لوران Duvernay-Tardif در رفتن از خط حمله به خط مقدم: "این دیوانه چه چیزهایی تکامل یافته اند.'

KANSAS CITY, MO.—لوران Duvernay-Tardif رفته از خط حمله به خط مقدم و با استفاده از مدرک پزشکی او به اتمام طول خ

توسط NASERINEWS در 13 اردیبهشت 1399

KANSAS CITY, MO.—لوران Duvernay-Tardif رفته از خط حمله به خط مقدم و با استفاده از مدرک پزشکی او به اتمام طول خارج از فصل با قهرمان سوپر باول Kansas City Chiefs برای کمک به بیماران در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

هنوز هم در لباس پوشیدن و در کت آزمایشگاه در حالی که گرفتن یک ناهار جمعه گلهای Duvernay-Tardif توضیح داد: در طول یک مصاحبه تصویری که او در تماس با وزارت بهداشت و درمان در کانادا بومی خود را در اوایل شیوع به ببینید که چگونه او می تواند کمک کند.

Duvernay-Tardif شروع به ساخت عمومی-اطلاعیه های خدمات و گرفتن کلمه مورد اجتماعی فاصله. اما او به زودی بر خاست به عمل هنگامی که آن را روشن می شود وجود کمبود آموزش حرفه ای پزشکی.

"در زمان بحران" Duvernay-Tardif گفت: در حالی که نوشیدن از یک کارتن شیر "وجود دارد بسیاری از مراحل اضافی شما نیاز به حفاظت از خود بلکه از بيماران است. ما با استفاده از پشت بام ها و ماسک در تمام طول روز, شستن دست بسیاری از اقدامات پیشگیرانه فقط باعث می شود همه چیز را سنگین تر در شرایط ریسک و به همین دلیل آنها نیاز بسیاری از مردم بیشتر است. وجود دارد بسیاری از متخصصان سلامت که بدست بیمار بلکه فقط خیلی بیشتر کار را انجام دهد."

تنها فعال فارغ التحصیل دانشکده پزشکی در فوتبال به دست آورده و مدرک خود را از دانشگاه مک گیل. او هنوز هم تا به حال بیمارستان چرخش و دیگر کار را به پایان برساند که در این ستاد پیش نویس او را در سال 2014 که به معنای بازگشت به بومی کانادا هر فصل و قرار دادن در برخی از ساعت های طولانی.

تعهد خود را پرداخت می شود در هر دو حرفه.

در این زمینه Duvernay-Tardif شکوفا از پشتیبان lineman به stalwart استارت برای حق رای دادن است که فقط برنده اول آن سوپر باول در پنج دهه است. او چنان اعتماد روسای امضا شده او را به یک $42.36 میلیون پنج سال قرارداد در سال 2017 بیش از 20 میلیون دلار تضمین شده و 10 میلیون دلار جایزه امضای.

و Duvernay-Tardif نگه داشته تا مطالعات خود را با قرار دادن او در موقعیت برای کمک به زمانی که COVID-19 شروع به گسترش کرد.

"اولین بار که من مواجه شد coronavirus در سوپر باول زمانی که یک خبرنگار از من پرسید در مورد آن. گفتم: 'من در مورد به بازی در بزرگترین بازی زندگی من! من واقعا بر روی آن متمرکز شده است." "سه ماه بعد نیمی از این سیاره است که در قرنطینه. آن دیوانه چه چیزهایی تکامل یافته اند."

Duvernay-Tardif در زمان سفر با دوست دختر خود را برای جشن قهرمانی و بازیابی از خسته کننده NFL season. مشخص شد که چگونه به سرعت همه چیز تغییر کرده بود پس از بازگشت او. Duvernay-Tardif شده بود در خطر منطقه در تعطیلات و مجبور شد برای رفتن به انزوا.

او به زودی پس می خواست برای کمک به.

"وجود دارد کمبود افراد در دراز مدت مراقبت از امکانات," او گفت: "و من پیشنهاد خودم را برای رفتن به محل کار. و آن یک چیز را می گویند که اما هنگامی که شما خود را تغییر اول آن بازدید شما: "چگونه می توانم محافظت از خودم و حقه بازی این چیزها?'"

Duvernay-Tardif زد برنامه های خود را با روسای مربی اندی رید و جلو ، او خود برکت و ترتیبات ساخته شده برای نگه داشتن کسانی که در اطراف او امن است. که شامل حصول اطمینان از او تا تاریخ بر روی آخرین تجهیزات حفاظتی و تامین امنیت یک آپارتمان خالی برای استفاده به عنوان یک تغییر ایستگاه. او می رود وجود دارد پس از هر تغییر به دوش و قرار دادن بر روی لباس تمیز قبل از بازگشت به خانه به خانواده اش.

چرا که او تمام نشده است نیاز به اقامت ، Duvernay-Tardif پزشکی مسئولیت تا حدودی محدود است. او کمک می کند تا تحویل داروها و انجام کار پرستار و پرستاران. اما آموزش او همچنین به معنی Duvernay-Tardif قادر به تشخیص زمانی که چیزی amiss است و بر آن عمل می کنند به سرعت.

"لری و من صحبت یک زن و شوهر بار" رید گفت: "بنابراین من می دانستم که آنچه که او انجام شده بود. او با در نظر گرفتن تمام اقدامات احتیاطی او می تواند اما او در پریدن. او را به رفتن. و شما نمی خواهد انتظار چیزی متفاوت از لری."

رید منحصر به فرد قدردانی Duvernay-Tardif چرا که خود را در پس زمینه. مادر او یک رادیولوژیست می دانستند دن Fortmann که تا به حال پیش نویس شده توسط شیکاگو در سال 1936. Fortmann بود مطمئن نیستید که آیا به بازی فوتبال و یا حضور در مدرسه پزشکی اما خرس صاحب جورج Halas او را متقاعد کرد او می تواند هر دو را انجام دهد — حتی پیشرفت او پول برای آموزش و پرورش خود را.

Fortmann در نهایت شش فصل برای خرس ها به آنها کمک کرد پیروزی سه NFL عناوین و ساخته Pro Football Hall of Fame. بازنشسته و در سال 1943 به عضویت نیروی دریایی و اختصاص داده بود به یک کشتی بیمارستانی در نزدیکی پایان جنگ جهانی دوم است. Fortmann بازگشت به ایالات متحده و شروع به تمرین فولاد در لس آنجلس جایی که او تبدیل به دوستان با رید مادر.

"من می دانم که دکتر Fortmann," رید به یاد می آورد "و او به من گفت که داستان چگونه پاپا خرس Halas تا به حال به او اجازه دهید در خارج از فصل در مورد تحصیلات پزشکی خود را و من فکر می کنم آن را به اردوگاه های آموزشی ، در حال حاضر در اینجا می آید لری و او تا به حال به انجام برخی از چیزهایی که در خارج از فصل و فهمیدم که. من تا به حال یک مادر که یک دکتر و من تا به حال شنیده ام این داستان از دکتر Fortmann. پس از آن به من اجازه داد تا با ذهن روشن به بگو: آنچه شما نیاز به انجام است. آن را بسیار دیدنی و جذاب از چیزی.' "

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

با توجه به Duvernay-Tardif آموزش و پرورش این بازیکنان NFL انجمن خواسته او را به پیوستن به نیروی کار برای بررسی بازگشت-به-بازی برنامه. او کاهش یافته است به فاش کردن اولویت خود را.

در ضمن Duvernay-Tardif در نظر دارد برای قرار دادن آموزش های پزشکی خود را به استفاده از — تا زمانی که لازم است.

"من اینجا هستم برای کمک به پشتیبانی و کمک در زمان بحران" او گفت:. "من مربی رید و هر کس" آن را OK رفتن به خط مقدم?' همه بزرگ شده است. همه ما درک می کنیم که وجود دارد چیزی است که بزرگتر از فوتبال می گذرد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن