Spokane سرخپوستان نمی تواند بازی توپ, اما آنها هنوز هم به میزبانی sellout با ارائه طرفداران ورزشگاه-کرایه ثابت - سه شنبه, 21 آوریل سال 2020 PST

هیچ بیس بال است که در Avista ورزشگاه – یا تقریبا هر جای دیگری – در حال حاضر اما متوقف نمی اسپوکن سرخپوستان از

توسط NASERINEWS در 2 خرداد 1399

هیچ بیس بال است که در Avista ورزشگاه – یا تقریبا هر جای دیگری – در حال حاضر اما متوقف نمی اسپوکن سرخپوستان از میزبانی sellout در روز پنج شنبه.

سازمان ارائه 200 دستور ورزشگاه کرایه – دو سگ داغ, دو, سوسیس آلمانی, دو, همبرگر, سیب زمینی, سالاد تراشه کوکی ها و سوغات فنجان – و آنها به فروش می رسد در تمام 200 نفر از آنها در $40 پاپ.

اما آن را فقط طرفداران اشتیاق برای یک ورزشگاه هات داگ که تغذیه.

سرخپوستان که نجومی شده است به طور نامحدود به تعویق افتاد با توجه به COVID-19 شیوع همچنین برنامه ریزی برای برخی از درآمد حاصل از برداشت دوم بانک مواد غذایی و ارائه در مورد 2,600 وعده های غذایی برای گرسنه از رویداد روز پنجشنبه.

اتو کلاین معاون ارشد رئیس جمهور از اسپوکن سرخپوستان گفت: این رویداد فرصتی "برای ما می گویند 'سلام' به طرفداران ما و خانواده هایی که پشتیبانی ما در تمام این سالها در حالی که در همان زمان دادن به برداشت دوم."

برای دو ساعت آنها توزیع وعده های غذایی به مشتریان بود که دستور داد آنها را حاضر وجود دارد سازگار جریان از اتومبیل در حال آمدن و رفتن از ورزشگاه.

"این یک ایده عالی است" گفت: جیم فیتزجرالد است که در آینده به بازی با خانواده خود را به طور منظم از سال 2012. "آنها با داشتن تاکو سه شنبه (دو هفته) و احتمالا ما در حال رفتن به انجام این کار نیز هست. هر راه برای حمایت از این بچه ها. آنها اجرای یک کلاس اول عملیات. شما می توانید بگویید با مشارکت مردم است."

فیتزجرالد خانواده برنامه ریزی شده بود به رفتن به خانه به تماشای "میدان رویاها" خوردن خود را ballpark مواد غذایی و بیس بال و پر شب.

"این یک بزرگ شهر (احساس) با یک شهر کوچک نگرش" فیتزجرالد گفت. "همه می دانند همه و همه می آید و پشتیبانی می کند. به خصوص با آنچه که ما در حال رفتن را از طریق در حال حاضر هر کس می خواهد برای حمایت از هر یک از دیگر."

جیم Roys, معاون رئیس جمهور از امتیازات و مهمان نوازی برای اسپوکن سرخپوستان گفت: Fitzgeralds نه تنها طرفداران که لذت این شانس را شاید فشار برخی از رغبت به نوع مواد غذایی آن را سخت برای پیدا کردن در خارج از ورزشگاه.

"مردم واقعا هیجان زده شده است. به طور معمول هنگامی که ما چیزهایی وجود دارد بازخورد و (ما) مخلوط کنید پاسخ به این شده است 100% مثبت" گفت: Roys. "مردم شده اند هیجان زده را به ورزشگاه غذایی در خانه."

سرخپوستان ارائه خواهد شد طرفداران ولع تجربه نشستن در غرفه دیگر فرصتی برای تعمیر در ژوئن 2, هنگام راه رفتن tacos برای چهار خدمت خواهد شد در همان قیمت از $40. این باشگاه همچنین قصد دارد برای ادامه دادن در حوادث مشابه در طول تابستان تا بیس بال در می آید.

"ما تا به حال بیس بال حرفه ای در این جامعه برای 118 سال و در این زمان از سال زمانی است که مردم واقعا شروع به دنبال به جلو به آینده به سرخپوستان بازی ها" کلاین گفت. "این یک فصل تابستان سنت برای هزاران خانواده. این واقعا خوب است که ما می توانیم در یک رویداد و به رسمیت شناختن است که ما اینجا هستیم و ما از دست هر کس در جامعه به عنوان آنجا که آنها ما را از دست ندهید – اگر نه بیشتر."

به عنوان زمانی که طرفداران می توانید غذا خوردن خود را در ورزشگاه غذایی در ورزشگاه در حالی که تماشای زنده بازی بیس بال کلاین گفت: این سازمان امیدوار است آن را به زودی اتفاق خواهد افتاد.

"ما مشتاقانه در انتظار برای کلمه," او گفت:. "اما ما امیدواریم که ما یک فصل به صورت عادی و ما آماده هر روز مثل ما هستند."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب