لیگ برتر برنامه های 17 ژوئن راه اندازی مجدد پس از 100 روز تعطیلی

منچستر, انگلستان—لیگ برتر است برنامه ریزی برای بازگشت در تاریخ 17 ژوئن پس از 100 روز تعطیلی ناشی از این بیماری

توسط NASERINEWS در 8 خرداد 1399

منچستر, انگلستان—لیگ برتر است برنامه ریزی برای بازگشت در تاریخ 17 ژوئن پس از 100 روز تعطیلی ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

لیگ رسمی پخش در بریتانیا — Sky Sports و بی بی سی — روز پنجشنبه گفت که این تیم باز خواهد گشت با doubleheader های منچستر سیتی بازی آرسنال و استون ویلا میزبانی شفیلد یونایتد.

لیگ که آخرین صحنه یک بازی در 9 مارس کاهش یافته گفت: یک جلسه در حال انجام است. تایید از مقامات مورد نیاز است برای رویدادهای ورزشی به رزومه با سخت پروتکل های پزشکی به سعی کنید برای جلوگیری از COVID-19 در حال گسترش است.

فوتبال در حال حاضر از سر گرفته و در آلمان با سه دور از بوندسلیگا در خالی استادیوم. لیگ اسپانیا به موافقت دولت برای راه اندازی مجدد پس از 8 ژوئن.

اما مستند اقدامات تنها کاسته شده است اجازه می دهد تا تمام جلسات تمرین به رزومه کاری در لیگ برتر باشگاه های.

این دو بازی برای چهار شنبه, ژوئن 17, هر دو را تا بازی از دور قبلی. کامل 30th دور از بازی ها مجموعه ای به رقابت آخر هفته زیر.

لیورپول در آستانه برنده شدن در لیگ برتر نشسته 25 امتیاز در مقابل با نه بازی باقی مانده است.

این هنوز مشخص نیست که در آن بازی برگزار خواهد شد که لیگ رزومه. پلیس گفته اند تنها خنثی سالن استفاده می شود باید بیش از نگرانی های طرفداران را جمع خارج اما این طرح با مخالفت 20 باشگاه است.

"من فکر می کنم که قریب به اتفاق اکثریت قریب به اتفاق مردم احترام چه باشگاه فوتبال می گوید آنها را به انجام" گفت: Steve Rotheram شهردار لیورپول منطقه است. "اگر آن گفت:" نمی آیند به آنفیلد و جمع,' سپس آنها نمی خواهد انجام دهد."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن