اولین روز از اردوگاه جدید به ارمغان می آورد نرمال برای دوقلوها

خوزه Berrios انداخت تپه در زیر آسمان آبی و در هدف زمینه است. Nelson Cruz پا به مورد' جعبه و خود را به انجمن. ب

توسط NASERINEWS در 14 تیر 1399

خوزه Berrios انداخت تپه در زیر آسمان آبی و در هدف زمینه است. Nelson Cruz پا به مورد' جعبه و خود را به انجمن. بازیکنان ایستاده در سراسر خنده و reuniting با هر یک از دیگر.

برای برخی از زمان جمعه آن را احساس مانند بیس بال به عنوان معمول است.

"این خوب بود با بچه ها با مربیان و همه در اطراف" infielder Ehire Adrianza گفت.

لیگ اصلی بیس بال تعطیل بهار اردوگاه های آموزشی در اواسط ماه مارس به علت ادامه بیماری همه گیر کوروناویروس.

تیم فرستاده بازیکنان اصلی که در آن آنها تا به حال برای تنظیم به کار کردن خود به خود با منابع محدود. بیش از 3 1/2 ماه بعد آنها آموزش برای یک فصل است که در یک نقطه نگاه مانند آن را هرگز ممکن است شروع.

بازیکنان و مربیان و اعضای هیات جات اطراف ماسک در دوقلوها به حال یک منطقه برای تمرینات راه اندازی در تلاقی چند خیابان یا جاده در سمت راست میدان و مناطق دیگر که به طور معمول خواهد بود داخل منتقل شده اند در خارج از منزل بیش از حد.

"بودن خارج در تمام طول روز آن را تقریبا احساس می کند مانند شما در مسابقات جوانان," مدیر Rocco Baldelli گفت. "شما وجود دارد از صبح تا شب و ما خارج است. ما در حال درخواست ما بچه ها به صرف زمان به همان اندازه که آنها می توانند خارج است."

اما در حالی که وجود بسیاری برای دریافت استفاده می شود و بسیاری از پروتکل های ایمنی بازیکنان و کارکنان باید به دنبال این کار نیز وجود دارد مقدار زیادی از هیجان بود.

"من همیشه می خواستم برای رسیدن به هدف زمینه" دوقلوها استارت Kenta Maeda گفت. "من خوشحالم که اینجا هستم. فقط به عقب بر گردیم با بچه ها خوب است. من به سادگی لذت بردن از بودن در اینجا."

دیر رسیدن

گذشته از این چهار بازیکن در گروه 60 که آزمایش مثبت برای COVID-19 و گروه دیگری که دوقلوها در حال برگزاری به خارج از احتیاط این تیم انتظار بیشتری از دیر رسیدن: مسکن کودی Stashak و مرکز fielder بایرون Buxton.

Stashak را به تازگی به هنگام تولد اولین فرزند خود را به و Buxton نیز در مرخصی. هنگامی که آنها گزارش آنها نیاز به رفتن را از طریق همان مصرف غربالگری به عنوان هم تیمی های خود را قبل از آنها می تواند بازگشت به میدان است.

"آنها خواهد آمد هنگامی که آن را مناسب برای آنها را در خانه. (ما) بدیهی است که می خواهید را به مطمئن شوید که آنها در حال حل و فصل است. این یک اولویت مانند آن خواهد بود که در فصل" رئیس جمهور بیس بال عملیات Derek Falvey گفت.

"به کسانی که بچه ها کمی از زمان را به مطمئن شوید که خانواده های آنها در یک جای خوب. آنها خواهد آمد و امید من این است که آنها در حال آمدن برخی از زمان از طریق آخر هفته به طور بالقوه و شاید به اوایل هفته آینده."

زمان برای بازی ؟

دوقلوها هنوز مشخص نیست اگر آنها را بازی در نمایشگاه بازی قبل از شروع فصل خود را هر چند Falvey گفت: آنها "کار را از طریق بالقوه برای حداقل یک نمایشگاه بازی نسبت به پایان رسانند."

لیگ اصلی بیس بال است هنوز رتبهدهی نشده است منتشر شد برنامه ریزی برای سال 2020 فصل هر چند Falvey گفت: دوقلوها تا به حال دیده مقدماتی برنامه. یک برنامه اعلام به احتمال زیاد در هفته آینده.

"برخی از است که وابسته به جایی که هستیم و آنچه که تیم ما می تواند بازی" Falvey گفت. "ما در حال کار را از طریق آن. امیدوارم که به وضوح در این هفته است."

قبل از آن, دوقلوها بازی خواهد کرد intrasquad بازی هر چند که آنها لازم نیست که یک تاریخ شرکت برای زمانی که آنها خواهد شد که شروع به انجام به عنوان آنها می خواهم برای اولین بار می خواهم تا ببینید که چگونه هر کس در حال انجام است بیش از چند روز اول.

یادداشت

استارت Rich Hill که تا به حال offseason آرنج عمل جراحی انداخت اغل گاو یا حشم جلسه در هدف قرار دادن فیلد در روز جمعه. Falvey گفت: او نمی دانست که چگونه بسیاری از زمینهای تپه پرتاب کرده بود اما او تا به حال شده است پرتاب 75-به همراه رزین بازگشت به خانه قبل از ورود و تبادل مربی وس جانسون احساس خوبی در مورد پیشرفت خود را. ... Maeda انداخت اغل گاو یا حشم یک روز زودتر و گفت: این احساس خوب پرتاب کردن خاک تپه — و که آن را به حال شده است سه ماه پس از او گذشته donned cleats. ... بریوس سفت Dobnak و زاک Bieber در میان کسانی که انداخت زنده پنبه حلاجی تمرین در اواخر روز جمعه. Baldelli گفت Berrios شد تا به 95-96 مایل در ساعت در زمین باز یافته.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن