رعد و برق استیون Stamkos مجروح دوباره در شروع اردوگاه آموزشی

کاپیتان استیون Stamkos محدود خواهد شد در شروع Tampa Bay Lightning اردوگاه آموزشی به دلیل جدید پایین بدن آسیب ا

توسط NASERINEWS در 22 تیر 1399

کاپیتان استیون Stamkos محدود خواهد شد در شروع Tampa Bay Lightning اردوگاه آموزشی به دلیل جدید پایین بدن آسیب است.

مدیر کل Julien BriseBois گفت: Stamkos به طور کامل بهبود از هسته عضله عمل جراحی در اوایل ماه مارس بود اما دوباره مصدوم شده داوطلبانه در طول تمرینات است. Stamkos است که انتظار می رود به آماده برای شروع NHL را گسترش 24-تیم پلی آف جام استنلی در اوایل ماه اوت.

"ما نمی باید یک جدول زمانی خاص برای زمانی که او خواهد بود یکی از شرکت کنندگان در کمپ اما ما انتظار داریم که او آماده خواهد شد در زمان بازی ها" BriseBois گفت. "او در اینجا, او, اسکیت روی او اخذ شده است درمان او شده است از آمدن به آمالی (Arena) انجام زمین خشک کار می کنند. اما او نمی خواهد یکی از شرکت کنندگان در روز یکی از اردوگاه های آموزشی."

بر خلاف Stamkos این Calgary Flames ندارد defenceman تراویس Hamonic برای از سرگیری فصل هاکی پس از او تصمیم به انتخاب کردن برای به دلایل خانوادگی ، Hamonic در شب جمعه شد این بازیکن برای اولین بار به عموم را انتخاب کنید به بازی در نور COVID-19 بیماری همه گیر.

Hamonic دختر در بیمارستان بستری شد در سال گذشته با مسائل تنفسی و او و همسر او نیز یک پسر بچه. سلامت خود را به نگرانی نیست به زودی 30 ساله را قریب الوقوع رایگان آژانس به رهبری او را به انتخاب کردن.

"من آرزو می کنم من می توانم توری تا من اسکیت و خارج وجود دارد مبارزه با مسدود کردن یک شات و کمک به تیم من برنده اما خانواده من است و همیشه خواهد آمد اول" Hamonic گفت. "بودن من بچه های کوچک' پدر هر روز مهم ترین کار من است. من عاشق این بازی و تیم. این یک تصمیم گیری است که بسیار سخت است برای من."

شعله های آتش مدیر کل براد Treliving گفت: "در حالی که ما را از دست تراویس در صف ما را در درک و احترام به تصمیم خود."

رعد و برق در حال حاضر یک بیماری همه گیر ترساندن هنگامی که سه نفر از بازیکنان و کارکنان اضافی آزمایش مثبت برای رمان coronavirus ماه گذشته. مثبت نتایج آزمون مجبور تیم به امکانات خود را برای یک دوره کوتاه از زمان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن