می گوید: عامل کابوی ستاره الیوت آزمایش مثبت برای coronavirus

Dallas Cowboys در حال اجرا پشت حزقیال الیوت دارای آزمایش مثبت برای coronavirus با توجه به نماینده او.راکی Arce

توسط NASERINEWS در 27 خرداد 1399

Dallas Cowboys در حال اجرا پشت حزقیال الیوت دارای آزمایش مثبت برای coronavirus با توجه به نماینده او.

راکی Arceneaux گفت: NFL شبکه در روز دوشنبه که الیوت بود احساس خوب و دوره نقاهت. Arceneaux را بلافاصله بازگشت پیام به دنبال نظر, اما یک فرد با دانش مستقیم از تشخیص آسوشیتدپرس گفت که الیوت به حال تست مثبت حدود یک هفته پیش و می تواند به عنوان علامتی. این فرد صحبت کرد و خواست نامش فاش نشود به این دلیل که فرد نبود مجاز به بحث در مورد الیوت را تشخیص داده است.

کابوی ها کاهش یافته است به نظر با استناد به قوانین حفظ حریم خصوصی.

تنها بازیکنان که برای بازسازی صدمات شده اند مجاز در داخل تیم تاسیسات در طول اپیدمی خاموش کردن. که نه شامل الیوت.

NFL است که در روند ایجاد پروتکل های بازگشت بازیکنان از جمله آنچه اتفاق می افتد در مورد تست مثبت است اما هیچ جدول زمانی برای خود بازگشت. اردوگاه های آموزشی قرار است برای شروع در کمی بیش از یک ماه است.

چند بازیکن رفته اند با تشخیص آنها از جمله ستاره دنور تصویب حمله کننده فون میلر. لس آنجلس قوچ مرکز برایان آلن برای اولین بار به طور علنی اذعان مثبت آزمون در 15 آوریل.

برای بسیاری از مردم coronavirus باعث خفیف یا متوسط علائم است که روشن کردن در عرض چند هفته. اما برای دیگران و به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود بسیار مسری ویروس می تواند باعث علائم شدید و حتی مرگ شود.

24-ماه-پیر الیوت منجر NFL در عجله دو بار در چهار فصل. او از دست رفته همه اردوگاه های آموزشی در سال گذشته در یک قرارداد holdout در نهایت امضای 90 میلیون دلار و شش سال تمدید چند روز قبل از شروع فصل.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن