اسپوکین ولی سوگند در جدید رئیس پلیس - سه شنبه, 30 Jun 2020 PST

اسپوکین ولی قسم می خورد در یک اردوی سه شنبه شب با دیو الیس در نظر گرفتن سوگند خود را از دفتر تنهایی در یک شهر

توسط NASERINEWS در 11 تیر 1399

اسپوکین ولی قسم می خورد در یک اردوی سه شنبه شب با دیو الیس در نظر گرفتن سوگند خود را از دفتر تنهایی در یک شهر بیش از تصویری با توجه به COVID-19 محدودیت.

الیس سابق Spokane County undersheriff که تحت نظارت تحقیقات و برنامه های حمل و نقل هوایی و آبی برنامه های جایگزین بازنشستگی رئیس پلیس علامت ورنر.

الیس که مشغول به کار به عنوان یک پست فالز اداره پلیس افسر قبل از شروع زندگی حرفه ای 18 ساله در کلانتر, آغاز ماموریت جدید چهارشنبه.

"من بسیار فروتن و مفتخر به گام در این موقعیت" گفت: شورای شهر. "در اسپوکین ولی اداره پلیس است که یک سنت بزرگ و من مشتاقانه منتظر به کار با شما."

بسیاری از شهرستان اسپوکین ولی خدمات قرارداد با شرکت های خصوصی و یا با Spokane County است. از اسپوکین ولی اداره پلیس است که کارکنان با قرارداد Spokane County sheriff نمایندگان. شهرستان کلانتر در حال حاضر Ozzie Knezovich دختر خوشگل نامزدها از گروه خود را برای اسپوکین ولی رئیس پلیس موقعیت. شهرستان, مدیر منصوب یکی از نامزدها برای دفتر.

اسپوکین ولی شهردار بن فتیله استقبال رئیس جدید و گفت: او را تکان الیس' دست اگر شرایطی مجاز است.

در یک تماس تلفنی قبل از ملاقات فتیله گفت: نگاه به جلو به کار با الیس و او قدردانی سلف خود را در راس اسپوکین ولی اداره پلیس.

"ما واقعا هیجان زده به (الیس) به عنوان رئیس جدید و به او در اینجا در آینده" فتیله گفت. "او به ارمغان می آورد یک مجموعه مهارت و تجربه برای جامعه ما است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب