مرد با شاخ فرانسوی: کهنه می میرد از coronavirus در 90 - Tue, 27 May سال 2020 PST

در حالی که لوئیس والتون بود و دوره نقاهت بعد از coronavirus در Mann-Grandstaff VA مرکز پزشکی دکتر آمد و به او

توسط NASERINEWS در 7 خرداد 1399

در حالی که لوئیس والتون بود و دوره نقاهت بعد از coronavirus در Mann-Grandstaff VA مرکز پزشکی دکتر آمد و به او نشان داد یک عکس از یک نما با خود شاخ فرانسه. او به دکتر گفت: "این دوست پسر من!"

پسر در عکس بود Eldon والتون و او تا به حال شده دوست پسر او را زمانی که او تنها 12. آنها در یک کلیسا در اورگان که در آن لوئیس' پدر کشیش. او خواهر بزرگتر فیلیس Chappell تاریخ Eldon برادر جان والتون. برای یک زمان چهار ناپذیر بودند و اغلب مصرف درایوهای.

لوئیس و Eldon در نهایت جدا از راه, اما در بر داشت راه خود را به یک دیگر در سال 1972 ازدواج های متعدد و هفت فرزند بعد.

در مه 8, Eldon درگذشت در سن 90 از COVID-19 در بستر در کنار لوئیس. ایشان یک داستان عشق – یکی از مردی که مبارزه برای زنده ماندن به طوری که او نمی خواهد ترک همسر به تنهایی جایی که او را تبدیل به untethered میکنند.

لوئیس دچار زوال عقل برای یک دهه. گاهی اوقات او مطمئن بود که در آن Eldon شد. زمانی که او رفت به فروشگاه مواد غذایی او نگران او در سمت چپ او. در حال حاضر او هرگز به خانه می آیم.

"آنها به گفته او در بیمارستان است که او در بهشت است چرا که او می تواند اداره کند که" Chappell گفت. "او می داند که او خوب است و او را نه به آینده."

در آخر شوهرش روز لوئیس به نام به Eldon اما از آنجا که او با داشتن مشکل در بلع او نمی تواند پاسخ دهد. لوئیس همچنین صحبت از نگه داشتن دست خود را هنگامی که او در گذشت. مایکل Pederson پسر خود را, گفت که او به طور مداوم تکرار خاطرات او می خواهد به نگه داشتن بر روی اغلب بازگشت به دوران کودکی اش به اشتراک گذاری داستان خود را شش پسر تا به حال هرگز شنیده می شود. او می خواهد به چسبیدن به لحظات شادی Pederson گفت.

Eldon آمد به Pederson زندگی زمانی که او 9 سال. یکی از اولین خاطرات Eldon رفتن ماهیگیری برای اولین بار.

"خنده دار بخشی از آن است که او به ما این این کمی خنده دار پلاستیکی قطب ماهیگیری مانند شما می خواهم به خرید آن را در پنج-و-سکه, فروشگاه, در این زمان," Pederson گفت. "ما ایستاده بود روی این پل و خط از دسترس نیست و ما نمی قادر به گرفتن هر چیزی, اما این فقط تجربه رفتن و انجام آن برای اولین بار شما می دانید؟"

Pederson گفت Eldon نه تنها در مسئولیت بالا بردن لوئیس' شش پسر او آن را با عشق و مراقبت.

جری Pederson جوانترین, به یاد Eldon را Chevy Nova کشیدن به جلوی خانه و سپس Eldon نشستن با او در ایوان جلو. جری 6 بود و به یاد داشتن این تصور که Eldon شبیه ریچارد نیکسون.

جری خاطرات خوشی از رفتن به کمپرسی با برادران و Eldon. پسران می تواند پرتاب سنگ و شکستن بطری در حالی که Eldon نجات بخش او در نهایت مورد استفاده برای ایجاد هر پسر یک دوچرخه است.

"او ساخته شده است ما دوچرخه بنابراین ما می تواند با همسایه کودکان و نوجوانان" جری گفت. "آنها نمی تواند استطاعت به ما خرید دوچرخه."

Eldon ساخته شده و برخی هیچ کس رفت و بدون. او سفر به عنوان یک فروشنده در ورود صنعت ساخته شده اما یک نقطه درایو در تعطیلات آخر هفته و بازدید از موزه های کوچک در راه است.

"در یک بعد از ظهر شنبه ما می خواستیم در این محله با دوستان ما" جری گفت. "ما فقط مخوف آن است. من خوشحالم که ما آن را به عنوان یک خانواده در حال حاضر, اما به عنوان یک بچه شما واقعا از آن متنفر بودم. اما من بود که مامان و راه خود را از نگه داشتن ما با هم."

جری گفت: پدر خود را به او القا عالی اخلاق کار و همچنین به عنوان یک مدل فوق العاده چگونه یک شوهر باید درمان همسرش – Eldon ستایش لوئیس.

در سال 1992 نامه های کریسمس لوئیس نوشت: "شما ویژه هستند و من آرزو می کنم هر کاری می تواند یک فرد فوق العاده مثل شما به عنوان یک شوهر و دوست. با تشکر از شما برای مراقبت از پدر شما شده اند به فرزندان من. شما ثابت بوده است و همواره وجود دارد آنها را به عنوان به خوبی به عنوان من کمک و بی سر و صدا steadying همه ما است. مانند یک برکت و رحمت به شما هستند و همیشه بوده است."

Eldon بود افتخار خانواده اش است. او تا به حال یک پسر کلی با همسر قبلی, اما او در سمت چپ او. چندی پس از درگذشت او در یک تصادف و کلی در آمد به زندگی با Eldon و لوئیس برای یک زمان اما در نهایت رفت و به زندگی با پدربزرگ و مادربزرگ مادری او. کلی صرف هفته در تابستان از دیدن پدر خود را.

Eldon نیز با افتخار به کشور خود خدمت می کنند. پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان او رفت و به بوت کمپ و آموزش به عنوان یک تفنگدار با قصد خدمت در خط مقدم در کره جنوبی. که زمانی که او از دست داده بیشتر از خود شنوایی در گوش راست او. از طریق مخلوط کردن Eldon فرستاده شد به حمایت از یک اتاق به یک تایپیست به جای. دیگر از ذکر شانس خود را تمام Eldon گفت: در مورد خدمت او بود و نفرت بوی کیمچی.

یک چهارم از یک قرن پیش پزشکان تشخیص داده Eldon با بیماری پارکینسون. خود را با علائم خفيف عمدتا نشان دادن خود را در راه رفتن و لرزش دست بر روی فرمان.

پس از سال ها در جاده, Eldon در زمان کار با جریان هوا Systems, Inc. تا حدی به دلیل لوئیس افسرده بود در اورگان و از دست رفته خانواده اش در اسپوکن. این توسعه فوق العاده برای Chappell که اغلب با بازی کارت با لوئیس, Eldon و اچ.

در سن 65, Eldon بازنشسته شد و پس از آن رفت و به کسب و کار خود را به عنوان مستقل نمایندگی فروش برای حمل و نقل لوازم. اما او نمی خواست به دور از لوئیس برای امتداد طولانی تا دوباره او "بازنشسته" در این زمان به یک کار پاره وقت به عنوان یک پارکینگ همراه الماس پارکینگ. این شامل پارکینگ برای تاریخی داونپورت و جری گفت: پدر خود را با افتخار به بخشی از کمک که هتل را اجرا کنید.

در 80 او متوقف شد و کار برای خوب چون لوئیس زوال عقل بدست کرده بود به نقطه ای که آن را دشوار برای او را به دور از خانه.

Chappell لوئیس' خواهر بزرگتر گفت: Eldon به او کمک کرد تا همیشه در ارتباط ماندن به لوئیس در سال های بعد.

"این والت که نگه داشته ما هم بود و قادر به دیدن که من می تواند او را یک بار در در حالی که گفت:" Chappell که با اشاره به Eldon به عنوان "والت" نام مستعار خود را. "پس حالا که او رفته من شک دارم اگر من تا به حال او را ببینید."

در علاوه بر این به پارکینسون Eldon توسعه دژنراسیون ماکولا, که او را فقط با دید محیطی است. در طول این زمان جری در زمان پدر خود را به یک عینک ساز در کار د لین و جری به یاد آن سفر از روی علاقه به عنوان یک فرصت برای آنها به صحبت.

اما Eldon نیز درخواست کمک – غرور خود را ساخته شده است آن را دشوار برای او را به انجام این کار.

لوئیس متوقف شده بود رفتن به دکتر چون او می ترسید خروج از آپارتمان پس از او دیگر دریافت دارو است که forestalled او زوال عقل است. جری التماس کرد تا با پدر خود به زندگی کمک – در زمان آنها تا به حال به اندازه کافی پس انداز برای پوشش دو سال اول و پس از آن پزشکی کمک خواهد کرد. Eldon نمی خواهد بشنود از آن است.

پسران خود را با بیان این که او مورد نیاز برای جلوگیری از رانندگی و Eldon تاسف خود را از عدم استقلال که تنها رشد در طول سال.

پارکینسون تاثیر نمی گذارد او به شدت به جز در طول زمان او بیمار – اولین عفونت مثانه و سپس آنفولانزا در دسامبر 2019 که نزدیک به او را کشتند. زمانی که او بیمار بیماری ساخته شده آن را بسیار دشوار است برای فرو کردن و تضعیف او.

"(پدر) عاشق مادر من از صمیم قلب و کلمات خود را به من در دو سال گذشته به عنوان مادر آغاز شده و پیشرفت با آلزایمر بزرگترین ترس ترک او را به تنهایی" مایکل Pederson گفت. "او تا به حال چندین بار که او در بیمارستان بستری شد به دلیل بیماری. وجود دارد یک زن و شوهر بار است که ما فکر نمی کنم او را اما او ساخته شده آن را محض خواهد شد چرا که مادر من. او عاشق او شد یار او."

پس از Eldon و لوئیس هر دو شکست باسن خود را در سال گذشته آنها نقل مکان کرد و به Spokane جانبازان خانه.

در بازدید از پدرش جری Pederson در بر داشت آن را لمس برای رسیدن به می دانم که دیگر جانبازان ساکنان خانه تبدیل شدن به کاملا متصل به آنها. ساکنان دریافت نکردند بسیاری از بازدید کنندگان جری گفت: و آن م او را برای دیدن آنها زندگی دو به یک اتاق.

"ما باید این بحث امروز در حال حاضر ما در گفتمان عمومی از آزادی ما به پوشیدن ماسک و بدون ماسک" جری گفت. "و در اینجا این شجاع مردان و زنان است که در خدمت کشور ما بنابراین ما می تواند داشته باشد که آزادی و اغلب آن را احساس می کند مانند آنها فراموش شده است. آن را به دلیل آنها این است که ما می توانیم این استدلال در مورد ماسک یا ماسک."

Eldon هرگز رها ایده خروج از جانبازان خانه. او در پزشکی و او متنفر بودم به عنوان جری قرار داده و آن اینکه "یک بخش از دولت است." او یک مرد بود که به اعتقاد شما نباید اجازه دهید هر کسی پرداخت و راه خود را و اتاق مشترک با لوئیس کوچک بود. جری وحی آورده و او را مورد علاقه ها: moon, کیک کوکا کولا و Doublemint آدامس.

در عید پاک, جری صحبت با پدر خود بر روی گوشی و Eldon گفت که او و لوئیس هر دو تا به حال سرفه. جری نگران بود, هر دو مورد آزمایش قرار گرفتند و آزمون برگشتم منفی است. چند روز بعد کل جانبازان خانه مورد آزمایش قرار گرفت و لوئیس و والت مثبت بودند. که آخر هفته آنها نقل مکان کرد و به Mann-Grandstaff VA Medical Center.

و دوباره Eldon این جلسه با بیماری پارکینسون در لگد در بدترین زمان ممکن. او نمی تواند فرو برد و او تا به حال یک "نه زنده" سفارش خود را در فایل بنابراین او را به بیمارستان دیگری منتقل. به عنوان لوئیس گفت: "او دست خود را.

جری و همسرش به تماشای اخبار هر شب در انتظار سه روز به شنیدن اعلام Eldon مرگ است. سرانجام در روز سه شنبه بعد از ظهر اعلام شد که یک هفتم و هشتم بيمار در جانبازان بیمارستان فوت کرده است. شد Eldon هفتم یا هشتم مرگ ؟ خانواده نمی داند.

"حتی اگر آن را فقط یک شماره به ما این بود 'نیست هر کسی که مراقبت به اندازه کافی به اجازه دهید جهان می دانم او منتقل می شود؟' "جری گفت. "شما می خواهید او را به رسمیت شناخته شده و حتی در مرگ. آن را برای تلفن های موبایل بسیار احمقانه آن را واقعا نمی زیادی, اما آن را به معنای زیادی به ما."

هر دو Michael و جری فکر می کنم پدر خود می توانست تا به حال یک زن و شوهر از سال خوب.

"من نفرت را به آن می گویند اما ما تبدیل به یک اتفاقی در جامعه وقتی که می آید به سالمندان؟" مایکل گفت. "او 90 سال سن دارد و او تا به حال برخی از مسائل مربوط به سلامت اما من فکر می کنم او می تواند احتمالا رفته چند سال."

لوئیس باقی مانده در بیمارستان اما او پایدار است. او فکر می کند او پرستاران و پزشکان در حال همسایگان و او لذت می برد معاشرت با آنها. او هنوز تست مثبت برای coronavirus اما پزشکان فکر می کنم ممکن است وجود داشته باشد مرده سویه های ویروس در معابر بینی باعث مثبت. پس از او تست منفی او را به Spokane جانبازان خانه زندگی می کنند دو هفته در قرنطینه COVID-19 واحد.

جری در خانه نشسته است در جنوب غربی لبه پنج مایل دشت و که او می تواند خود را از پنجره مان-Grandstaff VA مرکز پزشکی که در آن مادر خود را است.

"ما خیلی نزدیک اما ما بوده است بنابراین بسیار دور" جری گفت. "هر روز صبح و بعد از ظهر از همه من می توانید انجام دهید زمانی که من از پنجره بیرون را نگاه نسبت به آن ساختمان است که می گویند نماز. برای هر دو پدر و مادر من در آن زمان در حال حاضر آن را, اما این تنها چیزی که من می توانید انجام دهید."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن