از پزشکان 06/13 - شنبه, 13 Jun 2020 PST

توسط حوا شیشه گر, M. D., و الیزابت Ko, M. D. اندروز McMeel پیوند عزیز پزشکان: من درک می کنم که چگونه من رد

توسط NASERINEWS در 24 خرداد 1399

توسط حوا شیشه گر, M. D., و الیزابت Ko, M. D. اندروز McMeel پیوند

عزیز پزشکان: من درک می کنم که چگونه من ردیاب تناسب اندام شمارش من مراحل و اقدامات ضربان قلب من اما ظاهرا آن می توانید می گویند که چگونه به خوبی من خواب است. چگونه می توانید آن را انجام دهید آن است که مرتب کردن بر اساس داده حتی دقیق است ؟

خواننده عزیز: ما شاهد یک رونق در محبوبیت از سلامت دستگاه های ردیابی در سال های اخیر است. یک نظرسنجی انجام شده در سال گذشته دریافتند که 1 در 3 آمریکایی ها تلاش کرده است برخی از فرم های بهداشت و درمان فن آوری و که نزدیک به 20 درصد از ما در حال حاضر با استفاده از یک تناسب اندام دیجیتال دستگاه ردیابی در هر روز. بسته به شرایط خاص دستگاه wearables می توانید تعداد گام های ما را هر روز ورود ما ضربان قلب و تجزیه و تحلیل استرس تعداد دفعات مشاهده که چگونه بسیاری از پرواز از پله ها ما صعود با دقت اشاره کردن مقدار از زمان ما صرف فعال بودن برآورد که چگونه بسیاری از کالری ما سوخته, اندازه گیری مسافت طی شده و یا استفاده از اشعه ماوراء بنفش سنسور برای اندازه گیری قرار گرفتن در معرض آفتاب. و بله تعداد فزاینده ای از دستگاه های در حال حاضر به دنبال ما به اتاق خواب به نظارت و تجزیه و تحلیل خواب ما.

بسیاری از wearables مانند یکی از شما استفاده شامل یک حالت خواب. باز هم بسته به دستگاه آنها ممکن است ارائه اطلاعات در مورد چگونه شما خواب یا در مورد کیفیت که خواب است. آنها این کار را با استفاده از سنسورهای شناخته شده به عنوان شتاب سنج که می تواند تشخیص نیست و تنها زمانی که کسی در حال حرکت است اما همچنین سرعت و جهت آن حرکت . این داده ها همراه با ضربان قلب است که اطلاعات دستگاه جمع آوری است تعمیم به خواب تجزیه و تحلیل. برخی از انتقالها حتی ادعا می شود قادر به تعیین کمیت و چه مقدار زمان صرف شده در سه عمده مراحل خواب – چراغ خواب, خواب عمیق و خواب REM.

این مهم است به یاد داشته باشید که به صورت دقیق خواب و تحلیل شما نیاز به اقامت یک شبه در یک آزمایشگاه خواب. وجود دارد الکترود قرار داده شده بر روی صورت و پوست سر و سینه و اندام به صورت دیجیتالی جمع آوری و ثبت طیف وسیعی از فعالیت در هر دو مغز و بدن است. اطلاعات است که می رود به تجزیه و تحلیل خواب خود شامل تنفس فیزیکی حرکت عضلات چشم ، ضربان قلب و ریتم و فعالیت موج مغزی. انتقالها تناسب اندام در مقابل محدود به حرکت و ضربان قلب داده است که آنها قادر به جمع آوری است که پس از تجزیه توسط یک الگوریتم است. خواب کارشناسان نگران هستند که کسی که با یک اختلال خواب است که متکی بر داده ها را از یک ردگیر تناسب اندام ممکن است سهوا خواهد مطمئن شود که همه به خوبی. سمت تلنگر است که کسی که با مشکلات خواب در همه ممکن است تبدیل به نگرانی در مورد اطلاعات که لزوما دقیق است.

خط پایین این است که یک ردیاب تناسب اندام با یک حالت خواب می تواند خوب به شما اجازه می دانم چه مدت شما حرکت چگونه اغلب شما شد بی قرار و چگونه بسیاری از شما کردم در طول شب. اما نه اطلاعاتی که قابل اعتماد, ترجمه به کميت خواب و یا کیفیت خواب. هر کسی که فکر می کند آنها ممکن است یک اختلال خواب و یا کسی که می خواهد به بهبود کیفیت خواب خود را باید اول بررسی خود را با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی. سپس اگر آن را مناسب یک شب در آزمایشگاه خواب ممکن است در مرحله بعدی است.

ارسال سوالات خود را به askthedoctors@mednet.ucla.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب