به دنبال باز گشت جلسات چهره Tuberville در آلاباما نژاد - سه شنبه, 14 Jul 2020 PST

MONTGOMERY, علا. — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ساخته شده در آخرین دقیقه تلاش برای پایان دادن به با

توسط NASERINEWS در 24 تیر 1399

MONTGOMERY, علا. — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ساخته شده در آخرین دقیقه تلاش برای پایان دادن به باز گشت به امید سابق دادستان کل جف جلسات پیش از روز سه شنبه جمهوریخواه اولیه انتخابات امیدوار است که سابق Auburn مربی تامی Tuberville را یک خط مستقیم به دفتر بیضی در صورت انتخاب سناتور.

هیچ متقاطع رای گیری مجاز است در آلاباما حزب مقدماتی تا این انتخابات برای اولین بار برگزار می شود, در دولت پس از coronavirus همه گیر آغاز شد — می تواند با ارائه یک دید واضح و روشنی به میزان تهمت نفوذ در میان جمهوری خواهان. نظر سنجی باز شد تا 7 بعد از ظهر

مغلوب ساختن پیشی جستن به بازیگران سایه طولانی بیش از آلاباما در سنای نژاد حمایت سیاسی تازه وارد پس از تبدیل قاطعانه در برابر او سابق عضو کابینه. جلسات برگزار شده صندلی با خیال راحت برای 20 سال قبل از استعفا منجر به مغلوب ساختن پیشی جستن وزارت دادگستری. او مجبور شد از موقعیت زمانی که رابطه خود را soured بیش recusal در تحقیقات به دخالت در انتخابات ریاست جمهوری 2016.

مغلوب ساختن پیشی جستن به نام Tuberville حامیان دوشنبه شب. مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: انتصاب خود را از جلسات بود که یک "اشتباه" و گفت: "من به شما بگویم که تامی Tuberville در حال رفتن به انجام یک کار مثل شما دیده نمی شود."

"او را برای رفتن به سرد خط مستقیم به دفتر من. که من می توانم به شما بگویم" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در تماس است. او همچنین در ستایش Tuberville رکورد به عنوان یک مربی فوتبال ضرب و شتم دانشگاه آلاباما اگر چه او به نظر می رسد به اشتباه اشاره به آلاباما مربی نیک سابان به عنوان لو سابان.

جلسات امیدوار طولانی خود را در رابطه با دولت خواهان را حمل او را از طریق. او اولین سناتور ایالات متحده به حمایت از مغلوب ساختن پیشی جستن در سال 2016 و اتحاد خود تثبیت شده بود به عنوان تهمت به تصویب رسید hard-خط مهاجرت پیشنهاداتی که تا به حال جلسات دفاع و پشتیبانی برای سال در سنا است.

"ایستاده با من. ما"ll را آلاباما افتخار. ما باید یک صدای قوی در واشنگتن برای پیشبرد ارزش های ما و حفاظت از منافع کشور ما"'جلسه گفت: صبح روز سه شنبه.

'"من یک رکورد است. من حریف ما نمی دانیم که در مورد او. او حتی می گویند او یک جمهوری خواه بود قبل از او اعلام کرد برای این مسابقه ... او هرگز پشتیبانی دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در یک راه در این مبارزه است."

جلسات گفت: در مبارزات انتخاباتی حضور که او تا به حال هیچ چاره ای اما به recuse خود را چرا که او تا به حال شرکت در مغلوب ساختن پیشی جستن در کمپین 2016 و می توانست یک موضوع یا شاهد.

Tuberville نصب شده یک چالش قوی برای جلسات مسلح با هر دو تهمت را تایید و به رسمیت شناختن نام از سال خود را در دانشگاه آبرن حاشیه. او به رهبری جلسات در حدود 2 درصد در ماه مارس اولیه قبل از چیدن برگ برنده را تایید.

در مبارزات انتخاباتی ظاهر آن بوده است نه غیر معمول برای مردم به دنبال امضا یا عکس های سلفی با مربی سابق در دولت که در آن فوتبال کالج پادشاه است.

"من ملاقات بسیاری از شما که واقعا به دنبال به جلو به بیرون رفتن و رای گیری برای درست عقل سلیم محافظه کار است که یک خارجی است. من می خواهم برای رفتن به واشنگتن دی سی به صحبت می کنند برای شما" Tuberville گفت: در رسانه های اجتماعی پیام.

برنده انتخابات را در وقت حزب دموکرات داگ جونز در یک مسابقه با پیامدهای عمده برای کنترل سنا.

اولیه در مارس اما این انتخابات به تعویق افتاد تا در تابستان به دلیل COVID-19 بیماری همه گیر. آلاباما, وزیر امور خارجه, جان مریل گفت: 40,000 غیابی درخواست شد پیش از جمعه انتخابات.

Tuberville در هفته های اخیر به نظر می رسد به اتخاذ یک استراتژی تلاش برای اجرا کردن ساعت.

مبارزات انتخاباتی خود را کاهش یافته است به Tuberville در دسترس برای مصاحبه و یا افشای هر گونه حضور خود را در هفته منتهی به اولیه. او کاهش یافته است در جلسات' چالش های متعدد به بحث با وجود در ابتدا گفت که او شرکت کنند.

تهمت نیز وزن در توییتر بیش از آخر هفته تماس Tuberville "برنده خواهد شد که هرگز به شما اجازه پایین" و castigating جلسات به عنوان "یک فاجعه است که اجازه دهید همه ما پایین است. ما نمی خواهیم او را در واشنگتن است." جلسات به سرعت پاسخ داد: "من افتخار و صداقت به مراتب مهم تر از این نوجوانان توهین. ... همانطور که می دانید آلاباما نمی سفارشات از واشنگتن است."

جک کمپبل یک بحث مجری رادیویی است که پشتیبانی از Tuberville گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن را انکار جلسات تبدیل شده است رئیس مسئله برای او و دیگر رای دهندگان.

کمپبل گفت: Tuberville نیز درخواست تجدید نظر از یک خارجی که نه در خدمت واشنگتن قبل از.

Jodi McDade یک زن 68 ساله بازنشسته کارمند دولت گفت: او یک حامی جلسات و می خواهد برای دیدن بازگشت او به مجلس سنا.

"به عنوان یک فن از دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان من او یک سقوط با بسیاری از مردم که او فقط مخالف با. او ممکن است حمایت تامی Tuberville امروز اما پس از آن آنها می توانید یک سقوط," McDade گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن