تابستان بیس بال: مساحت تیم در نظر متناوب با فرمت American Legion - سه شنبه, 07 مه سال 2020 PST

حتی اگر مشارکت ورزشی در سطح دبیرستان و جاهای دیگر هنوز تعطیل با توجه به همه گیر با متحده شروع به پیاده سازی بر

توسط NASERINEWS در 19 اردیبهشت 1399

حتی اگر مشارکت ورزشی در سطح دبیرستان و جاهای دیگر هنوز تعطیل با توجه به همه گیر با متحده شروع به پیاده سازی برنامه ای برای بازگشایی برخی از منطقه بیس بال لیگ و مربیان در حال تلاش برای کشف کردن راه برای بازی در این تابستان.

در آیداهو آمریکا لژیون بیس بال هیئت مدیره اعلام کرد روز دوشنبه یک برنامه برای شروع بازی.

بازگشت به بیس بال در آیداهو همزمان با رژیم صهیونیستی است. براد کوچک چهار فاز طرح بازگشایی دولت است. با توجه به هیئت مدیره اعلام گروه کوچک از شیوه های کمتر از ده شرکت کنندگان می تواند آغاز خواهد شد مارس 17, همزمان با "فاز 2" از فرماندار ،

شیوه های 10-50 مردم می توانند شروع به 30 مه (فاز 3) در حالی که بازی می توانید شروع 13 ژوئن (فاز 4).

اما در اینجا هنوز هم مقدار زیادی از موانع برای دریافت بیش از قبل از داوری yells "توپ بازی" از جمله اجتماعی فاصله پروتکل های سفر تدارکات و تامین زمینه به عنوان عمومی ترین مدرسه زمینه باقی خواهد ماند و خارج از محدوده در حالی که مدرسه منطقه بسته است.

American Legion بیس بال لغو آن منطقه ای و ملی برای مسابقات سال 2020 با توجه به Covid-19 همه گیر بنابراین یک ایالت آیداهو عنوان خواهد بود که بالاترین افتخار لژیون تیم می تواند در رسیدن به این سال است.

در واشنگتن دولت لژیون هیئت مدیره لغو شد فصل در 9 آوریل بنابراین وجود خواهد داشت نه هر گونه رسمی بازی. اما اسپوکن تخته ساخته شده از مربیان و برگزارکنندگان با توجه به غیر رسمی لیگ پس از پارامترهای برای بازگشایی کرده است.

شرقی واشنگتن است که خانه را به بیش از 50 American Legion تیم بیش از سه بخش. با توجه به Mt. Spokane دبیرستان و لژیون آمریکایی مربی الکس Schuerman مستقل بیس بال شایع تر است در سمت غرب از دولت است.

"لژیون واقعا بزرگ در اسپوکن منطقه, بنابراین ما در حال گرفتن یک ضربه بزرگ در حال حاضر با آن گرفتن لغو" Schuerman گفت. "در دیگر مناطق مانند سیاتل – سفر مستقل و چیزهای شبیه به آن است – آنها باید کمی آزادی بیشتر به خاطر آنها تحت سراسری."

Schuerman و بقیه اسپوکن لژیون هیئت مدیره مورد بحث سازماندهی لیگ مدل کردن آن سفر مستقل تیم است.

"ما متعهد به تلاش برای دریافت 20-بازی شروع فصل در ماه جولای" Schuerman گفت.

بخش آسان بود گرفتن منطقه تیم های علاقه مند و متعهد است.

"اساسا همه که ما صحبت کردیم که یک تیم لژیون به طور معمول مایل به انجام چیزی شبیه به این" Schuerman گفت.

تدارکات ثابت خواهد کرد به چالش کشیدن.

هنگامی که تمام شرکت کنندگان در شناسایی و متعهد این گروه را مجبور به تهیه بیمه راه اندازی ایمنی سفر و روش ها و توسعه یک برنامه است که به حداقل رساندن سفر.

"برخی از مردم ممکن است مبادرت به موسی دریاچه یا چیزی" Schuerman گفت. "من شک مردم می توانند انجام هر یک شبه باقی می ماند در مونتانا و Yakima و Tri-Cities."

او گفت: تیم خواهد گمراه از طرف احتیاط در شب سفر.

"من صادقانه فکر نمی کنم وجود دارد بسیاری از مربیان که می خواهند در قبال آن" Schuerman گفت. "حتی اگر شما یک نظر شخصی است که شما فکر نمی کنم لازم بود که سخت از محیط زیست ما نیز نمی خواهید برای قرار دادن خانواده ها در یک نقطه بد. ما فقط نیاز به سخت کوش با وظایف ما به عنوان رهبران."

و بازیکن باید چند هفته از عمل به عقب بر گردیم به سرعت.

البته تحت رژیم صهیونیستی. جی Inslee را مرحله به مرحله طرح به بازگشایی واشنگتن است که اتفاق می افتد نیست حق دور.

"ما باید برای رسیدن به حداقل فاز 3 قبل از تابستان بیس بال می تواند شروع به دلیل این که شما نمی توانید به تیم های ورزشی دو و میدانی تا زمانی که ما در فاز 3," Schuerman توضیح داد. "بنابراین به عنوان یک لژیون هیئت مدیره ما در حال تلاش برای ارتکاب اسپوکن مدارس به کار با هم به سعی کنید همه در اسپوکن منطقه حدود 15-20 بازی شروع در ماه جولای با پیش بینی که در ماه جولای ما می خواهم که قادر به بازی بازی های محلی."

بزرگترین چالش خواهد شد به احتمال زیاد گرداندن مراکز فساد در زمینه های. با مدارس بسته زمینه ها محدودیت حداقل تا ژوئن 18, زمانی که مدرسه می خواهم که اجازه دهید برای تابستان.

"ما نمی دانیم که چگونه ما در حال رفتن به مدرسه ما رشته های موجود" Schuerman گفت. "ما قطعا نمی خواهد که آنها را در دسترس قبل از پایان مدرسه خوب ما نوع از نوع پلیس وجود دارد."

Schuerman بی اعتبار این ایده که واشنگتن بازیکنان ممکن است می خواهم به بازی تحت لژیون آمریکایی چتر در آیداهو. او گفت: لژیون در تیم می تواند ساخته شود به احتمال زیاد نگه دارید که از اتفاق می افتد.

اما از آنجا که موقت شرقی واشنگتن تابستان توپ ایده نمی تواند تحریم توسط آمریکا لژیون Schuerman پیشنهاد اگر مناطق کوچکتر نمی تواند به اندازه کافی بازیکن را به میدان یک تیم در این تابستان بزرگتر تیم را انعطاف پذیری به جای آنها.

اما همه این ها بستگی به فرماندار برنامه ریزی و معیارهای به حرکت از یک مرحله به بعد است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن