فیفا ممنوعیت سابق مدیر امور مالی Kattner برای 10 سال

ژنو—FIFA ممنوع سابق خود را مدیر امور مالی Markus Kattner برای 10 سال در روز سه شنبه برای کمک به رئیس جمهور ساب

توسط NASERINEWS در 11 تیر 1399

ژنو—FIFA ممنوع سابق خود را مدیر امور مالی Markus Kattner برای 10 سال در روز سه شنبه برای کمک به رئیس جمهور سابق سپ بلاتر و دیگر مدیران ارشد جایزه خود حقوق و دستمزد را افزایش می دهد و پاداش بالغ بر ده ها میلیون دلار است.

فیفا گفت: کمیته اخلاق قضات در بر داشت Kattner گناه از تضاد منافع و سوء استفاده از موقعیت از جمله اخذ ضبط فیفا جلسه شورای که از آن او شده بود از مطالعه حذف شدند.

Kattner نیز جریمه 1 میلیون فرانک سوئیس ($1.05 میلیون دلار آمریکا) و دستور به پرداخت در عرض 30 روز.

"با رفتار خود صداقت و عینیت فیفا باید نتیجه شده است بسیار تجاوز" اخلاقی فیفا قضات گفت: در حکم خود.

Kattner صرف 13 سال نظارت بر فوتبال جهان بدن منابع مالی در طول بلاتر را در انتخابات ریاست جمهوری. زمانی که او از کار اخراج شد فیفا مدیریت جدید در سال 2016 فاش شد که بلاتر دبیرکل سابق جروم Valcke و Kattner خود قرارداد شد به جام جهانی پاداش وفاداری پاداش و آینده طلایی handshakes بالغ بر ده ها میلیون دلار است.

وکلا برای فیفا چهار سال پیش در توصیف "یک هماهنگ تلاش سه سابق مقامات فیفا به غنی سازی خود است."

در آن زمان سخنگوی Kattner گفت: قرارداد شد و تایید شده توسط فیفا پرداخت غرامت پنل و شناخته شده برای آن, پس از حسابرسان.

زمانی که بلاتر و Valcke حالت تعلیق در آمد از وظیفه در سال 2015 Kattner ترویج شد به فیفا موقت دبیر — نقش او در ادامه به برگزاری سه ماه پس از انتخابات از رئیس جمهور فعلی جیانی رده مربیان.

جام اخلاق محققان به طور رسمی افتتاح شد تحقیقات از سه مرد در سپتامبر 2016.

هیچ حکم علیه بلاتر یا Valcke اعلام شد شنبه. آنها در حال حاضر در خدمت FIFA-اعمال ممنوعیت شش و 10 سال بود و موضوع سوئیس دادرسی جزایی.

وکلای Kattner استدلال در جام اخلاق فرایند مورد او بود "به ترتیب اولویت به عنوان تنها آقای Kattner است که به دنبال اشتغال دادگاه دادرسی در برابر FIFA." او به نظر کاهش یافته در حالی که این مورد در حال انجام است.

Kattner ممنوعیت از فوتبال می آید هفته پس از او بیش از حد ساخته شده یک جنایتکار مشکوک توسط فدرال سوئیس دادستان بررسی فیفا امور مالی در طول بلاتر در انتخابات ریاست جمهوری.

49 سال است و در حال حاضر طبقه بندی شده به عنوان یک فرد متهم در سوئیس پس از یک مدت طولانی کیفری اقدام علیه بلاتر تمدید شد که شامل خود و رئیس سابق خود Valcke.

آخرین اتهام گزارش شده توسط آسوشیتد پرس سه هفته پیش مربوط به $1 میلیون وام فیفا ساخته شده به ترینیداد و توباگو فدراسیون فوتبال در آوریل 2010.

بهره های نا امن وام از فوتبال وجوه پرداخت شده به کنترل از فیفا سپس-معاون رئیس جمهور جک وارنر — در حالی که او یک نامزد در طول کارائیب ملت کلی انتخابات و بعد از آن چشم پوشی به عنوان هدیه.

فیفا وکلا گفت که در مارس 2011 در طی یک مشکل انتخابات ریاست جمهوری بلاتر در ادامه به پیروزی Valcke و Kattner امضا هشت سال قرارداد پسوند با تضمین فسخ پرداخت و پرداخت غرامت برای هزینه های قانونی و جبران می کند.

در آن زمان در سال 2011 ایالات متحده فدرال آژانس های ساختمان یک تحقیق که پرتاب فیفا به آشفتگی و حذف یک نوار از مقامات بالا در زوریخ و آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

در جریان آمریکایی با بررسی بیش از 40 نفر و بازاریابی سازمان ها شده اند تحت تعقیب محکوم در دادگاه و یا ساخته شده از گناه درخواست.

اولین دادگاه در سوئیس در یک دادگاه تحت تاثیر این بیماری همه گیر کوروناویروس سقوط در ماه آوریل زمانی که یک قانون مرور زمان تمام شده است. آن درگیر نامنظم پرداخت از برگزارکنندگان جام جهانی 2006 عبور از فیفا به حساب.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن