Ayo Akinola کلاه ترفند آسانسور TFC گذشته مونترال تاثیر

دریاچه BUENA VISTA, FLA.—Ayo Akinola به ثمر رساند و سه گل بردن مسابقات خود را در مجموع به پنج و بازیساز اسپانی

توسط NASERINEWS در 27 تیر 1399

دریاچه BUENA VISTA, FLA.—Ayo Akinola به ثمر رساند و سه گل بردن مسابقات خود را در مجموع به پنج و بازیساز اسپانیایی Alejandro Pozuelo تا به حال سه کمک به تورنتو FC شکست مونترال تاثیر 4-3 روز پنج شنبه در MLS برگشت مسابقات است.

پیروزی تورنتو نقل مکان کرد در بالای جدول رده بندی گروه C حداقل برای شب, با چهار امتیاز از دو بازی در حالی که آینده تاریک و دلگیر به نظر می رسد برای بی معنی مونترال.

آن دیگری شب وحشی شامل کانادا تیم در ESPN جهان گسترده ای از مجموعه ورزشی اگر چه این زمان آتش بازی بودند تا حد زیادی محدود به نیمه اول. سن خوزه بسیج اواخر روز چهارشنبه به لبه ونکوور وایت کپس 4-3.

الجزایر بین المللی Saphir Taider ساخته شده چیز جالب تبدیل دوم مجازات در شب در 95 دقیقه پس از بررسی تایید لوران Ciman هندبال.

ریچی Laryea نیز به ثمر رساند برای تورنتو. هندوراس بین المللی Romell Quioto به حال دیگر مونترال هدف است.

Akinola که تا به حال یک هدف در 12 بازی گسترش بیش از دو فصل قبل ساخته شده است, بیشتر از این فرصت برای پر کردن در برای جوزی آلتیدور تا کنون در این مسابقات است. 20 سال پیر می پیوندد Tosaint Ricketts به عنوان تنها TFC بازیکنان به نمره دو گل یا بیشتر در متوالی لیگ مسابقات. Ricketts در حال حاضر با Whitecaps آن را در ماه سپتامبر 2017.

Pozuelo در ضمن راه اندازی پنج شش تورنتو اهداف در این مسابقات است.

Laryea را باز کرد به ثمر رساند در دقیقه هشتم گرفتن جریمه عبور از Pozuelo پایین سمت چپ پهلو قبل بودند eluding Shamit Shome به آتش پایین راست پا شات گذشته کلمنت آرسنال.

Quioto پاسخ در تاریخ 14 دقیقه بعد از آرژانتین هافبک Emanuel Maciel در اولین تاثیر شروع به قطعه قطعه باز تورنتو دفاع با توپ. Quioto رشد تعقیب Omar Gonzalez و تضعیف توپ گذشته کوئنتین Westberg.

Akinola ترمیم TFC سرب در 25 دقیقه دربندی کردن و صاف کردن نه عبور دنباله آغاز شده است که در تورنتو به پایان زمانی که Gonzalez رهبری دور مونترال صلیب به Laryea که تا به حال به مبارزه راه خود را از گوشه.

مایکل بردلی در نهایت در بر داشت Auro در جناح راست و برزیل همراه با پابلو Piatti و Pozuelo که تضعیف در یک کاملا وزن کم صلیب برای Akinola به دست کشیدن در.

مونترال اهدا شد یک پنالتی زمانی که کشویی کریس Mavinga پایین آورده Quioto. Taider تبدیل نقطه پنالتی در دقیقه 37.

تورنتو به ثمر رساند کمتر از یک دقیقه بعد از متعاقب آن kickoff با Akinola گرفتن یکی دیگر از کامل Pozuelo تصویب و outmuscling یک مدافع قبل از ضرب و شتم آرسنال.

Akinola گل سوم خود را در 83 دقیقه بسته بندی را کنار یک مدافع پس از مصرف یک نیک DeLeon تلنگر از یک Westberg هدف و پا زدن قبل از پیکور آرسنال.

تورنتو در زمان بیشتر رویکرد دفاعی به عنوان نیمه دوم عینک به دنبال جذب فشار است. بر خلاف باز بازی دفاع قد بلند ایستاده بود با Westberg پیشرو در راه است.

هر دو تیم بود آینده ناامید کننده افتتاحیه مسابقات. تاثیر مدیریت فقط دو عکس در هدف در یک 1-0 دست دادن به انگلستان در حالی که تورنتو داد تا یک جفت از اواخر اهداف از جمله توقف زمان اکولایزر در 2-2 کراوات با 10-man d. C., United.

مونترال تا به حال شش روز آماده سازی برای روز پنج شنبه در این مسابقه در حالی که تورنتو که در بازکن عقب رانده شد چرا که این تیم اواخر ورود در فلوریدا به حال دو.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

تورنتو ساخته شده یک تغییر به شروع آن 11 با Laryea در سمت چپ جای عقب برای جاستین مارو که خارج شد در حاصل کار دو تیم از d. C., United بازی به دلیل التهاب تاندون آشیل. Altidore که کار راه خود را به تناسب اندام و هافبک Jonathan Osorio که دارای یک پردازنده چهار گونه نیست لباس برای بازی دوم در یک ردیف.

سه گروه بازی تعداد در به طور منظم فصل جدول رده بندی ترک تورنتو در 2-0-2 و مونترال در 1-2-1.

تورنتو در حال حاضر بدون شکست در آن 13 سال به طور منظم فصل گردش (5-0-8). آخرین آن به طور منظم فصل دست دادن Aug. 3, 2019 — 2-0 شکست در نیویورک بولز قرمز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن