سابق رپتورز all-star آنتونیو دیویس برقرار با اوکلند از طریق کار داوطلبانه

به عنوان یک کودک در حال رشد در اوکلند کالیفرنیا در دهه 1970 آنتونیو دیویس استفاده می شود به تصویب بانک مواد غذ

توسط NASERINEWS در 19 اردیبهشت 1399

به عنوان یک کودک در حال رشد در اوکلند کالیفرنیا در دهه 1970 آنتونیو دیویس استفاده می شود به تصویب بانک مواد غذایی در Emeryville اما هرگز آن را پرداخت توجه زیادی.

در حال حاضر او با این نسخهها کار وجود دارد چند روز در هفته است.

یک McClymonds فارغ التحصیل دبیرستان که حرفه ای بسکتبال حرفه ای انجامید 16 سال سه کشور و چهار تیم NBA دیویس بازگشت به اوکلند سال گذشته است. ارتباط خود را با مربیگری سپاه یک سازمان داوطلبانه فراهم می کند که ورزش مربیان به بچه ها زندگی در جوامع کم درآمد به رهبری او را به Emeryville بانک مواد غذایی او استفاده می شود برای تصویب به طور معمول.

"من گذشت که جای هزار بار و من می بینم مردم وجود دارد و من می بینم کاری که آنها انجام می دهند و من واقعا هرگز می دانستم که تاثیر آنها داشتن," دیویس گفت: از مواد غذایی بانک Emeryville شهروندان کمک برنامه. "من احساس می کنم آنها در حال انجام این نوع از کار است که همه ما باید انجام شود."

با اقامت در خانه سفارشات را وادار به تعطیلی مدارس بسیاری از خانواده ها که وابسته رایگان و کاهش وعده های غذایی مدرسه نمی دانید که در آن وعده غذایی بعدی خود را آمده است. در ضمن بانک های مواد غذایی در سراسر کشور دیده می شود هجوم مردم نیاز دارند.

به دلیل اجتماعی فاصله آن را محدود کرده است برنامه های ورزشی مربیگری سپاه مستقر داوطلبان آن در ماه آوریل برای کمک به حمایت از این بانک های مواد غذایی.

یکی از این داوطلبان است Davis می پردازد که چندین بار در هر هفته به Emeryville بانک مواد غذایی. او و بیش از یک دوجین روزانه داوطلبان خدمت بسته بندی وعده های غذایی که شامل غلات و میوه و سبزیجات و لبنیات و گوشت به حدود 300 خانواده در روز توزیع 25 تن از مواد غذایی در هر هفته.

اما قبل از اینکه مردم مانند دیویس شدت منطقه خلیج مواد غذایی بانک ها نیاز مبرم به کمک. خود را با داوطلب نیروی کار تقریبا به نصف کاهش دهد و تقاضا برای مواد غذایی در بالا بابی میلر مدیر ECAP خواسته آالمدا کانتی برای کمک به پیدا کردن قادر بدن مایل به کمک.

"ما نیاز به کشف کردن یک راه است که ما می توانیم نگه داشتن برنامه باز" میلر گفت.

با اتصالات آن به خانواده های کم درآمد مربیگری سپاه تصمیم گرفت این امر می تواند یک راه ایده آل برای داوطلبان برای ادامه دادن وقت خود را.

"مربیان بزرگ را ترک نکنید بچه ها در زمان نیاز بزرگ" گفت: جانت کارتر مدیر ارشد اجرایی از مربیگری سپاه.

دیویس شش پا و نه رو به جلو که در جمع بیش از 9,000 6,700 امتیاز و ریباند با ایندیانا پیسرز تورنتو رپتورز شیکاگو بولز و نیویورک نیکز از سال 1993 تا 2006 نبود نوع داوطلب که مواد غذایی-بانک به طور منظم بودند به دیدن عادت کرده اند.

هر چند اکثر مردم بپرسید اگر دیویس یک بازیکن بسکتبال دیگران تشخیص مرد پشت نقاب و گرمکن پوش فراهم و درخواست تولدش. در هر صورت او را خوشحال ملزم به. میلر قدردانی دیویس بودن a down-to-earth کسی که کمک می کند تا ایجاد "یک فضای نشاط بخشی."

در دیویس' اولین روز کار داوطلبانه او به رسمیت شناخته شد مردی که به دبیرستان رفت در شرق خلیج در همان زمان او انجام داد. مرد گفت دیویس که خرید اینترنتی از coronavirus همه گیر است و قرار دادن او در یک نقطه سخت اما او خوشحال بود برای دیدن دیویس کمک در جامعه است.

در حالی که کار به عنوان یک استودیو تحلیلگر NBA TV و ESPN Davis, 51, زندگی در آتلانتا برای نزدیک به یک دهه. اما زمانی که مادر او درگذشت و مادرش بازنشسته در سال گذشته او تصمیم به حرکت بازگشت به اوکلند.

"این فقط یکی از کسانی که زندگی در حال تغییر لحظات که در آن شما شروع به واقعا درک است که تنها چیزی که مهم است این زمان شما صرف با مردم شما را دوست دارم," دیویس گفت:.

او همچنین قول داد به درگیر شدن در جامعه و معرفی شد به مربیگری سپاه توسط یک دوست. به عنوان یک سابق NBA all-star و رئیس جمهور از ملی بسکتبال بازیکنان ارتباط آن مناسب کامل.

با مواد غذایی بانک ها تلقی ضروری خدمات دیویس و دیگر مربیگری سپاه داوطلبان دنبال مقامات بهداشتی' دستورالعمل مبادله سوت برای ماسک صورت در حالی که توزیع مواد غذایی به مردم نیازمند. آنها در حال حاضر را تشکیل می دهند تقریبا نیمی از ECAP داوطلبان.

"آنها به ما ارائه با آن نسخه پشتیبان تهیه است که ما نیاز به دیدار با این چالش هر روز" میلر گفت.

به عنوان 328,042 کالیفرنیا در زمینه بیکاری در هفته پایانی آوریل coronavirus بحران به کارگران کم درآمد سخت ترین. کسانی که زندگی می کنند چک چک اغلب نمی توانند کار از راه دور و نمی توانیم از دست دادن درآمد.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

"حتی اگر این بیماری همه گیر است که بیش فردا وجود دارد هنوز هم برای رفتن به یک نیاز فوق العاده ای به خاطر مردم شده اند کار چندان طولانی در حال حاضر," میلر گفت. "نیاز به داوطلبان و مواد غذایی و لوازم را برای یک مدت زمان طولانی است."

اگر اجتماعی فاصله گرفتن و همه گیر شرایط را ساخته اند داوطلبانه پیچیده تر مواد غذایی, بانک ها هنوز هم نیاز به کارگران است. کسانی که در معرض خطر به قرارداد COVID-19 می توانید ثبت نام به داوطلب در چندین منطقه خلیج سایت. کسانی که نمی توانند داوطلب می تواند هنوز هم اهدا لوازم.

"در طول این زمان ما نیاز به گروه با هم," دیویس گفت:. "همه چیز برای هر کس متفاوت است و آنها بودند تا پیچ قبل از coronavirus. پس چه می تواند ما را به زمین و کمک کند؟"

چند سوال با آنتونیو دیویس:

آیا شما یک خاص حافظه از بازی در مقابل مایکل جردن?

  • او آمد از فقط دو سال محدود بودن دور و اولین بازی او بود در برابر پیسرز. او با بازی در ایندیانا برابر ما که اول بازی برگشت و من در ترس از او در حال MJ و آن را مانند یک سیرک رسانه. وجود دارد بنابراین مقدار انرژی در سراسر بازی. او پس از دو سال خاموش و گلوله توپ تقریبا 30 بار (اردن رفت و 7 از 28 برای 19 امتیاز). ما مثل " چه جهنم شخص?' ما تا به حال به پرتاب سراغ ما گزارش را در حاصل کار دو تیم به خاطر او فقط تیر اندازی که چیزی.

به عنوان کسی که در خارج از کشور, نظر شما در مورد انتخاب بازیکنان برای رفتن به آن مسیر به جای کالج ؟

  • شما رفتن بیش از وجود دارد و یاد بگیرند که چگونه به یک حرفه ای و بازی در یک محیط حرفه ای است. در حالی که من نمی دانم چقدر از آن اتفاق می افتد در سطح دانشگاهی. بنابراین من فکر می کنم که بزرگ مثبت است. در حال حاضر من را دریافت نمی اشتباه من رفتن به دانشگاه اما اگر این چیزی است که واقعا در مورد. من فکر می کنم بچه ها باید به ماندن در یک سال. که کل یک-و-انجام مسائل برای من کار نمی کند. آنها فقط رفتن به مدرسه برای یک ترم به هر حال. بنابراین اگر این مورد است که اگر آن را فقط در مورد بسکتبال و آنها باید توانایی من فکر می کنم رفتن به خارج از کشور را به بازی یک ایده بد نیست.

که مورد علاقه خود را در شرق خلیج موزیک اسلام ،

  • من جان سخت تونی! تونی! تن! فن Too $hort, E-40. موسیقی بسیار سنگین در اینجا, و من فکر می کنم که یکی از چیزهایی که من از دست پناه بودن در محل. من استفاده می شود برای پیدا کردن مکان های کمی بود که موسیقی زنده در روز جمعه یا دوشنبه بود و آن را همیشه خیلی آرامش بخش بود و تجربه ای که صحنه موسیقی در چنین پایین کلید تنظیم. بنابراین امیدوارم ما قادر خواهیم بود که هنوز هم به انجام این کار است.

پس از بازی در شیکاگو اما از اوکلند, چه, بهتر, Zachary یا واقعی شیکاگو عمیق ظرف ؟

  • من تا به حال Zachary پیتزا, اما معمولا زمانی که من وجود دارد آن را به صورت عمیق ظرف پیتزا, اما من تا به حال آن را و آن را بسیار خوب, اما من قطعا می گویند شیکاگو پیتزا. شما فقط نمی توانید آن را ضرب و شتم.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن