درخواست دکتر جهان: آیا پرنده سوراخهای بینی? می توانید آنها بوی ؟ - Sun, 26 Jul 2020 PST

دانشگاه ایالتی واشنگتن عزیز Dr. جهان: من اگر پرندگان می تواند بوی چون من باید جوجه ها را دیده اند و سوراخهای ب

توسط NASERINEWS در 5 مرداد 1399

دانشگاه ایالتی واشنگتن

عزیز Dr. جهان: من اگر پرندگان می تواند بوی چون من باید جوجه ها را دیده اند و سوراخهای بینی خود را! – لیلا, 9, فیلادلفیا

عزیز لیلا

پرندگان دارای سوراخهای بینی و یا nares در منقار خود است که می تواند کمک به آنها را به بوی همه نوع از همه چیز.

این چیزی است که من پیدا کردم از دوستان من دیو Oleyar یک دانشمند با HawkWatch که به تازگی یک دوره تدریس در پرنده شناسی در دانشگاه ایالتی واشنگتن.

او گفت: زمانی که یک حیوان تنفس هوایی آن را نیز می توانید تنفس در رایحه های مختلف و یا ترکیبی از مولکول.

بینی دارای گیرنده که متوجه بوی و ارسال اطلاعات به مغز از جمله بخشی به نام بویایی لامپ. این همه بخشی از سیستم بویایی.

شما باید یک سیستم بویایی ، این سیستم می تواند کمک به حیوانات در جهان حرکت از طریق حس بویایی.

شاید شما با استفاده از خود سیستم بویایی به بوی خود را با صبحانه, ناهار و شام.

پرندگان نیز می توانید با استفاده از سیستم بویایی خود را به خر خر کردن مواد غذایی است. Oleyar گفت: من در مورد چند پرندگان مختلف و شگفت انگیز خود را بوی توانایی های خود.

کیوی پرنده با استفاده از آن لایحه به حفاری در خاک. آن سوراخهای بینی در خارج هستند و نوک آن لایحه است.

"این فکر که آنها استفاده کنید که حس بویایی را انتخاب کنید تا مواد شیمیایی ساطع شده از مواد غذایی خود را. Grubs کرم ها و دیگر چیزهایی که در روی زمین" Oleyar گفت.

Oleyar گفت: یک پرنده شکاری است که واقعا حس بویایی هستند ترکیه کرکسهای. او گفت: کرکسهای رفتگران بدین معنی که خوردن حیوانات مرده.

"آنها یک حس باور نکردنی از بوی. آنها با استفاده از بینی خود را به انتخاب کنید تا مواد شیمیایی از چیزهایی که در حال زوال است."

آنها شناخته شده است به بوی مواد غذایی که بیش از 1 مایل دور.

اما albatrosses بزرگ پرندگان دریایی است که می تواند wingspans حدود 10 فوت شده اند شناخته شده به خر خر کردن مواد غذایی حتی از مسافت های بیشتر – حدود 12 مایل دور.

این پرندگان دریایی می توانید انتخاب کنید تا مواد شیمیایی از ماهی مرده یا گروه از ماهی است. آنها حتی می توانند بوی این عطر که کریل را زمانی که آنها در حال خورده شدن توسط ماهی. که کمک می کند تا آنها را پیدا کردن ماهی از طریق krill.

پرندگان نه تنها یک حس بویایی منتشر می کنند اما بسیاری از رایحه های مختلف خود را. برخی از پرندگان ممکن است با استفاده از بینی خود را به بوی برای دیگر پرندگان است.

این می تواند کمک به آنها برای پیدا کردن خانواده خود و یا حتی شروع یک خانواده از خود نوع مانند یک بازی از بوی-و-به-دنبال.

نر کاکل auklets کمی نارنجی پرهای روی سر خود است که استفاده از آنها برای جذب زنان. اما آنها نیز خاموش عطر مرکبات در امتداد خطوط از لیمو و نارنگی که زنان می توانید استفاده کنید به آنها را پیدا کنید.

در حالی که حس بویایی مفید برای پرندگان, آن است که نه تنها مفید و یا حتی گاهی اوقات قوی ترین حس – آنها همچنین با استفاده از حواس خود را از حس شنوایی و بینایی و طعم و مزه.

دفعه بعد که شما سازمان دیده بان خود را در جوجه ها یا پرندگان دیگر در محله شاید شما می توانید مشاهده چگونه آنها با استفاده از همه این حواس.

صمیمانه

دکتر جهان

درخواست دکتر جهان یک پروژه از دانشگاه ایالتی واشنگتن. ارسال یک سوال در askdruniverse.wsu.edu/ask.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب