Dear Abby: خواهر ترس برای جوان زاده مطرح سمی در خانه

DEAR ABBY: پس از سال های بسیاری از من و خواهرم در نهایت باید یک ارتباط مناسب و معقول. من احساس می کنم من می تو

توسط NASERINEWS در 13 خرداد 1399

DEAR ABBY: پس از سال های بسیاری از من و خواهرم در نهایت باید یک ارتباط مناسب و معقول. من احساس می کنم من می توانم بگویم او در مورد تقریبا هر چیزی.

برادر در قانون "هارون" یک الکلی است و او را قادر می سازد. زمانی که او نوشیدنی خود را در حال حاضر در خلق و خوی سریع و بدتر می شود و او "همه چیز را می داند." به چیزهایی بدتر از آنها 3-سال-کودک من تماس بگیرید "کیسی." آن infuriates من زمانی که من دیدن آرون خام بیعار, "قادر مطلق" رفتار در مقابل کیسی.

شده اند وجود دارد از او استفاده کرده است حضور من (چون من بچهداری کیسی) به نوشیدن به نقطه اختلال. هنگامی که کیسی یک اوقات تلخی و یا خسته است و اعمال او در عصر هارون از دست می دهد صبر و شکیبایی ، او yells در او انتقاد چیز در مقابل او و طوفان به بیرون از اتاق.

من به خوبی آگاه است که کودکان سازمان دیده بان و یادگیری رفتار را از پدر و مادر خود را. دختران به دنبال پسران سپس مردانی که رفتار مانند پدر خود در فکر آن است که رفتار طبیعی. من چگونه رویکرد خواهر که اقدام به خرید هارون ویسکی زمانی که او احساس کردن که یک مشکل جدی وجود دارد در اینجا ؟

من و شوهرم یک خانه پایدار و موفقیت های مطرح شده پنج فرزند. ما خواهد بود مایل به در کیسی تا هارون است که واقعا هست. نظرات من به خواهر من خواهد شد با خشم یا شاید نفرت, اما من انجام خواهد داد آنچه که بهترین است برای کیسی. من دوست دارم که دختر بچه ای بیش از حد به او مطرح شده در چنین سمی محیط زیست است. — بین یک زن و یک محل سخت

عزیز بین: به شما می گویند شما خواهر ورقه شوهرش الکل هنگامی که او را پایین. به من می گوید که او ممکن است با استفاده از آن به خود درمانی افسردگی است.

شما نیاز به صحبت کردن با خواهر خود را. هنگامی که شما انجام دهید توضیح شما در مورد آرون تغییر رفتار زمانی که او می نوشد و اثر آن است — و ادامه خواهد داد به در کمی کیسی. هارون آیا نیاز به کمک دارید اما تا خواهر خود را. را قادر می سازد کسی که به عنوان حسن نیت آن را به عنوان ممکن است کمک به فرد است.

هارون نیاز به صحبت کردن با یک دکتر در مورد قسمت از افسردگی و خواهر خود را می تواند به دست آوردن مقدار زیادی از بینش با حضور برخی از Al-Anon جلسات. شما می توانید پیدا کردن در این نزدیکی هست با مراجعه به al-anon.org. پیشنهاد به رفتن با او را اگر او تمایلی.

عزیز ابی: من در یک, نژادهای رابطه (من سیاه و سفید/اسپانیایی). ما شده اند با هم برای یک سال.

او فقط در مورد همه خانواده من و همه دوستان من, اما من تنها ملاقات چهار نفر در زندگی خود. او تا به بسیاری از دوستان در رسانه های اجتماعی اما هیچ کس نمی داند در مورد من. او هرگز پست عکس از ما و یا حتی نکات هر چیزی در مورد من. او با دوستان خود و او می داند که در مورد دوست دختر خود را, اما او هیچ سرنخ در مورد من. هیچ کس می کند. من احساس می کنم او مرد نامرئی.

او می آید از یک "کشور" background, و من می ترسم او خجالت یا شرمندگی از من. من خواندن بیش از حد به این یا من باید نگران آن است که او ممکن است به من تا آنجا که من به او ؟ ما صحبت در مورد ازدواج. — مرد نامرئی در تگزاس

عزیز INVISIBLE MAN: چیزی نیست حق در اینجا. شما می گویند شما "شد و" صحبت کردن در مورد ازدواج. آیا شما هنوز هم صحبت در مورد آن ؟ من آن را عجیب و غریب است که پس از با هم بودن برای یک سال شما را برآورده نکرده او شما را ملاقات کرده اید چند تا از دوستان او و او نوشته شده است هیچ چیزی در مورد شما در رسانه های اجتماعی. زمان آن رسیده است که به درخواست او دلیل و چه عاشقانه خود را ممکن است اجرای آن.

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن