کانادا Felicia اسپنسر باعث اساسی کیف پول از $125,000 در UFC 250 دست دادن

کانادا Felicia (Feenom) اسپنسر ساخته اساسی کیف پول 125,000 $(ایالات متحده) برای او از دست دادن با تصمیم روز شن

توسط NASERINEWS در 20 خرداد 1399

کانادا Felicia (Feenom) اسپنسر ساخته اساسی کیف پول 125,000 $(ایالات متحده) برای او از دست دادن با تصمیم روز شنبه به قهرمان ورزشکار پروزن آماندا (شیر) Nunes در UFC 250.

Nunes, که همچنین دارای UFC خروس وزن تاج ساخته شده $450,000 از جمله 100.000 دلار برنده جایزه با توجه به آمار و ارقام منتشر شده توسط Nevada State ورزشی کمیسیون.

اسپنسر که متولد مونترال اما نقل مکان به ایالات متحده آمریکا با خانواده اش هنگامی که او چهار, از دست رفته یک $75,000 برنده جایزه.

نوادا کمیسیون ارقام را شامل نمی شود UFC پاداش. Nunes کسب خواهد کرد به مراتب بیشتر از مقدار ذکر شده لطف برش pay-per-view.

پول مسئله بود که در جلو و مرکز در لاس وگاس کارت با UFC رئیس دانا سفید داشتن به پاسخ های اخیر شکایت بیش از پرداخت از نور-قهرمان سنگین وزن جان (استخوان) جونز و سبک وزن مدعی Jorge Masvidal.

پس از یک پانچ حذفی برنده بیش از جانباز خروس وزن ادی Wineland در روز شنبه (قند) شان اومالی گفت: او سزاوار بهتر payday در.

اومالی ساخته شده $80,000 از جمله $40,000 برنده جایزه با توجه به نوادا کمیسیون. او همچنین به دست آورده $50,000 عملکرد پاداش اعلام شده توسط UFC.

"من فقط می خواهم آن را به صورت عادلانه" گفت: اومالی که گفت: قرارداد قرار بود renegotiated پس از آخرین پیروزی خوزه آلبرتو Quinonez.

"من قطعا فقط می خواهم به پرداخت آنچه که من احساس می کنم ارزش," او اضافه شده

سفید در پاسخ به این شکایت گفت: همه چیز وارونه در طول همه گیر و مبارزان نمی باید به مبارزه اگر آنها نمی خواهید به.

Nunes, یک برزیلی که قطار در فلوریدا برگزار شد 124-42 لبه قابل توجهی در حملات بیش از اسپنسر در درآمد کج 50-44, 50-45, 50-44 تصمیم بر کانادا.

با توجه به نوادا کمیسیون اسپنسر را باید به یک "غیر آواره چپ مداری کف بینی و شکستگی" پاک توسط یک جراح و یا چیز دیگری نیست مبارزه تا دسامبر. 4. حداقل او دستور داده شد به هیچ تماس تا تاریخ 22 ژوئیه و به مبارزه تا Aug. 6.

اسپنسر در ضمن ارسال شده رسانه های اجتماعی عکسی که نشان داد خندان او با دختر خوانده او Addie و سگ خود را.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"خوب به خانه در اورلاندو" او نوشت:

Nunes دستور داده شد که یک X-ray از حق خود استخوان درشت نی/استخوان نازک نی با تعلیق تا دسامبر. 4 مگر اینکه یک دکتر پاک او. او حداقل تعلیق است بدون تماس تا 28 ژوئن و هیچ مسابقه تا تاریخ 7 ژوئیه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب