استفان Mihm: اندرو جانسون سوء استفاده از عفو شد بی امان

سناتور جمهوری خواه میت رامنی توصیف جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تخفیف از راجر سنگ حکم به عنوان "تاریخی ب

توسط NASERINEWS در 29 تیر 1399

سناتور جمهوری خواه میت رامنی توصیف جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تخفیف از راجر سنگ حکم به عنوان "تاریخی بی سابقه ای فساد" و بسیاری از به نظر می رسد به توافق برسند. در عین حال شیرجه رفتن عمیق به تاریخ نشان می دهد یکی دیگر از رئیس جمهور را بی امان مبارزه با رضایت به مراتب مخرب تر به ملت در یکی از شکننده ترین لحظات.

قبل از سال 1860 رئیس جمهور با استفاده از قانون اساسی قدرت به عفو و جملات رفت و آمد نکنید. اما مانند بسیار دیگری در تاریخ آمریکا به جنگ داخلی تغییر همه که.

در سال 1863 رئیس جمهور آبراهام لینکلن صادر شده و به اصطلاح اعلام عفو و بازسازی. به منظور ارائه یک استراحت کامل برای هر کسی که تا به حال عضو مؤتلفه باعث صرفه جویی برای تعدادی از کلید استثنا: مقامات عالی رتبه و کسانی که بدرفتاری سیاه سربازان و یا افسران خود را.

برای لینکلن این اندازه گیری شد و کمتر در مورد رضایت از تضعیف مؤتلفه تلاش های جنگ ارائه عفو در مقابل ترک secessionist طرفدار برده داری شود. این بود که کمتر از یک برنامه از یک آزمایشی طرح است. چند او را در ارائه. در پایان لینکلن عفو تنها 64 نفر برای تجزیه جرایم مرتبط.

هنگامی که اندرو جانسون رئیس جمهور شد پس از لینکلن را ترور او را زنده کرد این ایده به عنوان یک راه برای سامان دادن متحده در کنار از دست دادن جنگ. در آوریل سال 1865 Johnson صادر شده به مراتب گسترده تر اعلام عفو عمومی که با هدف بازگرداندن مردان سفید که به شرکت در شورش. تنها با یک امضای او عفو صدها هزار نفر از مردم اما یک خط در کسانی که به ارزش بیش از $20,000.

کسانی که با ثروت بودند تشویق به اعمال می شود به طور مستقیم به جانسون برای پاک کردن نام خود را. در غیر این صورت آنها نمی تواند به دست آوردن و یا انتقال مالکیت و یا در اختیار دیگر حقوق اقتصادی. و مهمتر از آنها نمی تواند از شرکت در سیاست بسیار کمتر نگه سیاسی ،

در طول تابستان و پاییز سال 1865, جمعیت کثیری از خوبی کردن جنوب سفیده رنگی به کاخ سفید به التماس جانسون برای میبخشد. زرنگ و دانا تر از این متقاضیان شروع استخدام "عفو کارگزاران" که ویژه دسترسی به رئیس جمهور.

جانسون به زودی شروع به تصویب فردی رضایت با توجه به کمی خود را به شایستگی در نهایت امضای صعودی از 13,500 از آنها. به عنوان یک نتیجه بسیاری از عفو اشرافی کشاورزان و سیاستمداران است که حکومت در قبلا مؤتلفه متحده این حق را برای اجرا در انتخابات بعدی. با تشکر جانسون کمک آنها به زودی خود را یک بار دیگر در اتهام از دولت های محلی و ایالتی. یکی از اولین طرح های عبور نژادپرستانه "سیاه کدهای" قوانین مورد استفاده برای محدود کردن جنبش رهایی بردگان به طوری که آنها می تواند مجبور به کار برای خود سابق کارشناسی ارشد در دستمزد کم است. در همان زمان, سفید اوباش عامل تحت تازگی تشکیل Ku Klux Klan شروع به ارعاب جوامع سیاه.

لینکلن جمهوریخواه که پیش بینی لغو برده داری به عنوان اولین گام در بهرهمند شدن از آمریکایی های آفریقایی تبار به خشم آمده بودند. وزیر و آقای توماس Wentworth Higginson صحبت کرد برای بسیاری از زمانی که او نوشت: "آنچه اکثر مردان چیست امروز توسط رئیس جمهور طرح بازسازی" است عفو از هر شورشی به جرم شورش و مطلق عدم عفو یک سیاه وفادار برای 'جرم' از شود."

جانسون استفاده از عفو قدرت تبدیل یک ماده از نگرانی رو به رشد. چه آغاز شده به عنوان یک عملی تلاش برای بازسازی جنوب به زودی تبدیل شد به طرز وحشیانه ای موثر سلاح سیاسی با جانسون بارها و بارها جانبداری با جنوبی ها. در واقع جانسون سفید supremacist که تا به حال هیچ علاقه ای به کمک به رهایی بردگان vetoing قانون با هدف حفاظت از آنها.

رادیکال جمهوری خواهان در کنگره مبارزه عقب, عبور از قانون طراحی شده برای گردش کنترل بیش از بازسازی از جانسون. آنها تصویب حقوق مدنی لایحه در سال 1865 (و overrode جانسون وتو), دادن سیاه پوستان حقوق برابر با سفید پوستان و ایجاد Freedmen را اداره.

جانسون تلاش برای تضعیف جمهوری خواه چشم انداز بازسازی و تمایل خود را به عفو مردم یکهو – در نهایت منجر به استیضاح در سال 1868. جانسون از این ظهور بسیار ضعیف به عنوان کنگره در زمان کنترل از سیاست به سمت سابق کنفدراسیون. اما او بود انجام شود با استفاده از عفو قدرت دوباره enfranchise شورشیان سابق.

در روز کریسمس در سال 1868 فقط قبل از خروج از دفتر Johnson صادر جهانی عفو برای هر treasonous مؤتلفه به طور موثر عفو کسانی که معاف از خود را زودتر حکم. در پایان او را عفو خواهد به طور موثر پاک کردن جرم خیانت از ضبط میلیون ها نفر از آمریکایی ها است.

تنها استثنا است که باقی مانده بودند یک تعداد انگشت شماری از سطح بالا Confederates که نمی تواند به طور کامل لذت بردن از مزایای این کلی اعلام دلیل 18 متمم ناکرده سابق مؤتلفه مقامات مانند جفرسون دیویس از برگزاری اتاق بدون ویژه رای کنگره است. در واقع دیویس هرگز کاربردی برای استراحت کامل. به عنوان کنایه آمیز او در سال 1884 "'Tis گفته شده است که من باید به درخواست ایالات متحده برای عفو کرد اما توبه باید قبل حق عفو و من نه توبه."

همان البته می توان گفت جانسون خودش که رفت و به قبر او متقاعد عدالت خود را عفو قدرت. این حکم از تاریخ, هر چند, شده مراتب شدیدتر: جانسون یکی از مهمترین و ناسزا رئیس جمهور از همه زمان ها به درستی سرزنش برای بازگرداندن یک دسته از treasonous سفید supremacists به قدرت سیاسی و تضعیف کشور سازنده تلاش در به دنبال برابری نژادی در فوری پی رهایی.

آن ممکن است کوچک تسلی در حال حاضر, اما وقتی که می آید به عفو و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است متمرکز بر کمک به این افراد نزدیک به او. بیایید امیدواریم که از آن باقی می ماند که راه.

استفان Mihm استادیار تاریخ در دانشگاه گرجستان نویسندگان به بلومبرگ ،



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب