دوروتی دین ارائه: زمزمه همراه با حموس بین المللی حموس روز - دوشنبه 11 مه سال 2020 PST

آیا شما آماده به جشن می گیرند ؟ چرا که جمعه نیست خود را به طور متوسط چهار شنبه: آن را بین المللی حموس روز تجلی

توسط NASERINEWS در 22 اردیبهشت 1399

آیا شما آماده به جشن می گیرند ؟ چرا که جمعه نیست خود را به طور متوسط چهار شنبه: آن را بین المللی حموس روز تجلیل خوشمزه خاورمیانه ظرف است که می تواند غوطه ور زد ، slathered یا dunked.

اگر شما نا آشنا با حموس که به معنی "نخود" در عربی آن را یک شیب یا گسترش ساخته شده با نخود (لوبیا garbanzo) (بخارا) (دانه کنجد رب) لیمو و ادویه جات ترشی جات. آن را معمولا به عنوان پیش غذا در کنار نان لواش و انواع سبزیجات برای فرو بردن.

بافت خامه و طعم و مزه می تواند طیف وسیعی از سیر به مزه تند و دودی به تند.

من عاشق این نسخه به عنوان من آن را به تعادل کامل از طعم: این رایحه خاکی و روشن است.

این دستور العمل های تماس برای چند مواد تشکیل دهنده و ساخته شده است به سرعت.

این شروع می شود با ترکیب بخارا و آب لیمو را در یک پردازنده مواد غذایی و پردازش آن را تا ضخیم و خامه. لیمو, روغن زیتون, سیر خرد شده, زیره سبز, نمک و فلفل و سپس اضافه شده در چرخید و به دنبال نخود.

آن پردازش شده است برای چند دقیقه و سپس کمی از نخود مایع اضافه شده است برای اطمینان فوق العاده سرسبز و صاف قوام. و voila! خود را حموس آماده است.

هنگامی که خدمت پر کردن هستند باید به عنوان یک "اختیاری" باید). یک نم نم باران از روغن زیتون نم فلفل قرمز فتا وتکه تست آجیل کاج و/یا جعفری خرد شده چند از مورد علاقه های شما.

در حالی که به طور معمول به عنوان یک شیب با چیپس پیتا و crudités حموس همه کاره است در استفاده از آن و جفت. سعی کنید آن را به عنوان یک گسترش در ساندویچ یا پیچد. اضافه کردن برخی به خود deviled تخم مرغ پر است. و یا مخلوط آن با اضافی روغن زیتون و شراب سفید یا سرکه بالزامیک برای خوشمزه سس سالاد.

همچنین با استفاده از این به عنوان پایه دستور العمل شما می توانید آن را با یک لیست بی پایان از add-ins را با توجه به سلیقه شما: فلفل قرمز بو داده Sriracha آووکادو sundried, گوجه فرنگی, گوشت, کبابی, سیر, tapenade سبزیجات تازه و یا ادویه جات ترشی جات, فقط به نام چند.

حموس

1/4 فنجان خوبی هم زده بخارا

آب و مزه از لیمو 1

2 قاشق غذا خوری روغن زیتون به علاوه موارد بیشتر برای خدمت

2 حبه سیر خرد شده

1/2 قاشق چای خوری زیره سبز زمین

1/2 قاشق چای خوری نمک

خرج کردن تازه کرک فلفل

1 (15 اونس) می توانید نخود خشک با مایع محفوظ است

2 تا 3 قاشق غذاخوری نخود مایع یا بیشتر به عنوان مورد نیاز

اختیاری toppings: یک نم فلفل قرمز یک چرخش روغن زیتون فتا وتکه تست آجیل کاج و/یا جعفری خرد شده

ترکیب بخارا و آب لیمو را در کاسه ای از یک پردازنده مواد غذایی و فرایند 1 دقیقه و سپس خراش به پایین طرف کاسه و روند به مدت 1 دقیقه یا تا زمانی که صاف و خامه.

اضافه کردن لیمو و روغن زیتون و سیر خرد شده زیره سبز, نمک و فلفل و روند برای یک دقیقه, خراش دادن, کردن کاسه در صورت نیاز. اضافه کردن نخود به مخلوط و روند برای 2 دقیقه.

خراش به پایین طرف کاسه و اضافه کردن 2 قاشق غذا خوری از محفوظ نخود مایع است. روند تا زمانی که مخلوط به قوام مورد نظر اضافه کردن یکی دیگر از قاشق غذا خوری از مایع در صورت نیاز. مخلوط باید با شکوه و خامه.

انتقال حموس به یک کاسه خدمت و اضافه کردن مورد نظر پر کردن: یک نم نم باران از روغن زیتون نم فلفل قرمز فتا وتکه تست آجیل کاج و/یا جعفری خرد شده.

خدمت در کنار تست, نان پیتا, نان کراکر و/یا سبزیجات تازه.

فروشگاه حموس در ظروف محفوظ از هوا و خنک تا زمانی که یک هفته.

آدری و آلفارو را می توان در رسید spoonandswallow@yahoo.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب