چشم در بویزی: چه نظر دارای دندانه اره مانند کوه با ارزش است ؟ - Fri, 24 Jul 2020 PST

توسط بتسی Z. راسل آیداهو مطبوعات این یکی از نمادین ترین نمایش ها در آیداهو: منظره ویستا از دندانه اره مانند ک

توسط NASERINEWS در 4 مرداد 1399

توسط بتسی Z. راسل آیداهو مطبوعات

این یکی از نمادین ترین نمایش ها در آیداهو: منظره ویستا از دندانه اره مانند کوه از استنلی بخشی از یک تفریح ملی و منطقه تاریک-آسمان رزرو.

اما آیداهو بخش از اراضی در حال آماده سازی برای صدور اجاره برای یک غول 195-پا بلند برج های سلولی در بالای 300 پا ریج با صدا غذا خوردن در وسط که نظر بیش از اعتراضات محلی شهرستان کمیسیون شهردار استنلی دندانه اره ای جامعه محلی جستجو و عملیات نجات و صدها نفر از ساکنان محلی و صاحبان کسب و کار و بازدید کنندگان است.

Cingular Wireless می خواهد به اجاره کوچک 50-توسط-75-پای طرح دولت وقف زمین برای ساخت برج به عنوان بخشی از FirstNet شبکه تلفن همراه که گسترش اولین پاسخ اضطراری دسترسی همراه با تجاری استفاده کنید. آنها می پرداخت حدود 29,000 یک سال برای 20 سال برای امتیاز.

هفته گذشته دولت زمین مدیره شنیده عمومی شهادت در مورد این پیشنهاد بحث برانگیز و تمام آن را در برابر خود جز نظرات از یک نماینده AT&T این شرکت که کار سلول های جدید برج.

زمین اعضای هیئت مدیره گفت: هیچ چیز در نزدیک این مکان شهادت; آن را در دستور کار خود تنها به عنوان یک اطلاعاتی در مورد.

"ما سوال نمی کند اما این بدان معنا نیست که ما لازم نیست که برخی از قبل از ما مسئله که" رژیم صهیونیستی است. براد کوچک گفت: صبح روز پنجشنبه در حالی که در یک تور از بهداشت عمومی دفاتر منطقه در سراسر کشور به بحث coronavirus پاسخ. "ما هنوز هم برخی از کارکنان. من تماس بگیرید اونا در این سفر و بگو: "آیا مسئله ای است که اجازه نمیدهد تا ما یک فرصت به هضم آن است."

او افزود: "این یکی است که در آن وجود دارد بسیاری از سیاسی حساسیت به آن است."

اسکات فیلیپس, سیاست جدید ارتباطات و رئیس برای وزارت امور اراضی گفت: اواخر پنجشنبه, "اجاره نامه است که هنوز هم در حال آماده ما در خدمات املاک و مستغلات اداره است. ... ما در حال آماده سازی اسناد و مدارک گرفتن اجاره آماده به ارسال کردن درب."

فیلیپس گفت AT&T تنها یک پیشنهاد در اجاره نامه که آگهی حراج عمومی پس از آنها درخواست آن را.

کوچک قطعه زمین مجاور به یک اجاره نامه های موجود برگزار می شود, Custer, تلفن تعاونی برای 100-پا-بالا برج همراه. زمانی که این شرکت قرار داده است که یکی در سال 2013 آن با جامعه و آرایه ای از منافع به مکانیابی و طراحی آن را برای حداقل تداخل با این دیدگاه در حالی که ارائه بهترین ارتباطات دسترسی داشته باشید.

کاستر تلفن مدیر دنیس Thornock گفت: زمین مدیره "ما می خواهم رکورد نشان می دهد که اگر هیئت مدیره تصمیم می گیرد آن را نمی خواهید دیگر ارتباطات برج در مرز Creek منطقه از دندانه اره ای ملی و منطقه تفریحی کاستر تلفن دارای قابلیت co-قرار دادن یکی دیگر از ارائه دهنده های موجود ما برج."

با توجه به گزارش کارکنان به زمین هیئت مدیره این دو شرکت مورد بحث co-محل FirstNet پروژه برج های موجود به جای ساختمان های بزرگ و برج های جدید اما نمی توانند به توافق برسد.

"ما در حال بالا پیشنهاد در این زمین و ما مایل به حرکت به جلو با این پیشنهاد سایت-ساخت" نماینده شرکت جاناتان "JJ" هایس گفت: زمین مدیره. "این یک بزرگ و مهم برج برای AT&T برای FirstNet و برای ایمنی عمومی در این منطقه است."

هیز برخی از پرهای ژولیده در هیئت مدیره زمانی که او خود را آغاز کرد اسلاید پاورپوینت ارائه کرد و گفت: "برخی از این اطلاعات ما می پرسند که تصاویر و عکس های گرفته شده بدون اجازه از AT&T."

کمی قطع "من می خواهم به شما یادآوری می کنند که این یک جلسه عمومی. در یک جلسه همه چیز را که ارائه شده است بنابراین اگر شما چیزی است که شما می خواهم بهتر است آن را بر روی صفحه نمایش."

این FirstNet پروژه در سراسر کشور یکی از با هدف پوشش بهتر برای پاسخ اول که باید اولویت در شرایط اضطراری در شبکه بیش از ترافیک تجاری. ایالت آیداهو درگیر شده است در FirstNet اجرای برای چندین سال و براد Richy از آیداهو دفتر مدیریت اضطراری گفت: زمین های هیئت مدیره است که سابق رژیم صهیونیستی. بوچ سمور "تصمیم گرفتند" به شبکه باعث بحث های متعدد برج سایت های جدید و موجود در سراسر کشور.

دادستان کل لارنس Wasden خواسته Richy "من دریافت اطلاعات است که دولت درخواست این مکان خاص برای این برج ساخته شود. و درک من این است که دولت درخواست شده است که در آن قرار می گیرد در مجاورت Redfish دریاچه, اما نه فقط این بسته خاص. من فقط می خواستم برخی از روشن شدن در آن است."

Richy پاسخ داد: "شما درست است. ما در منطقه ای که نیاز به پوشش. ما نمی انتخاب مکان خاص است."

استنلی شهردار Stephen Botti گفت: زمین مدیره "تاثیر بالقوه این برج همراه یک مسئله مهم برای ساکنان استنلی و آنچه که من اسمش بیشتر استنلی جامعه در دندانه اره ای دره. یاد از نظر دندانه اره ای در محدوده این منطقه که من مطمئن هستم که همه شما با آن آشنا هستند یک دلیل است که بسیاری از مردم را انتخاب کنید به زندگی و کار در این منطقه است. و بسیاری از آنها ارائه خدمات به بازدید کنندگان که می آیند تا در اینجا به همین دلیل است."

پیشنهاد برج خواهد بود "بسیار برجسته محل" شهردار گفت. "این خواهد بود که تنها 6/10 از یک مایل از بزرگراه دولت 75 و یک مایل از جاده دسترسی به Redfish دریاچه که آن را یک اختلال بینایی برای هزاران نفر از گردشگران که برای بازدید Redfish دریاچه در هر سال است. آن نیز خواهد بود بسیار قابل رویت به رانندگان در بزرگراه 75 به عنوان آنها نگاه نسبت به دندانه اره مانند کوه است."

این سایت همچنین در قلب این تنها international dark-sky رزرو در ایالات متحده آمریکا است که جذب بازدید کننده از سراسر ایالات متحده و جهان است. در حال حاضر این برج جدید نیست پیشنهاد روشن می شود اما شهردار و دیگران گفت: اداره هوانوردی فدرال در حال بررسی قوانین و مقررات خود را برای چنین برج و ممکن است نیاز به آن را روشن و یا با رنگ متمایز ویدئویی در آینده است.

"تحمیل روشنایی درخواست در آینده خواهد به شدت تاثیر شب-آسمان مشاهده و تقریبا کل عدم وجود آلودگی نوری در رزرو" Botti گفت: زمین مدیره. "برج خواهد شد در نزدیکی مرکزی تاریک ترین منطقه هسته از ذخیره. آن را به سختی می تواند در بدتر خواهد شد."

دیگران صحبت کردن در برابر پیشنهاد و یا ارسال نامه در برابر آن شامل Custer County کمیسیون; دندانه اره ای جامعه; دندانه اره ای تفسیری و تاریخی انجمن; آیداهو حفاظت لیگ; منطقه کسب و کار; و متعدد دیرین ساکنان و بازدید کنندگان به این منطقه است.

وکیل صاحب زمین لوکاس از طرفداران غرب گفت: زمین مدیره که FirstNet پروژه منوط به قانون فدرال و اگر دولت با درآمد حاصل از اجاره نامه خود را سازمان خواهد کت و شلوار فایل به صورت کامل زیست محیطی ملی و سیاست عمل بررسی اثرات آن به دندانه اره ای ملی و منطقه تفریحی تاریکی-آسمان رزرو و محافظت دیگر ارزش های دیدنی منطقه است. این گروه در حال حاضر ارائه یک درخواست رسمی به FirstNet در این راستا است.

"من فکر می کنم عقل سلیم راه حل در اینجا این است که برای زمین مدیره به درخواست کارکنان خود را با هم با AT&T و با کاستر تلفن و به دنبال جایگزین دیگری" او گفت:.

فیلیپس کاهش یافته است به نظر در چشم انداز طرح دعوی در دادگاه فدرال اگر اجاره نامه به جلو حرکت می کند.

"ما از طریق لیزینگ روند ما یک تبلیغات روند و ما را به همه ما اجاره به حراج عمومی" او گفت:. "اداره می شده اند بسیار خوشحال اگر وجود داشته است بیش از یک پیشنهاد در این حراج. منافع دیگر می توانست به جلو آورده و دیگر ایده ها و پیشنهادات مختار است."

او گفت: "ما یک اجاره نامه ما به دنبال قانون ما به دنبال خود ما پروسه وجود دارد و تنها یک پیشنهاد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب