.

زیبا آب و هوا کمک کرده است.

در حالی که نیویورک 9 بازگشت به آموزش های چهارشنبه Telfer باقی مانده در خانه با سه روز به رفتن در خود شده است.

هشت تیم CPL بود که میله میله به شروع فصل دوم آن در آوریل 11, اما به تعویق افتاد و شروع کمپین با توجه به جهانی همه گیر.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

Telfer می گوید که او لذت می برد و 1 سال در لیگ.

"این نوع از من به ارمغان آورد به ریشه همین دلیل من شروع به بازی بازی. فقط قادر, من حدس می زنم که بیشتر رایگان و بیان خودم سال گذشته بسیار لذت بخش برای من است. چیزهایی که من در سال گذشته بودند و بدیهی است که نتیجه آن است."

نیویورک 9 را تقویت فهرست خود را با علاوه بر این از کانادا هافبک کریس Mannella (اتاوا خشم FC) و مایکل Petrasso (Valour FC).

مربی جیمی برنان نیز آورده در حمله استعداد در برزیل کاسکو و گابریل Vasconcelos, جامائیکا را نیکلاس همیلتون و پرو Adrian Ugarriza و همچنین آرژانتین هافبک برایان لوپز.

Telfer آمد نردبان برای دانشگاه نیویورک و لیگ 1 انتاریو Vaughan Azzurri. او دعوت شده بود به یک TFC-سازمان کالج ترکیب در اواخر سال 2016 پس از آن-تورنتو FC 2 مربی Jason خم و دستیار مربی کریس Pozniak که می دانستند نیویورک مربی Carmine Isacco و فهرستی پیشنهاد اضافه کردن برخی از بازیکنان محلی. نمایش خوب وجود دارد منجر به یک اردوگاه آموزشی دعوت.

"من در زمان این فرصت را با هر دو دست و انجام آنچه من می توانم در آن دوره از زمان" Telfer گفت. "آنها یک نقش بزرگ در چگونه من معلوم شد امروز."

Telfer که می توانید ثروت از مواضع اما سوغات حمله نقش ساخته شده 19 در ترکیب حضور (MLS و کانادا قهرمانی) با یک هدف و دو کمک برای تورنتو FC در سال 2018 است.

او تا سال 2017 با TFC دوم ساخت 38 ظاهر با یک هدف و یک کمک.

Telfer خاطرات خوشی از وقت خود را با TFC گفت: آنها توپ نورد در خود نرم افزار حرفه ای.

و به او احترام می گذارد که این باشگاه شد باز با او در بحث در مورد آینده خود را شناخت او نیاز به دقیقه بر روی زمین در یک موقعیت این تیم بود که به دنبال تقویت با بالا واردات امضای.

"این به من اگر من می خواستم به سعی کنید و چوب در اطراف و سعی کنید برای به دست آوردن یک قرارداد دوباره ژانویه (2020)," او گفت:. "از آنجا که من آنها را دیدم به عنوان یک دارایی هنوز هم که احتمالا می تواند مورد استفاده قرار گیرد اما نه در نظر گرفتن کسانی که حداکثر یک دقیقه."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن