شهردار تورنتو جان, خوش بینانه, حزب محافظه رپتورز می توانید شروع دوباره آموزش در دلیل

به عنوان NBA آماده به سهولت اعمال محدودیت بر بازیکنان با استفاده از امکانات تیم به رپتورز در حال رسیدن دلسوز گ

توسط NASERINEWS در 17 اردیبهشت 1399

به عنوان NBA آماده به سهولت اعمال محدودیت بر بازیکنان با استفاده از امکانات تیم به رپتورز در حال رسیدن دلسوز گوش تلاش برای کشف کردن که چگونه آنها ممکن است قادر به باز کردن خود را به حداقل چند بازیکن است.

تیم NBA — با محدودیت های شدید پوشش همه چیز را از تعدادی از بازیکنان مجاز در یک زمان به آنها چگونه باید حفظ برخی از صورت ظاهر از اجتماعی فاصله — مجاز به باز کردن خود خصوصی و امکانات روز جمعه.

اما با محدودیت در انتاریو در تعداد افرادی که می توانند در یک مکان جمع آوری و آن کسب و کار می تواند باز رپتورز نیاز به تایید دولت را به استفاده از کاسته لیگ محدودیت.

آنها را آغاز کرده اند که این روند با صحبت کردن به شهر و استان مورد گرفتن مجوز برای برخی از بازیکنان کار کند.

شهردار تورنتو جان حزب محافظه کار به نظر می رسید خوش بینانه در مورد وضعیت چهار شنبه, گفتن CP24 او انتظار دارد به یک پاسخ برای دفاع از NBA قهرمانان اروپا تا پایان هفته.

"رپتورز شده اند بسیار تعاونی در درک به طور کامل از چالش هایی که ما در بهداشت عمومی سمت از این و هم از نظر درک عمومی از نظر آنها مجاز به باز زمانی که هر کس دیگری نیست," او گفت:.

"شرایطی که در آن آنها درخواست می شود باز آنقدر محدود است که من فکر می کنم مردم را درک خواهد کرد و من فکر می کنم طرفداران بسیار خوشحال خواهد شد که مردم ما می توانید به کمی مطبوع است."

NBA قوانین در بازگشت به استفاده از امکانات عمل سخت و گسترده.

در میان آنها:

  • بیش از چهار بازیکن در این تاسیسات در یک زمان;
  • بدون سر مربیان و یا دستیار مربیان مجاز در تمرینات;
  • یک بازیکن یک سبد حکومت کردند;
  • قوانین سختگیرانه پوشش بهداشت برای بازیکنان و کارکنان تیم دیگر پرسنل ورود و خروج از مرکز;
  • تعیین یک تیم رسمی برای اطمینان از قوانین به دنبال داشت.

اما ترکیب این مسئله برای رپتورز در حال دوگانه دولت آنها باید مقابله با. این استان دارای مجموعه ای از محدودیت در تعداد افرادی که می توانند در یک مکان جمع آوری و آن کسب و کار است "ضروری" و می تواند در هر محدود راه است. شهر خود را محدودیت در محل.

چقدر رپتورز می توانید با استفاده از آرامش و قوانین لیگ یک سوال به عنوان به خوبی.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

اکثر بازیکنان این تیم باید بازگشت به خانه خود را در شهرستانها به صبر کردن تعلیق فصل — و می باید به دنبال پروتکل قرنطینه بعد از ورود در کانادا — و تعدادی که باقی می ماند در این شهرستان به مراتب از یک فهرست کامل.

"یک زن و شوهر از ورزشکاران و مربیان کاملا به معنای واقعی بنابراین شما می خواهم که یک گروه بسیار کوچک از مردم در آن وجود دارد" حزب محافظه کار روز سه شنبه گفت. "این پیشنهاد که ما کار می کرد به عقب و جلو با رپتورز است بسیار فعال در نظر گرفتن. من فکر می کنم بحث شده است به خوبی پیش میرود."

Doug Smith


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن