معامله چیست ؟ نگاهی نزدیک تر به NHL دستیابی به توافق

NHL صاحبان و بازیکنان توافقنامهای در این هفته است که در انتظار تصویب نهایی پاک راه را برای پلی آف جام استنلی ب

توسط NASERINEWS در 18 تیر 1399

NHL صاحبان و بازیکنان توافقنامهای در این هفته است که در انتظار تصویب نهایی پاک راه را برای پلی آف جام استنلی برای شروع Aug. 1 و کار صلح به ادامه برای چهار سال است. در اینجا نگاهی دقیقتر به برخی از نکات ظریف:

اردوگاه آموزشی

تیم می تواند دعوت به 30 اسکیت بازان plus نامحدود goalies به اردوگاه های آموزشی که می تواند شروع جولای 13. بازیکنان نمی تواند قرنطینه در اردوگاه اما توصیه به ماندن در خانه هنگامی که در میدان یخ بازی.

تست

برای 24 تیم پلی آف شروع Aug. 1 هر سفر از 52 (31-player max) تست خواهد شد روزانه در دو NHL هاب — انتظار می رود در تورنتو ادمونتون. که شامل مربیان, مربیان و دیگر کارکنان. همچنین هتل کارگران خدمات مواد غذایی کارکنان و رانندگان اتوبوس.

ماسک

در حالی که لیگ تشویق فیزیکی فاصله در همه زمان ها بازیکنان نمی خواهد نیاز به پوشیدن ماسک در هنگام ورزش و یا بر روی یخ. همان می رود برای مربیان در پشت نیمکت و دفتر مقامات. ماسک ملزم به توان داخل حباب توسط هر فرد در اتاق هتل خود را.

در یا خارج ؟

هر عضو تیم/بازیکن داخل hub حباب خواهد شد انتظار می رود باقی می ماند وجود دارد به جز برای شرایط تخفیف از جمله پزشکی, توجه, تولد یک کودک و یا یک مرگ در خانواده است.

این CELLY

کلاه ایمنی و ضربه و مشت ضربه و دست دادن ... نیست, ممنوع, اما آنها به وضوح کاهش یافته است.

بازی های المپیک

تخمین اولیه در این چهار سال تمدید قرارداد شامل بازگشت به بازی های المپیک زمستانی در سال 2022 در پکن به علاوه 2026 در ایتالیا.

آب

بطری آب نمی تواند به اشتراک گذاشته خواهد شد و محو کردن و از هم جدا تقسیم بر روی نیمکت.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

مواد غذایی

در حالی که بازیکنان جدا شده در مرکز شهرستانها لیگ خواهد شد کمک به خانواده های نیازمند با ماموریت از جمله مواد غذایی است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن