Spokane راه اندازی OddJobbers می شود افزایش سرمایه پس از موفقیت های اولیه - سه شنبه, 23 Jul 2020 PST

Spokane-بر اساس OddJobbers راه اندازی است که متصل دانشجویان به افرادی که نیاز به کمک با خانواده وظایف مطرح شده

توسط NASERINEWS در 2 مرداد 1399

Spokane-بر اساس OddJobbers راه اندازی است که متصل دانشجویان به افرادی که نیاز به کمک با خانواده وظایف مطرح شده جدید دور از بودجه خود را برای بهبود پلت فرم آنلاین و خدمت به تعداد فزاینده ای از مشتریان جدید است.

راه اندازی مطرح $310,000 در دانه بودجه در اوایل سال جاری از محلی کارآفرین و مشتعل غربی مدیر عامل شرکت تام سیمپسون پا زدن شروع صندوق. همچنین دریافت کمک های مالی از اسپوکن فرشته داد و ستاره صبح پایه و اساس است.

تزریق سرمایه ارائه شده OddJobbers با سرمایه گذاری مورد نیاز برای توسعه های جدید پلت فرم آنلاین که در حال راه اندازی در سپتامبر OddJobbers مدیر عامل شرکت نیک McLain گفت.

OddJobbers تا به حال به طور موقت بسته شد در ماه های ژانویه – قبل از COVID-19 – و استخدام سه مهندسین نرم افزار برای بازسازی سیستم نرم افزار برای وب سایت خود را. نرم افزار بهبود خواهد اجازه می دهد تا شرکت برای مدیریت ویژگی های بیشتر و در نهایت گسترش به بازارهای دیگر McLain گفت.

Gonzaga فارغ التحصیلان دانشگاه McLain و ژاک دافی تاسیس OddJobbers در مارس سال 2018 است. دافی که افسر ارشد بازاریابی برای این شرکت است.

به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس در زمان برگزاری در دولت در ماه مارس آن را ایجاد عدم اطمینان برای راه اندازی آینده عملیات به عنوان مدل کسب و کار خود ساخته شده است در تعامل بین کاربران است. اما این ایالت اقامت-صفحه اصلی سفارش شد تا حدی برداشته است. آن را مجاز, هوای آزاد, محوطه سازی, کار برای رزومه در اسپوکن شهرستان و OddJobbers با تجربه رشد نمایی با دانش آموزان بر روی پلت فرم تکمیل نزدیک به 200 شغل برای مشتریان.

"در ماه مه. ما یک بیت از شتاب و ژوئن بود. آن را تا کنون ما بهترین ماه تا کنون" McLain گفت.

این شرکت دو برابر درآمد خود را در مقایسه با ماه ژوئن سال 2019 است و در ادامه به دیدن مشتری تقاضا در این ماه است.

راه اندازی در حال تجربه یک افزایش در تقاضا برای نگهداری حیاط حرکت مبلمان و سایر وظایف خانواده در آن مشتریان باید انعطاف پذیری بیشتری با برنامه های خود را به عنوان برخی در حال کار از خانه.

OddJobbers نیز تا به حال هجوم دانش آموزان ثبت نام برای پلت فرم با توجه به لغو سنتی در فرد تابستان کارآموزی McLain اضافه کرد: یک دانش آموز ساخته شده $3,500 بر روی پلت فرم در ماه مه و ژوئن.

بیش از 850 نفر از دانشجویان کالج های محلی پیوست OddJobbers در سال گذشته McLain گفت.

دانش آموزان برای ثبت نام در OddJobbers به عنوان پیمانکاران مستقل – مانند Uber و سپس ایجاد پروفایل مثال پس زمینه خود را و مهارت های شغلی. دانش آموزان خود را تنظیم نرخ ساعتی برای خانواده های مختلف وظایف و می توانید درآمد بین $17-$21 یک ساعت با توجه به راه اندازی وب سایت.

مشتریانی که ثبت نام برای OddJobbers پلت فرم می توانید با ارسال درخواست برای کمک در کارهای خانه و همچنین می توانید تماس کارگران به طور مستقیم برای کمک.

OddJobbers اضافه سابق اسپوکن شهردار دیوید Condon به هیئت مدیره در اوایل این سال است. سیمپسون از آتش جنوب غرب و دیوید Shriner که ستاره صبح مدیره بنیاد امور مالی خزانه دار و عضو کمیته همچنین خدمت در راه اندازی هیئت مدیره.

سیمپسون که ملاقات McLain در کلاس او تدریس در گنزگا دانشگاه گفت: او را دیدم بالقوه برای OddJobbers به رشد و که بخشی از دلیل که چرا او به سرمایه گذاری در این شرکت است.

"وقتی که من یک شرکت است که تولید درآمد و در OddJobbers' مورد انجام آن در یک بند کفش (بودجه) به سختی و با هر سرمایه و تبلیغات بسیار کمی من بگو فقط تصور کن چه چیزی می تواند این شرکت می تواند با برخی از کمک های مالی', " او گفت:. "آن را مانند آبپاش آب و آفتاب در یک کارخانه."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن