MLB خلاصه: سرخپوستان' شین بیبر اعتصاب 13 برابر دوقلوها به کراوات رکورد - Thu, 30 Jul 2020 PST

CLEVELAND — Cleveland را شین بیبر گره خورده لیگ رکورد strikeouts در یک پارچ دو شروع فصل مشت کردن 13 دوقلوها می

توسط NASERINEWS در 10 مرداد 1399

CLEVELAND — Cleveland را شین بیبر گره خورده لیگ رکورد strikeouts در یک پارچ دو شروع فصل مشت کردن 13 دوقلوها مینه سوتا بیش از هشت نوبت در سرخپوستان' 2-0 پیروزی در پنج شنبه شب.

بیبر (2-0) دامن زده 14 بیش از شش بدون گل نوبت در روز جمعه در مقابل کانزاس سیتی است. 27 strikeouts در دو بازی همسان رکورد توسط کارل اسپونر از بروکلین داجرز در سپتامبر سال 1954 در طول دو شروع می شود از کوتاه خود را حرفه ای.

رو به یک دوقلوها تیم که در آمد دوم-بهترین اجرای دیفرانسیل در بیس بال بیبر سه مجاز تک آهنگ خود را در هشت نوبت.

فرانسیسکو Lindor عرضه تمام جرم کلیولند مورد نیاز با دو اجرا هومر در یک سوم زمین باز یافته خاموش خوزه Berríos (0-1). پس از خوزه رامیرز خاص با دو outs Berrios چپ یک 0-2 زمین تا بیش از بشقاب و Lindor سوار آن را بیش از نرده ها در سمت راست برای دومین هومر از این فصل است.

YANKEES 8, ORIOLES 6

بالتیمور — هارون قاضی آمار سه اجرای هومر در ninth inning پس از نیویورک منفجر اولیه پنج اجرا سرب و یانکی ها جاروب بداهتا دو بازی از سری بازی های.

لوقا Voit ضربه اول خود را حرفه ای گرند اسلم برای یانکی ها که کشیده خط برنده شدن خود را در برابر بالتیمور به 18 بازی و بریده خود را 17 پیروزی متوالی در کمدن متری. نیویورک را در نوردید و شش راست سری از آرام قدمت آن به اوایل سال گذشته است.

قاضی دوم هومر در دو بازی – بدون شک ضربه به سمت چپ خاموش کول Sulser (0-1) – پس از پدرو سورینو قرار داده بالتیمور در جلو با دو اجرا در درایو هشتم در برابر جاناتان Loaisiga (1-0).

زاک Britton مشغول به کار نهمین دوم خود ذخیره کنید.

پس از Voit متصل در پنج اجرای اولین ورود در برابر جان معنی Hanser آلبرتو آمار دو اجرا رانندگی در نیمه پایین کردن J. A. Happ. ریو رویز homered برای سومین بار در پنج بازی با یک مرد در در دوم برای کاهش کسری بودجه به 5-4.

RED SOX 4, متس 2

نیویورک — مسیحی Vázquez آمار دو homers و مارتین پرز به بوستون چهل تکه چرخش بسیار مورد نیاز آسانسور.

پرز (1-1) غلبه چهار راه می رود و برخی لرزان دفاع پشت سر او اجازه می دهد تنها دو بازدید در حالی که قابل توجه پنج 2/3 در 5 نوبت به اولین پیروزی خود با Red Sox.

Vázquez متصل دو بار خاموش استیون Matz (0-1) از جمله دو-اجرای شات در یک 0-2 زمین در چهارم قرار داده است که بوستون پیش رو 3-2.

بوستون لود پایگاه با هیچ کس در نهم و افزود: بیمه اجرا زمانی که ادوین دیاز آمار جثه Peraza با زمین است.

براندون کارگر در تپه برای سومین مستقیم روز پس از پرتاب 30 رزین یکشنبه کردم سه استراحتی برای دوم خود را ذخیره کنید – هر دو در دو شب.

ROYALS 5 ببر 3

دیترویت — ترور روزنتال سخت تن به تن بدون گل نهم خود را برای اولین بار ذخیره کنید پس از 2017 و کانزاس سیتی غلبه میگل Cabrera اولین multihomer بازی پس از سال 2016.

هنگامی که یک standout و نزدیک برای St. Louis, روزنتال تلاش کرده است با سلامت و اثربخشی در سال های اخیر در پایان سال 2019 با 13.50 عصر در 22 ظاهر با اتباع و ببر. زمانی که او بازنشسته JaCoby جونز در grounder به پایان بازی او به دستکش کمی جشن ضربه بزنید.

سلطنتی جرم آمد از طریق دیر است. روید مرریفیلد به ثمر رساند در سالوادور پرز grounder برای شکستن 2-همه کراوات در هفتم است. بابا سار اضافه شدن دو زیر زمین باز یافته است که به کانزاس سیتی دو بیمه اجرا می شود آن را به پایان رسید تا نیاز.

Cabrera آمار انفرادی homers در اول و هشتم و جاناتان Schoop اضافه شده یکی برای دیترویت در چهارم. آن Cabrera اولین multihomer بازی از سپتامبر. 30, 2016 در آتلانتا و او رفته عمیق سه بار در هفت بازی در این سال پس از هدف قرار دادن تنها 12 خانه اجرا می شود در سال 2019.

گرگ هلند (1-0) برنده در امداد برای خانواده سلطنتی و خوزه Cisnero (1-1) در زمان از دست دادن.

بریوز 2, اشعه 1

آتلانتا — حداکثر سرخ شده بازنشسته خلیج تمپا اول 14 مورد و همراه با سه مسکن در چهار hitter وظیفه منجر به آتلانتا.

Dansby سوانسون حال اجرا-به ثمر رساند تنها در آتلانتا در دو اجرای دوم زمین باز یافته.

سرخ شده (1-0) زده از هفت و راه می رفت یکی در حالی که اجازه می دهد یک اجرا در 6 2/3 نوبت. The left-hander بهبود یافته برای 4-0 در چهار interleague شروع می شود.

لوقا جکسون و شین گرین ترکیب چهار ناشران قبل از علامت Melancon تن به تن نهم دوم خود ذخیره کنید.

رایان Shultz (0-1) اجازه دو اجرا بر روی تنها دو بازدید با سه پیاده روی در 6 1/3 نوبت.

اتباع 6 جیز آبی 4

واشنگتن — Michael A. Taylor دوم هومر از فصل کمک کرد "دیدار" اتباع کشیدن در اطراف مبارزه Hyun-Jin ریو و ضرب و شتم-دور-از-خانه تورنتو قبل از هر دو تیم به یک coronavirus ناشی از مینی شکستن.

Kurt سوزوکی تحویل دو اجرا دو و Asdrúbal Cabrera اضافه شدن ترجمه کردن ریو (0-1) که به تیلور دو-اجرای شات به رک و بی پرده مرکز که او با جشن اجتماعی فاصله ستاره شرق در چهارم.

Erick Fedde ساخت دوم خود را شروع و در محل از یک کنار استفان عشق داد تا دو اجرا می شود در 3 1/3 نوبت. Ryne هارپر (1-0) دنبال کردم و پنج ناشران برای پیروزی. دانیل هادسون تن به تن نهم به درآمد اول خود را نجات دهد از سال است.

اتباع rookie سوم baseman کارتر Kieboom رسیده پایه چهار بار – دو تک آهنگ دو پیاده روی – به ثمر رساند و دو بار.

Teoscar هرناندز homered دو بار به او چهار در طول این چهار بازی از سری بازی های در واشنگتن و کون Biggio آمار انفرادی شات برای تورنتو.

نه تیم دوباره بازی خواهد کرد تا سه شنبه چهار روز فاصله است که به طور معمول بی سابقه در بازی بیس بال که در آن باشگاه می تواند هفته در یک زمان و بدون هیچ مهلت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن