نقد و بررسی کتاب: در 'تصنیف از پرندگان و مارها' سوزان کالینز نشان می دهد منشاء گرسنگی - شنبه, 30 آوریل سال 2020 PST

اگر شما می دانید سوزان کالینز' dystopian Hunger Games trilogy شما می دانید Coriolanus برف. او Katniss Everdeen

توسط NASERINEWS در 10 خرداد 1399

اگر شما می دانید سوزان کالینز' dystopian Hunger Games trilogy شما می دانید Coriolanus برف. او Katniss Everdeen را کینه جویی و استبدادی جمهور Panem که در آن هر سال 24 بچه ها از این مناطق انتخاب می شوند به مبارزه برای یک سخنرانی تلویزیونی مرگ است. او یک سادیست که بوی گل سرخ است و یک استعداد برای خرد کردن روحیه و ضربان قلب. در کوتاه او را نگه می دارد به حمام خون در رفتن.

آیا شما نیاز به دانستن بیشتر ؟ با انتشار شانس همیشه در او به نفع (the Hunger Games trilogy فروخته است بیش از 100 میلیون نسخه) کالینز معتقد است که شما انجام دهد. در کتاب جدید او "تصنیف از پرندگان و مارها" یک prequel به "بازی های گرسنگی" او به نظر می رسد در مرد (OK, نوجوان) که تبدیل به هیولا.

برای انجام این کار Collins طول می کشد خوانندگان به عقب 64 سال قبل از Katniss به رقابت پرداختند در این بازی به یک کنگره که هنوز بازسازی پس از مناطق ناموفق شورش. هجده ساله Coriolanus, Coryo به دوستان خود است که دانش آموز در آکادمی معتبر به شدت نیاز مالی و کمک هزینه تحصیلی. سنگین در اصل و نسب اما کوتاه بر مواد غذایی Coryo زندگی با پسر عموی خود دجله و مادر بزرگ خود را در یک آپارتمان لوکس و محروم از تمام تجملات. او پسر یک مرده قهرمان جنگ و هدف منحصر به فرد است را به شکوه بازگشت به خانه از برف است. چگونه به انجام این کار ؟ سلطه بر جهان ،

که به منظور بلند برای کسی که بازمانده کردن لوبیا و کلم, اما این بازی ها به اثبات می شود یک بازی را تغییر. آن بوده است که 10 سال پس از آغاز به کار خود را و مانند هر واقعیت نشان می دهد است که برای یک دهه از آن می تواند با استفاده از جدید زنگ ها و سوت. آن است که تصمیم گرفت که برای اولین بار دانش آموزان آکادمی مربی ادای احترامات مجبور به رقابت بپردازند. Coriolanus انتخاب شده است به عنوان یک مربی است و در حال حاضر در مورد رویای شام استیک و قدرت خرید زمانی که به او اختصاص لوسی خاکستری بیرد منطقه 12 ،

"می تواند وجود داشته باشد یک بزرگتر سیلی?" Coriolanus عجایب. "منطقه 12 کوچکترین منطقه, شوخی منطقه با توقف مفاصل-ورم بچه ها که همیشه فوت در پنج دقیقه اول و نه تنها که ... اما دختر؟" معلوم Coriolanus بدون نیاز به وحشت.

گرسنگی طرفداران می دانند که منطقه 12 بود Katniss' منطقه است و او چیزی جز توقف. همان را می توان گفت از لوسی خاکستری بیرد. هر چند که فاقد قتل-ماشین vibe او یک خواننده با جاذبه یدکی crooning راه خود را به قلب و ساخت اظهارات مانند "من یک آهنگ که ساخته شده بود برای این ویسکی صدای." او اساسا Stevie Nicks از گرسنگی و Coriolanus که جان سالم به در لبخند می داند چه یک سلاح قدرتمند جذابیت می شود. برای مردم قرار دادن شرط در مراسم تجلیل از او آسان است به سقوط در عشق با او است برای Coryo بیش از حد.

هر چند ما نمی خواهد پیدا کردن منبع از این بازی ها تا پایان کتاب از "پرندگان و مارها" است که ریشه در ایده که چه گذشته است مقدمه. اگر چه این بازی با الهام از نمایشهایش و خشونت از رم باستان بینندگان تلویزیون نیست تحقق. رتبه بندی نیاز به تقویت و آن را به مربیان به آنها را افزایش دهد. باید آنها اجرای کسانی که نمی watch ؟ و یا اجازه دهید بینندگان تغذیه ادای احترامات به عنوان اگر آنها باغ وحش حیوانات ؟ اوه امکانات.

این صحنه در طول بازی به شدت رسم و حرکت با همان سرعت فوق العاده خوانندگان به یاد داشته باشید از این مجموعه است. اما از آن است که قسمت سوم از این کتاب است که طول می کشد عمل به منطقه 12 است که الهامی از نظر تدریجی chipping دور از Coryo بشریت.

وجود دارد حتی اگر سر خود است و گفت که غیرمتعارف نوازندگان و استبداد فقط مخلوط نکنید او است نه قطع و خشک تبه کار نشده است. از طریق عاطفی خود را از تعامل با لوسی بیرد و پیچیده دوستی با Sejanus ستون قلمه از یک monied مهمات نجیب زاده با رشد وجدان ما دیدن Coryo وسواس با قدرت متزلزل خود عبارت "برف زمین در بالا!" خود را از دست دادن کنترل. ما می دانیم که آن را نمی خواهد آخرین اما این شگفت انگیز است برای دیدن که او یک بار در نظر گرفته شده عبور کردن "تبدیل به آینده مستبد" از خود را به انجام لیست.

یکی از خوشمزه ویژگی های یک prequel است که آن را پر می کند در جاهای خالی. برای کسانی که شوربا سه گانه شده اند و در انتظار 10 سال های طولانی برای پاسخ به سوالات مانند "که unhinged وحشی آمد تا با بچه ها کشتار کودکان و نوجوانان?" یا "چه معنی پشت آهنگ 'The Hanging Tree'?" – کالینز آنها است.

به محض این که خبری از کتاب شکست این سوال بود: در یک سری با بسیاری از شخصیت های دوست داشتنی, چرا Collins ترین را انتخاب کنید سادیستی به عنوان شخصیت? در اول سوم از کتاب سر gamemaker دکتر گلهای او را به یاد دانش آموزان آکادمی که "جنگ در حال برنده با سر نه قلب." این کشش بین Coryo سر و قلب و تحقق است که او در واقع دارای یک قلب تپنده نه فقط یک گل رز معطر توده زغال سنگ است که باعث می شود رئیس جمهور آینده برف بسیار شایسته یک 517-صفحه prequel.

تانابه نویسنده پنج کتاب از جمله اخیرا "یک صد خورشید."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن