مدل رفتار - سه شنبه, 21 آوریل سال 2020 PST

آنی Kaczor شناخته شده عکاسی پرتره در اسپوکن با هدف عادی سازی حشیش مصرف. به این ترتیب او به دست آورده زیر به عن

توسط NASERINEWS در 1 خرداد 1399

آنی Kaczor شناخته شده عکاسی پرتره در اسپوکن با هدف عادی سازی حشیش مصرف. به این ترتیب او به دست آورده زیر به عنوان منطقه برتر عکاس از شاهدانه ،

یک پرستار سابق که مارک خودش را به عنوان "Happy Hippie همسر" در رسانه های اجتماعی Kaczor به مشتریان که شامل حشیش مزارع Bodhi بالا در اسپوکین مانت ورنون را Zoz و هوایی ارتفاعات' خوب زمین.

او احساس می کند هر کس می تواند مدل و این که "هر کس مدلسازی شاهدانه." او می گوید: تولید کنندگان به دنبال یک تصویر تجاری حرفه ای است در ظاهر. آنها نه به معنای فراخوانی یک مهمانی تصویر; با هدفمند طراحی Kaczor عکس مدل های آگاهانه مصرف حشیش به نشان می دهد که آن را فقط به یک ضد فرهنگ فعالیت است.

پس قانونی است و نه جدید, شاهدانه مدل سازی شده است و حتی جدیدتر بخش اما بسیاری از کسب و کار لذت بردن از خلاقیت یک شیوه زندگی, عکاسی به نمایش گذاشتن محصول خود را با مصرف کنندگان واقعی.

پس از این که حشیش مدل?

یکی Cloe چانهکه لذت می برد زمان در هر دو طرف دوربین. دبیرستان رشته بازاریابی در دانشگاه شرقی واشنگتن و چانه و همچنین مدیر بازاریابی برای خاکستر یک اسپوکن خرده فروش با سه مکان.

زمانی که چانه عکاس او بیشتر شاخه های دوستان و همکاران. او عکس یک زن و شوهر از مردان اما او می بیند بیشتر زنان در این صنعت است.

بسیاری از این مباحث در حال پرداخت نشده اما این مدل ممکن است پرداخت می شود برای ترویج یک نام تجاری.

پس از مدل ها عکس تدابیری از این محصول برجسته در ساقه آنها باید راحت با تجربه بالا بودن. چانه گفت: هیچ نگاه خاصی مورد نیاز است.

"بزرگترین غذای آماده است که مردم به دنبال شخصیت زیبایی بخشی از آن" چانه گفت.

در حالی که کسی که مرسوم است جذاب ممکن است برای شروع بهتر هنگامی که یک مدل شروع به جمع آوری followers on Instagram می شود و شناخته شده برای شرکت در یک شاهدانه ساقه آنها می تواند به رشد نمونه کارها خود را.

"جالبترین چیزی که در مورد این مدل این است که آنها سیگاری هستند و نمی دانم آنچه آنها در حال انجام," او گفت:.

ناتالی Cardenas است سرپرست در خاکستر شمالی محل. او نیز اجرا می شود سایت برای بالا جاده مزرعه شاهدانه و مدل برای ZoZ و Bodhi بالا است. او گفت: او در مورد 50/50 در گرفتن عکس برای دیگران و بودن در مقابل دوربین.

حدود یک سال پیش او تصمیم گرفت او می خواست برای ایجاد یک Instagram صفحه تصویر می کشد ماری جوانا, شیوه زندگی است.

"من به ایجاد نسخه های مختلف در خودم" Cardenas گفت: از مدل سازی و اضافه کرد که آن را بیشتر سرگرم کننده است. همچنین یک دانش آموز در غرب او را فارغ التحصیل با مدرک کارشناسی ارشد در رشته ارتباطات در ماه ژوئن.

در حالی که اکثر شاهدانه مدل امضا نکرده با یک مدل سازی آژانس لورن غرور یک استثنا است. غرور امضا شده است با اسلاتر مدل آژانس با دفاتر در لس آنجلس و نیویورک و Spokane. مدیر آژانس حسون هریس در اینجا نقل مکان کرد چرا که او شوهر, Luis عضو اسپوکن قبیله.

غرور گفت: او شروع به مدل سازی برای پسر عموی او که یک عکاس است. او انجام داده است محلی باند فرودگاه و شرکت در سقوط هفته مد در L. A. این پاییز. او همچنین دوستان دیرین با رایلی شولتز یکی از صاحبان همیشه سبز دولت از آگاهی غرب (ESCNW) یک تا چرخه پوشاک شرکت که همچنین باعث می شود طلا و جواهر و شاهدانه لوازم جانبی.

شولتز شامل پراید که همچنین یک barista در Forza و مدل های دیگر در یک شلیک برای ESCNW با Kaczor به عنوان عکاس که به معرفی پراید به حشیش مدل سازی. غرور گفت: او قدردانی که ESCNW پذیرای "آنچه واشنگتن در مورد" در محصولات خود است.

شاهدانه مدل باربی اولدهام نیز یک بیمار ماری جوانا پزشکی حمایت کند. او گفت که او دارای چندین زمینه مسائل مربوط به سلامت و ترجیح می CBD و ماری جوانا پزشکی بیش از دارو. این چیزی است که من او را به حشیش مدل سازی.

"من لذت بردن از مدل سازی و ایجاد هنر با افراد دیگر و سیگار," اولدهام گفت. او همچنین مدل برای ESCNW اشاره کرد که شولتز و Kaczor که با هم قرار داده برخی از واقعا خلاق شاخه. در علاوه بر این به مدل سازی او لذت می برد نقاشی و مد و با این نسخهها کار به عنوان یک پرستار در خانه.

لیندا توپ یک روزنامه نگار مستقل مستقر در واشنگتن است. در 18 سال تحت پوشش طیف گسترده ای از موضوعات از جمله محیط زیست شهرستان سالن هنر و سرگرمی و در حال حاضر به سرعت در حال تغییر حشیش میباشد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن