مانند خود بازیکنان NHL مربیان تلاش برای ماندن تیز در طول همه گیر مکث

بروس کسیدی را دوست دارد NHL سخت کار کردن روزانه.آماده سازی تدریس رقابت های فشار.بشویید. تکرار."زمانی که شما تح

توسط NASERINEWS در 21 اردیبهشت 1399

بروس کسیدی را دوست دارد NHL سخت کار کردن روزانه.

آماده سازی تدریس رقابت های فشار.

بشویید. تکرار.

"زمانی که شما تحت فشار و شما رو یک ساختار برنامه — انفجار — شما چکش چیزهایی که در طول سال گفت:" سر مربی بوستون برونز. "همه چیز را در یک جدول زمانی و شما باید کارآمد است."

اما مانند بسیاری از مردم عمدتا محدود به خانه و یا آپارتمان ها در طول COVID-19 pandemic حتی کسیدی که تیم نشسته اولین بار در NHL standings وقتی NHL متوقف شد آن فصل 12 مارس پیدا کرده است آن را دشوار برای پیدا کردن انگیزه با روز خونریزی به یکی دیگر.

"رود گفت:" هیچ چیز برای انجام و در تمام طول روز آن را انجام," او اضافه شده با خنده در مصاحبه اخیر خود. "ناگهان همه از یک روز از بین رفته اند. شما دو چیز را به انجام دهد. شما در نهایت از طریق یکی و شما مانند من وقت ندارم به چیز دیگر.'

"مثل" من فقط با قرار دادن آن در کنار من شروع به خواندن این مقاله یک بیت.' و یا این است که کاغذ برداشته توجه شما. شما از دست دادن یک بیت از که بخشی از آن تمرکز خود را."

بسیاری ساخته شده است در مورد اینکه چگونه بازیکنان هاکی بوده است تلاش برای نگه داشتن در شکل با صفحه اصلی تمرینات پس از رمان coronavirus شیوع مجبور لیگ برتر به حالت تعلیق در آن برنامه نزدیک به دو ماه پیش است.

مربیان نیز انجام بهترین خود را به ماندن تیز.

برخی از تیم ها اختصاص داده شده خود را کارکنان پروژه و خرما به علت در حالی که دیگران در زمان بیشتر از یک بی بند و faire, کار-در-خود-خود را به سرعت رویکرد پس از آن روشن شد توقف خواهد آخرین برای برخی از زمان.

اگر بازی ها را از سر این تابستان — لیگ است که به دنبال در یک تعداد از گزینه ها برای بازگشت به بازی اگر دولت به نور سبز وجود دارد کار را به انجام در پتانسیل حذفی مخالفان سنجش استعداد و مناطق را بهبود بخشد.

Columbus Blue Jackets دستیار براد شاو یکی از تعدادی از نیمکت کارفرمایان به ارائه تصویری سمینار به عنوان بخشی از جدید آنلاین برنامه نظارت اجرا شده توسط NHL مربیان' انجمن در طول همه گیر گفت: او در حال حاضر تکمیل شده بسیاری از وظایف معمولا این سایت متعلق به خارج از فصل.

سابق defenceman شکست تیم خود پنالتی را بکشند و همچنین به عنوان طرح های مورد استفاده در بالای آستین دست و قدرت-بازی بازی های واحد در سراسر لیگ.

"من از دیدن اگر وجود دارد چیزهایی که ما می تواند قرض گرفتن و همه چیز آماده برای" شاو گفت. "اما آن را کمی دشوار نیست داشتن یک جدول زمانی و یا مهلت. این نوع از محدود انگیزه برخی از روز است."

Winnipeg Jets همتای جیمی Kompon تا به حال برخی از همان احساسات است اما خود را مجبور به فشار از طریق کار.

"از کجا می توانیم بهتر است برای ساده سازی بازی ما آن را بیشتر موثر است ؟" او گفت:. "من سه یا چهار هفته به تماشای ویدئو. شما شروع به دیدن چیزهایی مکرر. چگونه می تواند ما را دریل بنابراین ما می تواند به بهبود در این مورد ؟ اگر ما به عقب می آیند و سپس آن را به با حداکثر سرعت دویدن به پایان است.

"ما می خواهیم مطمئن شوید که ما خودمان را بهترین فرصت است."

Toronto Maple Leafs سر مربی شلدون Keefe بود که 47 بازی به کار خود را در پشت یک NHL نیمکت زمانی که این بیماری همه گیر آمار گفت: وجود یک مسئولیت حرفه ای آماده می شود.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

"شرایط بسیار دشوار را برای همه در جهان است اما ما فصل کامل نیست," او گفت:. "ما را به استفاده از هر روز است که ما را به سوی بهتر بودن نسخه از خودمان است."

و در حالی که برخی از بازیکنان گرفته تا دستکاری و یا یکی دیگر از سرگرمی جدید مربیان را نیز در بر داشت راه های دیگر برای فعال باقی می ماند در طول این دوران از خود انزوا و فاصله فیزیکی.

"دوستان من یک نوکر" Kompon گفت. "او از من پرسید اگر من می تواند به او کمک کند. من به 'با سلام من مقدار زیادی از زمان.' من آموزش های مختلف تجارت است. من شده است با کمک به نوسازی یک کلبه.

"آن را به خوبی به خارج از خانه دریافت کنید. شما در حال یادگیری در مورد زندگی پس از هاکی چرا که مربیان تنها به عنوان خوب به عنوان آخرین بازی."

Montreal Canadiens دستیار کرک مولر در ضمن شده است خانه در کینگستون, Ont., در طول بهار برای اولین بار در 15 سال است.

"من آقای outdoorsman," او گفت:. "من مشغول به کار در املاک و برش درختان وجین.

"من با دو تا از دختران من با من و من نوه من در اینجا ... آن بوده است مشغول, من خسته شده."

کسیدی که اختصاص وظایف مختلف برای کارکنان خود را بدون مهلت سخت گفت: ناشناخته باعث می شود وضعیت دشوار از مربیگری دیدگاه. اگر NHL در نهایت متهور چگونه بسیاری از بازیکنان خواهد شد اجازه داده می شود بر روی یخ برای کسانی اولیه شیوه? وجود دارد خواهد بود به طور منظم فصل بازی ؟ خواهد لیگ حق رفتن به پلی آف? خواهد معمول 16-تیم پس از فصل براکت گسترش?

"آن را مانند من گفتن (دستیاران من) چیزی است که باید انجام شود با 3 بعدازظهر امروز," او گفت:. "این فقط مسائل خود را که آنها نیاز به دانستن است. آنها باید به سرعت. هنگامی که ما به عقب بر گردیم به کار شما می خواهم به جای تمرکز بر اين خواهد بود که " بیایید ما بازیکنان آماده است. چگونه ما می رویم به انجام این کار؟'

"به جای تلاش برای گرفتن New York Islanders' خنثی منطقه بازی بعد ما باید مقدار زیادی از زمان برای انجام این کار در حال حاضر."

او همچنین می داند که این احتمال وجود دارد مقدار زیادی از کار انجام شده در طول این وقفه ممکن است هرگز نور روز را مشاهده کنید.

"من حدس می زنم اگر چیزی اتفاق می افتد, پس از آن هیچ چیز اتفاق می افتد" کسیدی گفت. "این همه را فقط در یک پوشه و آماده رفتن به فصل بعدی."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن