برشا کاپیتان می گوید تیم او مخالف از سرگیری سری

رم با تیم مستقر در منطقه لومباردی که در آن نزدیک به 15000 نفر فوت کرده اند از coronavirus برشا کاپیتان Daniele

توسط NASERINEWS در 19 اردیبهشت 1399

رم با تیم مستقر در منطقه لومباردی که در آن نزدیک به 15000 نفر فوت کرده اند از coronavirus برشا کاپیتان Daniele Gastaldello گفت: تمام تیم ملی مخالف از سرگیری سری یک فصل فوتبال.

"در برشا ما تمام شده است لمس" Gastaldello گفت, ایتالیایی, روزانه, La Repubblica در یک مصاحبه منتشر شده روز شنبه. "همه ما می دانیم کسی که شده است به طور مستقیم آمار فاجعه است. ما متوجه شدم که کمی در آن طول می کشد برای خراب کردن یک خانواده است."

در حالی که اکثر باشگاه ها در لیگ ایتالیا در حال حاضر آموزش به صورت فردی در این هفته آخرین محل برشا یکی از holdouts.

"ما احساس نمی امن است. آنها درخواست آمریکا برای از سرگیری آموزش و به عقب بر گردیم بر روی زمینه حق دور تمرکز 12 مسابقات در 1 1/2 ماه. آن را با قرار دادن تمام بازیکنان ایمنی در خط" Gastaldello گفت. "من صحبت کردن برای من و هم تیمی های من. اگر قیمت از سرگیری است ما گرفتن به طور جدی زخمی, آن را به ارزش آن را ندارد. ... ما می ترسند."

هشت سری A بازیکنان دارای آزمایش مثبت برای این ویروس در pretraining تست این هفته: یکی در تورینو سه در فیورنتینا و چهار در سامپدوریا.

Gastaldello گفت که او و هم تیمی های خود بودند هرگز آزمایش این ویروس در سراسر کشور مستند در ایتالیا بنابراین "ما می دانیم که اگر ما تا به حال آن را تنها یک بار آنها را تست ما قبل از آموزش است."

برشا رئیس ماسیمو Cellino ماه گذشته تهدید به جریمه برشا را در بازی های باقی مانده اگر فصل رزومه — و او گفت: آن را تا به چیزی برای انجام با اجتناب از سقوط.

Gastaldello تکرار یک بیانیه توسط یکی دیگر از سقوط تهدید کرد, باشگاه ایبر در اسپانیا که گفت این بود که "ترس" از بازی دوباره.

"بله ما می ترسند. ما همه در معرض نه تنها بازیکنان بلکه تجهیزات مدیران درمانگران فیزیکی ماساژ درمانگران" Gastaldello گفت. "هر کس به ناچار به مخاطب می آید."

فوتبال مقامات شناور ایده secluding تیم از خانواده خود را در مهر و موم کردن محیط زیست به نتیجه گیری فصل و یا برگزاری تمام مسابقات در مرکز و جنوب ایتالیا —دورتر از این ویروس نقاط داغ.

"در آن معنا ندارد. آن را در برابر طبیعت" Gastaldello گفت. "ما حرفه ای هستیم اما ما نیز انسان است. ما همسران و فرزندان است."

وجود دارد بازیکنان به تیم های دیگر که به نظر می رسد اضطراب به سر.

"یک شروع جدید یک گام به جلو" یوونتوس مرکز Leonardo Bonucci نوشت: روز شنبه در Instagram پس از بازگشت به آموزش. "چیزهای کوچک است که اجازه دهید نگاه ما به آینده مثبت است."

Gastaldello همچنین پیشنهاد کرد که در آخرین دقیقه تصمیم دولت روز یکشنبه به اجازه باشگاه به رزومه آموزشی این هفته به صورت فردی "نیست منصفانه" از آنجا که این منجر به برخی از تیم ها شروع قبل از دیگران.

"ما باید تمام شده در صدا," او گفت:.

تیم کامل آموزش برنامه ریزی شده است به رزومه در 18 مه با توجه به دستورالعمل دولت اگر چه هیچ تصمیمی گرفته نشده در مورد راه اندازی مجدد بازی.

ایتالیایی برتر جوزپه کونته گفت: او قصد دارد برای دیدار با تمام فوتبال سهامداران به بحث در مورد وضعیت. در همین حال مقامات فوتبال مورد بحث و تجدید نظر سلامت خود پروتکل در جلسه با دولت ویروس نیروی کار در پنج شنبه — اما بدون هر گونه تصمیم گیری.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

وجود دارد 12 دور باقی مانده در سری آ به همراه چهار بازی است که به تعویق افتاد از 25 دور. همچنین جام حذفی نیمه نهایی قطع شد بعد از اولین پا منطبق است. لیگ برتر به حالت تعلیق در آمد در مارس 9, زمانی که دولت دستور داد در سراسر کشور مستند.

Gastaldello است خسته از این بحث ثابت بیش از آنچه که در مورد این فصل است.

"هر کس دارای قدرت تصمیم گیری," او گفت: "باید تصمیم بگیرد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن