سرنشینان وسیله نقلیه در صحنه خرس سفید دریاچه عکسبرداری از 5 سال ممکن است 'دروغ گفتن در منتظر,' مقامات می گویند

اجرای قانون مقامات بر این باورند که افراد درگیر در غیر کشنده تیراندازی از یک پدر و او 5 سال در یک قایق راه اند

توسط NASERINEWS در 20 خرداد 1399

اجرای قانون مقامات بر این باورند که افراد درگیر در غیر کشنده تیراندازی از یک پدر و او 5 سال در یک قایق راه اندازی در وایت بیر لیک دوشنبه بوده است دروغ گفتن در انتظار برای 24 ساله به بازگشت از یک سفر با قایق.

آنها مظنون به انتظار در سیاه و سفید و یا آبی تیره فورد Edge در محل اتصال رمزی ساحل و اصلی آن پارکینگ است. آنها به طور بالقوه ردیابی حرکات انسان از طریق Instagram account محل به روز رسانی با توجه به Ramsey County Sheriff باب فلچر. به عنوان آنها منتظر آنها تا به حال فورد Edge خطر چراغ

انسان که مشخص شد سه شنبه به عنوان Alejandro ری مهر و موم شده بود و فقط بازگشت به قایق راه اندازی شد و با دختر خود را دوست دختر و برادر دوقلو, آنتونیو مهر و موم زمانی که فورد Edge راند و کسی داخل اخراج سه عکس از سمت مسافر فلچر گفت.

پس از آن خودرو در زمان خاموش.

فلچر گفت: محققان بر این باورند که یا مهر و موم و یا برادر خود بودند هدف در نظر گرفته شده و تاکید کرد که تیراندازی به نظر نمی رسد به صورت تصادفی.

بدون در نظر گرفتن دختر جوان بود که به طور مستقیم در خط آتش فلچر اشاره کرد.

"گاهی اوقات در جهان امروز مردم و ... بی رحمانه به اندازه کافی است که آنها می ترسند به آسیب دیگران در فعالیت های خود را," او گفت:.

فلچر اضافه شده است که محققان در حال کار بر روی یک "انگیزه ممکن است' اما گفت که آن را بیش از حد به زودی به افشای آن است.

آنها همچنین در حال بررسی های متعدد منجر مظنون است. تا کنون هیچ یک بازداشت شده است.

اجرای قانون امیدوار است کسی که در شلوغ پارکینگ که بعد از ظهر ممکن است خال خال خودرو با چراغ چشمک زن و خواسته است هر کسی که آن را دیدم و/یا کارکنان خود را برای تماس با کلانتر در 651-266-7320.

راهنمایی را می توان به صورت ناشناس و محرمانه.

اجرای قانون در پاسخ به یک گزارش از "آتشباری" در صحنه حدود 4:30 p. m. دوشنبه.

در حالی که در مسیر مهر و موم به نام 911 به گزارش که هر دو او و دختر خود را به ضرب گلوله کشته شده بود و که در راس بودند به نزدیک ترین بیمارستان برای مراقبت های پزشکی است.

مهر و موم تحت درمان قرار گرفت در سنت جان در بیمارستان برای یک غیر تهدید کننده زندگی زخم گلوله در حالی که دختر خود را منتقل به مناطق بیمارستان که در آن او بود ذکر شده در جدی اما شرایط با ثبات دوشنبه.

مهر و موم نمی تواند نظر رسیده است.

برادر دوقلوی او بود به اتهام سوم-قتل درجه و درجه دوم غيرعمد در سال 2014 مرگ 22 ساله Devonte R. Coppage بود که به ضرب گلوله در یک ایستگاه گاز در مریلند و خرس سفید راه قلع, St. Paul کلاه زمستان.

یک هیئت منصفه تبرئه او از اتهام قتل, اما او را محکوم کرد و از قتل نفس. او محکوم به شش سال زندان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب