دوم مرکزی مینه سوتا مرد متهم در مینیاپولیس ایستگاه پلیس آتش سوزی

BRAINERD, Minn. — یکی دیگر از مینه سوتا مرکزی مرد متهم شده بود در دادگاه فدرال این هفته در ارتباط با سوزاندن,

توسط NASERINEWS در 29 خرداد 1399

BRAINERD, Minn. — یکی دیگر از مینه سوتا مرکزی مرد متهم شده بود در دادگاه فدرال این هفته در ارتباط با سوزاندن, مینیاپولیس, اداره پلیس را در 3 حوزه در طول ناآرامی های خشونت آمیز است که به دنبال مرگ جورج فلوید در بازداشت پلیس در روز یادبود.

روز چهارشنبه ایالات متحده وکیل اریکا H. مک دونالد اعلام کرد که اتهامات علیه یک دوم مرد 26 ساله برایس مایکل ویلیامز از کالاهای اساسی — برای توطئه برای ارتکاب آتش سوزی. در روز سه شنبه, مک دونالد اعلام کرد که اتهامات علیه یک 22 ساله برینرد مرد دیلن شکسپیر رابینسون بود که به اتهام کمک و معاونت در جرم یک آتش سوزی در ارتباط با مینیاپولیس پلیس ایستگاه آتش.

برایس ویلیامز

ویلیامز که دستگیر شد سه شنبه, ساخته شده ظاهر اولیه خود در اوایل روز چهارشنبه قبل از دادرس قاضی دیوید T. شولتز در ایالات متحده دادگاه منطقه در مینیاپولیس.

با توجه به اتهامات در این شکایت در شب مه 28, 3rd حوزه تاخت و تاز کردن شد و به شدت آسیب دیده و با توجه به خرابکاری و آتش سوزی. محققان با ایالات متحده آمریکا اداره الکل و تنباکو و سلاح گرم و مواد منفجره را شناسایی متعدد جداگانه, آتش سوزی بودند که در آغاز ساختمان در شرق دریاچه خیابان.

محققان اعلام قادر به شناسایی آنها ویلیامز در نظارت تصویری و فیلم از ایستگاه پلیس. ویلیامز که با پوشیدن یک ماسک و یک کلاه و یک sweatshirt ابلق دیده می شود در این ویدئو ایستاده در نزدیکی ورودی ایستگاه پلیس در برگزاری یک کوکتل مولوتف در حالی که افراد دیگر تلاش برای نور فتیله. به زودی پس از این نظارت تصویری نشان می دهد جمعیت عمدتا پراکنده و ویلیامز است که به طور کامل قابل مشاهده نگه داشتن کوکتل مولوتف.

ع محققان همچنین بررسی ویدئوها ارسال شده در ویلیام Infinite حساب مارس 28 و 29 مه. در یکی از ویدئوها ویلیامز دیده می شود ایستاده در مقابل سوزاندن 3 حوزه ساختمان با پوشیدن لباس مطابق با لباس او پوشیده بود در نظارت تصویری این شکایت اعلام کرد. در فیلم دیگری ویلیام صورت است که به وضوح قابل مشاهده است و او به نظر می رسد در مجاورت نزدیک به 3 حوزه دادستان در اعلام شکایت.

ویلیامز رزرو شده بود به زندان Hennepin شهرستان در ماه ژانویه 2015. این عکس رزرو مسابقات چهره آشکار فرد به تصویر کشیده شده در فیلم که شامل متمایز تاتو پرنده در قفسه سینه خود را.

در جریان تحقیقات مقامات بررسی تصویری ارسال شده در Instagram با صاحب حساب شناسایی و به عنوان "n830show" که در انجام مصاحبه با ویلیامز. در طول مصاحبه ویلیامز گفت: این فرد که او "وجود دارد زمانی که آنها برای اولین بار سوزانده ایستگاه پلیس" با اشاره به شب مه 28. ویلیامز همچنین گفت: فردی که او با شرکت در تظاهرات در طول روز و شورش در شب.

ویلیامز گفت: "من در شرکت شورش در شب البته چون من با مردم است. همه آنها انجام می دهند (صریح و روشن) و گرفتن اشک با گاز کشته البته من قصد دارم به شورش بیش از حد."

در طول مصاحبه ویلیامز پرسیده شد که آیا او در نظر بگیرید به آتش کشیدن این ساختمان بخشی از شورش?

"آره قطعا که بخشی از شورش آن کشتار جمعی — که چه شورش است, کشتار جمعی," او گفت: به عنوان نقل قول شده در شکایت است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب