Drew Brees' همسر معذرت خواهی برای شوهر نظرات به پرچم ایالات متحده

New Orleans Saints کارفرمایی Drew Brees است عذرخواهی برای نظرات او در مصاحبه ای در مورد مخالفت خود را به khezr

توسط NASERINEWS در 20 خرداد 1399

New Orleans Saints کارفرمایی Drew Brees است عذرخواهی برای نظرات او در مصاحبه ای در مورد مخالفت خود را به khezri را به زانو در ایالات متحده سرود. در حال حاضر همسر او عذرخواهی کرد و همچنین گفت: "ما مشکل است."

بریتنی Brees مشترک این کلمات در یک Instagram پست شنبه همراه با یک آیه و دو به نقل از مارتین لوتر کینگ جونیور از جمله یکی که گفت: "در پایان ما را به یاد داشته باشید کلمات از دشمنان ما اما سکوت از دوستان ما."

"می گویند:" من موافق نیستم با بی احترامی به پرچم "من در حال حاضر درک بود نیز گفت: من نمی فهمم چه مشکل واقعا من درک نمی کنم آنچه که شما در حال مبارزه برای و من مایل به شنیدن از شما به خاطر ما مفاهیم preconceived از آنچه که پرچم به معنی به ما" بریتنی Brees نوشت: در یک پست طولانی مشترک زن و شوهر بنیاد صفحه.

شوهرش خواسته بود روز شنبه در مصاحبه با یاهو دوباره اعتراضات سابق NFL quarterback Kaepernick که سکوت در زمان زانو طول سرود قبل از بازی به منظور بالا بردن آگاهی از خشونت پلیس و نژادی و بی عدالتی است.

"من هرگز موافق با کسی بی احترامی به پرچم ایالات متحده" Drew Brees گفت: در طول این مصاحبه اضافه کرد که سرود ملی او را به یاد پدربزرگ خود که خدمت در نیروهای مسلح در طول جنگ جهانی دوم است.

پس از نظر پخش کارفرمایی انتقاد قرار گرفته بود در رسانه های اجتماعی با مشخصات بالا در ورزشکاران از جمله LeBron James و برخی از هم تیمی های خود. تظاهرات و راهپیمایی در نیواورلئان در هفته گذشته نیز شعار لعنت در او.

"سفید امریکا نیست شنوایی" خود نوشت: در عذرخواهی پست شنبه. "ما به طور فعال به دنبال تبعیض نژادی."

Drew Brees عذرخواهی برای اظهارات خود در هفته گذشته در یک Instagram پست گفت: نظرات خود شد "حساس و به طور کامل از دست رفته خوانده شده را علامت." او همچنین عذرخواهی در یک ویدیو ارسال شده در Instagram و در نامه ای به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در رسانه های اجتماعی گفت: "من متوجه این مسئله در مورد پرچم آمریکا" پس از رئیس جمهور گفت: در توییتر جمعه که Brees باید گرفته اصلی خود را ،



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن