اسایش موضوع در لیک المو چاله یسوعیان در مقابل زهد

هر آخر هفته به عنوان بسیاری از مردان 70 جمع آوری و به مدت سه روز سکوت دعا و مراقبه در یسوعیون عقب نشینی خانه د

توسط NASERINEWS در 22 اردیبهشت 1399

هر آخر هفته به عنوان بسیاری از مردان 70 جمع آوری و به مدت سه روز سکوت دعا و مراقبه در یسوعیون عقب نشینی خانه در نزدیکی دریاچه Demontreville در لیک المو.

در خلوت انجام شده توسط سفارش یسوعیون از کلیسای کاتولیک روم برگزار شده است 100 هکتار ملک از سال 1948. از پنج شنبه شب تا یکشنبه بعد از ظهر به مردان اختصاص زمان به تمرینات معنوی بر اساس نوشتههای سنت ایگناتیوس 16 قرن کشیش اسپانیایی که تاسیس یسوعیان. بیش از 3000 مردان حضور سالانه است.

"سکوت ضروری است" این کشیش پاتریک McCorkell عقب نشینی مدیر خانه گفت: مطبوعات پیشگام در 2016. "اگر سر خود را پر از سر و صدا شما نمی خواهید به شنیدن صدای خدا."

یسوعیان در حال حاضر درگیر در یک نبرد قانونی خود را برای حفظ مقدس سکوت. آنها باید شکایت کرد یک گروه از همسایه Hermits این ادعا که Hermits' برنامه ریزی برای استفاده از 2,300 پا در جلوی خانه در اموال خود را برای رسیدن به یک پیشنهاد جدید $4.5 میلیون نمازخانه در زهد ملک " را "مادی مختل یسوعیون عقب نشینی خانه عملیات و ادامه داد: زنده ماندن به عنوان یک مرکز عقب نشینی."

زهد شناخته شده رسما به عنوان کرملی عزلت از خوبان مریم باکره از کوه کرمل استدلال می کنند در اسناد دادگاه که آنها راحت شدن از درد بیش از یسوعیون زمین — از Demontreville دنباله شمال به اموال خود را — برای استفاده از جمله ساخت و ساز و استفاده از جدید خود را چپل. آنها استدلال می کنند که Discalced کرملی راهبه, St. Paul شده اند با استفاده از راحت شدن از درد به طور مداوم از راهبه ها بودند deeded زمین توسط فیلیپ و Bernadine Mackey در سال 1954 و که موجود بسیاری طرح با دسترسی راحت شدن از درد به Demontreville دنباله دار شده است در محل پس از سال 1904.

زهد تاسیس خود را در این سایت در سال 1987 با راهبه' رضایت و اجاره 30 هکتار از کرملی ملک برای 1 $در سال برای 99 سال با گزینه ای برای خرید در پایان اجاره نامه. حدود 10 Hermits — کشیش و غیر مقدر مردان — ملک زندگی می کنند که تعداد کمی از پارکینگ در دسترس عموم نیست و تنها چند بازدید کننده در روز. دسترسی به وسیله نقلیه به صومعه تنظیم شده است توسط یک دروازه کنترل Carmelites; دسترسی به وسیله نقلیه به صومعه بسته است در 4 p. m. روزانه.

13 Discalced کرملی راهبه در صومعه "زنده غور و تعمق در زندگی از تنهایی و سکوت" با توجه به اسناد دادگاه. "راهبه ها زندگی می کنند منزوی زندگی و ارتباط با عموم مردم است. هنگامی که درگیر نیست در مورد صومعه هر خواهر باقی مانده در 'سلول' که در سکوت و نماز او عادی کار می کنند."

راحت شدن از درد به اموال خود را منتقل شد به شرق در اواسط دهه 1960 هنگامی که یسوعیان آرزو برای ساخت یک کلیسای جدید برای عقب نشینی خانه به طور مستقیم در مجاورت راه اصلی اسایش. با توجه به اسناد دادگاه کرملی راهبه پذیرش پیشنهاد تغییر مسیر است که آنها را فراهم می کند و زهد "با بیان نامحدود دسترسی به اموال خود را از Demontreville دنباله شمال است."

"استفاده از اسایش در طول سال توسط کرملی راهبه و زهد بوده است, حداقل, حساب بسیار خصوصی این دو طبیعت مذهبی سفارشات و نه با دخالت سکوت خلوت یسوعیون عقب نشینی خانه" زهد استدلال در دادگاه اسناد و مدارک.

در سال 1991 Hermits ارائه یک طرح سایت به لیک المو مقامات که شامل چهار فاز توسعه که یکی از آنها یک کلیسای کوچک. مقامات شهرستان به تصویب طرح سایت.

زهد در سال 2012 شروع به برنامه ریزی برای ساخت و ساز از کلیسای مریم باکره از کوه کرمل و استخدام معمار دانکن Stroik از دانشگاه نوتردام به تدوین برنامه.

نمازخانه که صندلی 44 نفر خواهد بود برای عموم آزاد است اما در درجه اول استفاده می شود Hermits که در ملک اقامت با توجه به اسناد دادگاه. یک کمپین جمع آوری کمک مالی را مطرح کرده است حدود 2.2 میلیون برای نمازخانه در نظر گرفته شده که به خدمت "جامعه در حال رشد ما به عنوان به خوبی به عنوان مهمانان ما" با توجه به زهد' سایت.

در یک مقاله منتشر شده در کاتولیک روح در مارس 2015, پدر جان, سوختگی قبل از زهد گفت: زهد موجود چپل "بیش از حد کوچک است به جای بسیاری از افرادی که درخواست دعا کردن با آنها." این کلیسای جدید که اجازه می دهد مردم را به پیوستن به زهد برای روزانه توده های مناجات از ساعت و خصوصی, نماز, با توجه به مقاله.

دریاچه علم و شورای شهر مصوب در سال 2019 مشروط-مجوز استفاده و واريانس به مجوز ساخت و ساز و استفاده از جدید چپل. اضافه کردن یکی دیگر از جلوی خانه یا دسترسی به Carmelites' اموال خواهد بود "عملی دشواری" به عنوان تنها مکان خیابان را ملک نمای ساختمان در پنهان است Bay Trail به جنوب با توجه به جلسه چند دقیقه از دریاچه علم و کمیسیون برنامه ریزی در ماه اوت سال 2019. جدید از 1500 پا در جلوی خانه را "نیاز گسترده درخت حذف و درجه بندی خواهد بود و دسترسی بر روی یک خیابان محلی — نه جمع و یا شریانی خیابان به عنوان کد شهرستان نیاز به مکان های عبادت" دقیقه دولت است. "استفاده از موجود در جلوی خانه برای دسترسی به Demontreville دنباله برای علاوه بر این از یک کلیسای کوچک برای سایت مناسب استفاده از اموال و موجود دسترسی داشته باشید."

یسوعیان نیز باید شکایت کرد لیک المو به دنبال امر به معروف مسئولان شهرستان از صدور هر گونه مجوز ساخت و ساز برای ساخت و ساز از زهد' چپل.

"ترافیک در ارتباط با مکان نمازخانه به ناچار افزایش سر و صدا حواس پرتی و گرد و غبار و آلودگی و مسائل ایمنی در Demontreville اموال" یسوعیان استدلال در دادگاه اسناد و مدارک. "این اثرات زیان بار خواهد مادی مختل یسوعیون عقب نشینی خانه عملیات و ادامه داد: زنده ماندن به عنوان یک مرکز عقب نشینی."

تنها ضروری وسایل نقلیه مجاز به دسترسی یسوعیون عقب نشینی خانه در حالی که یک عقب نشینی در حال پیشرفت است و کسانی که حضور در این عقب نشینی "در حال انتظار برای پارک وسایل نقلیه خود را در یک گاراژ قفل شده و دوباره از آنها استفاده کنید تا ترک در روز یکشنبه" با توجه به اسناد دادگاه. "این است که همه انجام می شود در بخش برای ایجاد یک محیط است که به ترویج محیط زیست طبیعی و به طور همزمان فراهم می کند یک استراحت از فشار و شلوغی زندگی روزمره که شامل استفاده از, و قرار گرفتن در معرض خودرو.

"حفظ سکوت و آرامش و غور و جو ... ضروری است برای retreatants معنوی به دنبال غنی سازی" اسناد وزارت امور خارجه. "این ویژگی نیز ضروری به ادامه زنده ماندن مالی و وجود یسوعیون عقب نشینی خانه."

وکلای مدافع برای Hermits استدلال در اسناد دادگاه که مردان حضور خلوت می توانید شنیدن سر و صدا از ترافیک در Demontreville دنباله شمال مینه سوتا, 36, بین ایالتی 694 "و دیگر جاده های قطار هواپیما و موتور قایق و جت اسکی و تفریحی دیگر سر و صدا از دریاچه Demontreville" در حالی که در کنار دریاچه پیاده روی.

آنها همچنین ادعا می کنند یسوعیان را محدود کرده اند دسترسی راحت شدن از درد به کرملی ملک "در تعدادی از موارد ... با قرار دادن علائم ادعا دسترسی به جاده ها باید مورد تایید توسط یسوعیان جسمی مسدود کردن جاده ها با اشیاء (از جمله یک کامیون) و شفاهی accosting افراد و کارگران در تلاش برای استفاده از حق ارتفاق عبارت برای دسترسی به کرملی ملک" با توجه به اسناد دادگاه. "در تعدادی از موارد یسوعیان' تلاش برای جلوگیری از دسترسی باعث شده ایالات متحده خدمات پستی حامل به این باور ایمیل تحویل می تواند به کرملی اموال."

یسوعیان' طرح دعوی در دادگاه به دنبال اعلام حکم و تاکیدی کمک به جلوگیری از ساخت و ساز از زهد' پیشنهاد نمازخانه.

پدر سوختگی قبل از زهد و گری ون Cleve وکیل برای یسوعیان کاهش یافته است به اظهار نظر در مورد طرح دعوی در دادگاه. مورد برنامه ریزی شده است برای رفتن به دادگاه در ماه فوریه است.

وکلای مدافع برای دریاچه علم و زمینه یک حرکت برای قضاوت به طور خلاصه در مورد آنها; تصمیم گیری باید درباره May 21, گفت:, شهرستان, مدیر, Kristina Handt.

"شهرستانها را زمین-استفاده از تصمیم گیری بر اساس اطلاعات ارائه شده به آنها و اختلاف بین یسوعیان و Carmelites است که فقط یک اختلاف بین آن دو" او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب