بالا چشم انداز نیک رابرتسون می تواند یک نقش با برگ وقتی NHL بازده

اگر و هنگامی که برگها افرا reconvene به آماده شدن برای جام استنلی مقدماتی سری در برابر Columbus Blue Jackets آ

توسط NASERINEWS در 8 خرداد 1399

اگر و هنگامی که برگها افرا reconvene به آماده شدن برای جام استنلی مقدماتی سری در برابر Columbus Blue Jackets آنها باید به عنوان سالم به عنوان آنها شده اند تمام فصل.

آنها ممکن است حتی بیشتر قدرت شلیک.

GM Kyle Dubas گفت بالا چشم انداز نیک رابرتسون دعوت خواهد شد به اردوگاه و با توجه به هر فرصتی به این تیم وقتی NHL رزومه بازی.

"او در حال حاضر پرواز از لس آنجلس و در حال انجام خود را quarantining در حال حاضر, بنابراین او خواهد بود بخشی از آن" Dubas گفت: در طول یک شنبه کنفرانس تماس بگیرید.

18-year-old رابرتسون شد این تیم را بالا انتخاب کنید — البته یک دوم طفیلی — در سال 2019 پیش نویس است. او تا به حال 55 اهداف و 31 کمک در 46 بازی با حاصل Petes این فصل و یک بخش کلیدی از تیم ایالات متحده آمریکا در جهان junior هاکی قهرمانی.

"نکته اصلی در مورد نیک است که او تا به حال یک فصل بزرگ در پیتربورو و ادامه داد: به منظور بهبود در آنچه که او می تواند پیشنهاد" Dubas گفت. "بدیهی است که او به ثمر رساند در یک پرکار سطح یکی از بهترین فصل به ثمر رساند در تاریخ OHL.

"اما راهی که او به ثمر رساند من فکر می کنم که بیشتر برای ما مهم است. فشار تا یخ در موضع دفاعی سمت ساخت دزد ... او به ثمر رساند خود را 50th هدف (کوتاه-دست)."

24 تیم از بازگشت برای دور مقدماتی و پلی آف جام استنلی قادر خواهد بود به گسترش فهرست اسامی و بدون هیچ گونه نگرانی در مورد حقوق و دستمزد کلاه. Dubas گفت: برگها را هفت یا هشت اضافی از جمله رابرتسون و برخی از Marlies در اردوگاه های آموزشی.

"تعهد خود را به بهترین شکل ممکن که او می تواند در ترکیب با استعداد و توانایی باعث می شود من باور دارم که او را به خوبی اجرا ... نه تنها فقط به اینجا اما به طور بالقوه می تواند در فهرست و ما هیجان زده برای دیدن او را به عنوان بخشی از آن" Dubas گفت. "من همچنین فکر می کنم این امر می تواند بزرگ برای او به اطراف برخی از ما مسن تر بچه ها به خصوص در یک گروه کوچکتر و همچنان از آنها یاد بگیرند."

به جلو Andreas Johnsson که تا به حال عمل جراحی زانو در ماه فوریه خواهد شد به احتمال زیاد تنها بازیکن کنار هنگامی که برگها' اردوگاه باز می شود با جلو ایلیا Mikheyev (مچ دست) و defenceman جیک Muzzin (شکسته دست) انتظار می رود به تصویب physicals. هیچ یک از بازیکنان امضا این مثل بهار defenceman Mikko Lehtonen —واجد شرایط هستند به بازی تا زمانی که 2020-21 فصل است.

Dubas گفت: بسیاری از برگها را ساخته اند برنامه ای برای بازگشت به تورنتو به خود قرنطینه مرحله لازم است قبل از اینکه قادر به شروع تمرینات بعد از آن در ماه ژوئن در فورد عملکرد مرکز.

مفهوم سالم صف — نادر برای هر تیم در پلی آف — برانگیخته کاپیتان جان توارث.

"بدیهی است که هر تیم در حال رفتن به بسیار در قدرت" توارث گفت. "زمانی که ما در تیم ما بر روی کاغذ به عنوان اردوگاه آموزشی در این سال ما واقعا هیجان زده در مورد نه فقط ما پایان دادن به عقب اما واقعا از بالا به پایین چگونه گروه ما ساخته شده است.

"ما افزود: برخی از مردم در طول این سال که فقط باشگاه ما بهتر است. بنابراین ما (باید) عمق فوق العاده ای."

توارث بخشی از این بازیکن کمیته است که آمد تا با بازگشت به بازی با فرمت. بهترین-از-پنج دور مقدماتی به این معنی که با حضور 24 تیم نه 16 و باید شانس خود را در جام استنلی. این بدان معناست که یک تیم ممکن است نیاز به پیروزی در پنج دور. اما آن باقی مانده است به تعیین اینکه آیا این چهار نهایی دور یا فقط دو نهایی دور خواهد بود سنتی بهترین هفت سری است.

"یکپارچگی جام استنلی مورد بحث قرار گرفت بسیار کمی" گفت: توارث. "هر کسی که می شود نام خود را در آن می خواهم به آن را در شیوه ای از بازیکنان قبل از آنها. با توجه به شرایطی که همه ما در آن را به کامل است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"جزئیات سری ظهر ما هنوز عقب و جلو رفتن در ... پنج هفت سری بازی کاملا یک حجم کار را از طریق رفتن. من فکر می کنم که چرا (بهترین) پنج بازی صحبت شده اند بسیار کمی. من فکر می کنم از آن خواهد شد بسیار شایسته قهرمان جام استنلی و آنها را به عنوان ارزش به هر تیم و یا بازیکنان که برنده آن را قبل از آنها."

نیز وجود دارد یک فرصت برگها می تواند یکی از سه میدارد در قرعه کشی درفت. که می تواند اتفاق می افتد اگر یک "placeholder" تیم به پایان می رسد تا برنده ژوئن 26 قرعه کشی و برگها از دست دادن دور مقدماتی و پس از برنده شدن در یک قرعه کشی بعد از آن که حفره یا سوراخ ،

"من امیدوارم که هرگز هر گونه بحث در مورد قرعه کشی با کسی دوباره گفت:" Dubas. "وجود دارد هیچ راه مناسب برای انجام آن است. و بدون در نظر گرفتن چگونه آن را همه می آید و هر کس شانس رفتن به تحت تاثیر متفاوت است.

"راه هایی که ما در این است که این یک فرصت عالی برای ما به استفاده از استعداد و پتانسیل است که ما ... ما همه هیجان زده است که ما در این مرحله و اگر ما می تواند همچنان به عنوان یک جامعه و به عنوان عمومی برای انجام تمام بخش ما برای دریافت این ویروس را تحت کنترل ما ممکن است این شانس را به بازی و هر فرمت کامل است ما فقط خوشحال بود و بازگشت به بازی دوباره در زمان."

Kevin McGran

تاریخ گفتگو

س:

چه چیزی شما فکر می کنم بالا چشم انداز نیک رابرتسون به طور بالقوه پیوستن به برگها برای پلی آف?

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب