هیچ زمان آرام در طول قرنطینه برای Woodbine سوارکار اسب دوانی شدن رافائل هرناندز

بودن در قرنطینه لزوما به معنای زمان آرام برای سوارکار اسب دوانی شدن رافائل هرناندز.35 ساله اهل پورتوریکو بازگش

توسط NASERINEWS در 27 اردیبهشت 1399

بودن در قرنطینه لزوما به معنای زمان آرام برای سوارکار اسب دوانی شدن رافائل هرناندز.

35 ساله اهل پورتوریکو بازگشت به کانادا در روز سه شنبه پس از سوارکاری در ایالات متحده در زمستان. به عنوان بخشی از COVID-19 پروتکل هرناندز را صرف 14 روز در قرنطینه قبل از اینکه قادر به از سرگیری در Woodbine مسیر مسابقه که همچنان در مسیر خود در سال 2020 با تجربه فصل 6 ژوئن بدون طرفداران در می ایستد.

اما داشتن سه فرزند — دو پسر و یک دختر در سن 10 و جوان نگه می دارد هرناندز و همسرش مشغول است. یکی مثبت است هرناندز می گوید او شده است قادر به بهبود خود بازی پخت و پز.

"من اطلاعات زیادی در مورد آنچه به انجام در آشپزخانه" هرناندز گفت: با خندیدن. "آره من تبدیل شدن به یک آشپز خوب.

"با سه تا از بچه ها ما همیشه باید برای انجام کاری. من و همسرم ما به یکدیگر کمک کنیم."

آن مشغول زمستان برای هرناندز که سوار در هر دو Turfway پارک در فلورانس, Ky., و Fairmount پارک در بیلیس کرسردس بیمار. در 64 شروع هرناندز به پایان رسید در پول 26 بار (10 برنده دوم هشت بار سوم هشت بار) و انباشته بیش از $132,000 (ایالات متحده آمریکا) درآمد.

"من سوار را امتحان کنید و تناسب اندام" گفت: هرناندز که سوار شمن شبح به پیروزی در " ملکه 15 صفحه. "زمانی که یک مربی آمد پرسیدن اگر من می تواند سوار من گفت: "اجازه دهید' و من می خواهم.

"هیچ چیز جدی من نمی ماند برای تمام ملاقات کند. من همیشه برای انجام کاری."

هرناندز گفت که او تا به حال به دنبال سخت سلامت و دستورالعمل های ایمنی در ایالات متحده آهنگ از جمله معمول و متوسط چک. در Fairmount, پارک, او قادر به نسیم اسب های روزانه, در حالی که سوارکاران نمی تواند انجام دهد به طوری که در Woodbine مسیر مسابقه تا روز چهارشنبه.

و در Fairmount مجاز هرناندز را فرصتی برای لمس پایه با خانواده زندگی می کنند در نزدیکی سنت لوئیس.

"ما را که سفر با هم," او گفت:. "او بار مادر و خواهر."

اما هرناندز گفت: "بسیاری از مردم در سراسر جهان همه گیر تا به حال تاثیر بر زندگی خود و خانواده اش است.

"عامل من و من تا به حال قصد دارد در اوایل دیدار به دیدار مردم," او گفت:. "در حال حاضر حتی عوامل قادر به نشان می دهد تا در آهنگ اما آن را مانند است که برای هر کس که در این جهان (و نه فقط من.

"اما به جای مانده در اینجا و در خانه ماندن و انجام هیچ چیز من می خواستم به سعی کنید و اقامت مناسب. من در سنت لوئیس breezing اسب. هر شنبه من رو انجام هشت, 10 اسب."

پس از تبدیل شدن به یک حرفه ای سوارکار اسب دوانی شدن در سن 20 هرناندز ثبت شده 2,585 حرفه ای برنده بیش از 13,202 شروع می شود و انباشته حدود 43 میلیون دلار درآمد.

سال گذشته در Woodbine هرناندز به پایان رسید پشت به تازگی بازنشسته Eurico رزا دا سیلوا در برنده (164 نسبت به 182) و درآمد (5.7 میلیون دلار در مقایسه با $7.425) و دوم تنها به Kazushi کیمورا در شروع (822 نسبت به 863).

مهربان دا سیلوا خروج احساس خواهد شد در سراسر سوارکار اسب دوانی شدن اتاق در Woodbine. غیبت او به این معنی کیفیت بیشتر مانت موجود و ایجاد یک باز مسابقه برای سوار عنوان.

هرناندز گفت: زمانی که او یاد گرفته از دا سیلوا تصمیم او به طور فعال سعی کردم صحبت کردن او را از بازنشستگی.

"در واقع ریکو و من تبدیل شدن به دوستان خوب بیش از سه سال گذشته" هرناندز گفت. "زمانی که او برای اولین بار به من گفت که او قرار بود به بازنشسته و به او گفتم: همین حالا بازنشسته است. شما هنوز هم تسلط اینجا. چرا می خواهید به بازنشسته ؟ که نمی کنند.'

"او گفت:" من می خواهم به صرف زمان با خانواده من " و من شما را که به. او به بچه های جوان است و می خواهد به صرف زمان با آنها."

زمانی که مسابقه رزومه در Woodbine هرناندز و دیگر سواران را ببینید پیکربندی مجدد سوارکار اسب دوانی شدن اتاق کمک خواهد کرد که آنها را حفظ اجتماعی فاصله. سوارکاران نیز مجبور به پوشیدن ماسک از زمان آنها وارد حصار تا رسیدن به شروع گیتس.

هرناندز خوب است با چنین اقداماتی اضافه کردن ایمنی میباشد برای همه درگیر در اسب-مسابقه میباشد.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

پس از به پایان رساندن پشت da Silva سال گذشته هرناندز گفت که او قطعا می خواهم می خواهم به تصرف خود در سال 2020 Woodbine سوار تاج. اما او اذعان خواهد بود وجود دارد هیچ کمبود کیفیت سوارکاران با هدف رسیدن به همان افتخار.

"این امر می تواند خوب," او گفت:. "اگر از شما خواسته کسی و به آنها گفت:" من اهمیتی نمی دهند که درست نیست.

"ما در حال رقابتی بچه ها ما را به نفع خود. قطعا من آن را دوست دارم و من آن را می خواهم. در پایان روز اگر شما نمی توانید خوب است, اما شما همیشه سعی کنید بهترین خود را."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن