انگلستان دفاع مستند افتتاح اقدامات به عنوان ورزشی مجموعه به بازگشت

انگلستان اعلام کرد که از سرگیری ورزش حرفه ای به عنوان مقامات دولتی در دفاع از طرح به سهولت مستند محدودیت از ان

توسط NASERINEWS در 11 خرداد 1399

انگلستان اعلام کرد که از سرگیری ورزش حرفه ای به عنوان مقامات دولتی در دفاع از طرح به سهولت مستند محدودیت از انتقاد از خود علمی مشاوران است که آن را در حال حرکت بیش از حد به سرعت.

اسب مسابقه اجازه خواهد داشت در پشت درهای بسته از دوشنبه با سایر رشته های ورزشی مانند فوتبال, راگبی, کریکت, گلف و اسنوکر به دنبال, اما بدون طرفداران در حضور وزیر فرهنگ الیور Dowden گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی در لندن در روز شنبه. دولت قبلا اعلام کرده بود این امر فشار برای برخی از مدارس برای باز کردن از ژوئن 1 و اجازه می دهد برخی از غیر ضروری کسب و کار برای باز کردن از ژوئن 15.

"انگلیسی ها بهبود ورزش را آغاز کرده است" Dowden گفت.

انگلستان گزارش شده تقریبا 40,000 مرگ و میر ناشی از کوروناویروس ترین پس از ایالات متحده و نگه داشته است این کشور تحت مستند برای بیش از دو ماه است. این محدودیت منجر به کاهش شدید مرگ و میر, اما تلاش ها برای سرعت بخشیدن به باز شدن هستند رو به عقب راندن از برخی از دانشمندان ارائه مشاوره به دولت در این بیماری همه گیر که از ترس یک تا جدید-تیک در موارد جدید.

جان ادموندز و جرمی Farrar, اعضای, دولت مشاوران علمی گروه برای شرایط اضطراری گفت: آسمان, اخبار, است که یک "تست نشده" سیستم پیگیری و ردیابی گسترش ویروس تشدید خطر گسترده تر سرایت. دیگر مشاوران نیز سخن گفته است. Dowden اذعان کرد که برخی از 50 دانشمندان که به توصیه دولت ابراز نگرانی کرد و گفت که دولت آن تصمیم گیری مبتنی بر اجماع.

"ما در یک نقطه خطرناک" با "نه سقف" Dowden در این جلسه گفت:, و اضافه کرد که در حالی که دانشمندان در حال به اصرار احتیاط دولت بر اساس تصمیم گیری در یک "جمعی" برای مشاهده این اقدامات است.

نخست وزیر بوریس جانسون آرامش بخش است محدودیت در زمانی که این کشور هنوز 272,826 موارد coronavirus. روز شنبه دولت گفت که عفونت های جدید افزایش بیش از 1,600 در حالی که مرگ و میر افزایش یافته توسط 215 به 38,376.

"اجماع علمی مشاوره است که این اقدامات اعلام کرد روز دوشنبه با تماس با ردیابی در محل نگه دارید باید" عفونت نرخ زیر سطح کلیدی از یک معاون افسر ارشد پزشکی جاناتان ون-Tam گفت: در این جلسه.

تسهیل اجتماعی فاصله باید برود "زحمت" او گفت:. او همچنین از مردم خواست تا "در واقع به دنبال هدایت است. ما نمی خواهید به پاره کردن شلوار آن و فراتر از آنچه هدایت در واقع می گوید."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن